Л25 Ларіна, Ярослава Степанівна. Поведінка споживача [] : навч. посібник / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. - К. : Академія, 2014. - 222, [2] с. : табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222. - ISBN 978-966-580-447-5 : 65.00 грн
Рубрики: Споживачі--Прийняття рішень--Дослідження--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): культура споживання -- маркетингові рішення -- моделі поведінки споживачів -- індивідуальний споживач -- рівень зацікавленості споживача -- поведінкова реакція покупців -- процес прийняття рішень -- промисловий ринок -- індустріальний споживач -- типології споживчої поведінки -- політика розподілу Анотація: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рябчик, Алла Володимирівна Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
С83 Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / [Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : ОЛДИ-ПЛЮС, 2019. - 363, [1] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-289-296-3 : 295.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): аналіз маркетингового середовища -- стратегії підприємства -- маркетингові стратегії -- сенментація ринку -- позиціонування товару -- стратегії зростання -- портфель бізнесу -- конкурентні переваги -- конкурентні стратегії Анотація: Розглядаються зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ларіна, Ярослава Степанівна; Бабічева, Олена Іванівна; Романова, Лідія Василівна; Антофій, Наталія Миколаївна; Ларіна, Ярослава Степанівна \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |