P47 Peter, J. Paul. Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Olson, Jerry C. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
П80 Прокопенко, Ольга Володимирівна. Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Троян, М. Ю. Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
О-50 Окландер, Михайло Анатолійович. Поведінка споживача [] : навч. посібник / М. А. Окландер, І. О. Жарська ; М-во освіти і науки України, Одес. нац. політех. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 206, [2] с. : табл. - Дод.: с. 166-203. - Слов. термін.: с. 204-206. - Л-ра: с. 207. - ISBN 978-617-673-269-3 : 54.00 грн
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): теорії поведінки споживача -- теории поведения потребителя -- властивості товару -- свойства товара -- культурні чинники зовнішнього впливу -- культурные факторы внешнего влияния -- соціальні чинники зовнішнього впливу -- социальные факторы внешнего влияния -- психологічні чинники внутрішнього впливу -- психологические факторы внутреннего влияния -- особисті чинники внутрішнього впливу -- личные факторы внутреннего влияния -- ситуаційні чинники впливу -- побудительные факторы влияния -- прийняття рішень індивідуальним споживачем -- принятие решений индивидуальным потребителем -- спонукальні чинники маркетингу -- побудительные факторы маркетинга -- прийняття рішень індустріальним споживачем -- принятие решений индустриальным потребителем -- консьюмеризм Анотація: Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Жарська, Ірина Олександрівна; Міністерство освіти і науки УкраїниОдеський національний політехнічний університет Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
O-58 Onkvisit, Sak. Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб Переклад назви: Поведінка споживача Примітки про особливості: Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Shaw, John J. Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Сохацька, Олена. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [] / О. Сохацька, Сідхарх> // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х Рубрики: Торгівля--Цифрові технології Соціальні мережі--Маркетинг Споживачі--Поведінка Кл.слова (ненормовані): поведінкова економіка -- прийняття рішень -- маркетингові стратегії -- аналіз споживачів Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сідхарх Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |