Фролова, Л. В. Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії [] / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 469-474. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Маркетинг Торгові марки Кл.слова (ненормовані): маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая товарная стратегия -- споживчі властивості товару -- потребительские свойства товара -- торговельна марка -- торговая марка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Наторіна, А. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Лабурцева, О. Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж [] / О. Лабурцева> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 5. - С. 46-57. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Торгові марки Кл.слова (ненормовані): бренд -- бренд -- ідентичність бренду -- идентичность бренда -- імідж бренду -- имидж бренда Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Ромат, Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты [] / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 16-23. - Лит. в конце ст. Рубрики: Маркетинг--Теорія Торгові марки Кл.слова (ненормовані): бренд-маркетингові комунікації -- бренд-маркетинговые коммуникации Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Кашпур, Андрій. Соціальний капітал бренду [] / А. Кашпур> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 86-95. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Торгові марки Комунікаційний менеджмент Кл.слова (ненормовані): соціальний капітал -- репутація -- керування репутацією -- бренд -- брендинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Фурман, Анна. Точки контакта [] / А. Фурман> // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 8. - С. 24-25 Рубрики: Торгівля--Маркетинг Торгові марки Кл.слова (ненормовані): маркетинг в торговле -- маркетинг в торгівлі -- торговые марки -- торгові марки -- контактная точка бренда -- контактна точка бренда Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Чубукова, О. Ю. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг [] / О. Ю. Чубукова, О. О. Матвєєв> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 11. - С. 81-86. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Торгові марки Індустрія відпочинку і розваг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Матвєєв, О. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |