Студінська, Г. Я. Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки [] / Г. Я. Студінська> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - N 11. - С. 138-143. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Торгові марки--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
С88 Студінська, Галина Яківна. Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Пустотин, В. С. Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия [] / В. С. Пустотин> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 24-30 Рубрики: Торгові марки--Україна Кл.слова (ненормовані): рестайлінг -- рестайлинг -- ребрендінг -- ребрендинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Цимбалюк, С. О. Формування бренда роботодавця на ринку праці [] / С. О. Цимбалюк> // Ринок праці та зайнятість населення : вироб.-практ. журнал. - 2016. - N 1. - С. 21-25. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Ринок праці--Конкуренція--Україна Торгові марки--Україна Кл.слова (ненормовані): бренд -- бренд -- імідж -- имидж -- бренд роботодавця -- бренд работодателя -- управління персоналом -- управление персоналом -- ринок праці -- рынок труда Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Д37 10 успішних українських брендів [] / [текст: Б. Ославський ; ідея: В. Карп'юк]. - Брустурів : Дискурсус, 2017. - 188, [4] с. - ISBN 978-617-7411-00-9 : 131.25 грн
Рубрики: Приватне підпрємництво--Україна--Популярні видання Торгові марки--Україна--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): FEST (бренд) -- мережа ресторанів -- Fedoriv (бренд) -- креативні агенства -- рекламні агенства -- Sammy Icon (бренд) -- SoftServe (бренд) -- ІТ компанії -- розробка програмного забезпечення -- tabletochkі (бренд) -- благодійні фонди -- OKKO (бренд) -- автозаправні комплекси -- Українська правда (бренд) -- інтернет-видання -- Український Католицький Університет -- навчальні богословські заклади -- Форум видавців -- Центр сучасного мистецтва "Дах" (бренд) -- незалежні театри -- успішний бізнес -- успішні бренди Анотація: "10 успішних українських брендів" - книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ославський, Богдан \текст.\; Карп'юк, Василь \ідея.\; \про нього\ Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1), АБ (1) |