Яцишина, Л. К. Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [] / Л. К. Яцишина> // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 69-73. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Торговельні підприємства--Управління--Україна Кл.слова (ненормовані): конкурентність -- брендинг -- маркетингові інструменти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Гужавіна, І. В. Фінансовий контролінг у системі управління торговельним підприємством [] / І. В. Гужавіна, Т. В. Сьомкіна, О. М. Згурська> // Економіка та держава. - 2020. - N 12. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Торговельні підприємства--Управління--Україна Контролінг--Застосування--Україна Кл.слова (ненормовані): фінансове планування -- впровадження фінансового контролінгу -- функції контролінгу Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Сьомкіна, Т. В.; Згурська, О. М. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |