Гаврилюк, А. М. Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ - імідж - бренд - репутація території" як пріоритету державної політики в сфері туризму в Україні [] / А. М. Гаврилюк> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 1. - С. 76-83. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Туристична індустрія--Маркетинг--Україна Державна політика--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Маркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком туристичної сфери регіону [] / А. В. Завгородній [та ін.]> // Регіон. екон. - 2020. - N 4. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905 Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна Туристична індустрія--Інноваційний розвиток--Управління--Україна Туристична індустрія--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): рекреація -- ринок туристичних послуг -- інновації туризму -- інфраструктура -- туристичні потоки -- стратегія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Завгородній, А. В.; Крупіца, І. В.; Павлюк, С. І.; Лагодієнко, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |