Сисоєнко, І. В. Використання спонсорства як нестандартного засобу просування торговельної марки та один із доказів її широкої відомості [] / І. В. Сисоєнко> // Часопис Київського університету права. - 2011. - N 3. - С. 214-219. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Торговельна марка--Інтелектуальна власність--Україна Спонсорство--Україна Реклама--Україна Кл.слова (ненормовані): загальновідома торгова марка, докази загальновідомості торгової марки, спонсорство, спонсорська діяльність, реклама. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Панченко, В. В. Меценацтво і спонсорство та історико-культурна спадщина в Україні [] / В. В. Панченко> // Археологія. - 2016. - N 2. - С. 118-121. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0235-3490 Рубрики: Культурна спадщина--Україна Меценацтво--Україна Спонсорство--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |