Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону [] / М. Пруднікова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 61-64 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренд Кл.слова (ненормовані): житловий комплекс Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Зозульов, О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] / О. Зозульов, Ю. Нестерова> // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №3. - С. 4 -11 . - ISSN 0131-775Х Рубрики: управління економікою бренд Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Нестерова, Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду [] / О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 64-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бренд Економіка харчової промисловості--Ринок алкогольних напоїв Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Журило, В.; Доця, Т. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |