Дзюба, Є.
    Мерчандайзинг: плюси і мінуси співпраці товаровиробників і ритейлерів [] / Є. Дзюба // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 4. - С. 58-60. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Роздрібна торгівля--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
товаровиробники -- товаропроизводители -- ритейлери -- ритейлеры

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)




    Ткачук, С. В.
    Формування стратегії STP-маркетингу у сфері ритейл-послуг [] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні = Market relations development in Ukraine. - 2021. - N 3. - С. 76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Роздрібна торгівля--Маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)