Б81 Бондаренко, Юрій Іванович. Вивчення образів-персонажів літературного твору в школі: теорія і практикум [] : посібник / Юрій Бондаренко ; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 217, [1] с. - Літ.: с. 212-217. - 100.00 грн
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): літературні герої -- образи-персонажі -- літературні твори -- аналіз літературного твору -- художні образи Анотація: У посібнику представлено п'ятнадцять видів пообразного аналізу літературного твору в школі. Теоретична інформація поєднана з системою вправ, які спрямовані на вироблення у студентів-філологів здатності здійснювати організацію навчального процесу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б81 Бондаренко, Юрій Іванович. Методика шкільного вивчення української літератури на засадах ідеаційно-концептуального підходу: теорія і практикум [] : навч. посіб. / Юрій Бондаренко ; Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 199, [1] с. - Літ.: с. 191-199. - ISBN 978-617-527-046-2 : 100.00 грн
Рубрики: Українська література--Вивчення--Загальноосвітні школи--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): ідеаційно-концептуальний аналіз -- сюжетно-ідеаційний аналіз -- образний аналіз твору -- мовний аналіз твору -- жанровий аналіз художнього твору -- читацька компетентність школярів -- ідеаційно-концептуальна система викладання -- проблемно-тематичний аналіз твору -- вправи -- компетентності Анотація: У посібнику здійснено обгрунтування поняття ідеаційно-концептуального підходу у вивченні української літератури, визначено систему компетентностей, необхідних для розвитку прийомів ідеаційно-концептуального аналізу в учнів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Б81 Бондаренко, Юрій Іванович. Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум [] : навч. посіб. / Юрій Бондаренко ; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 143, [1] с. - Літ.: с. 139-143. - ISBN 978-617-527-047-9 : 100.00 грн
Рубрики: Українська література--Методика вивчення--Загальноосвітні школи--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): епічний твір -- хронотопний аналіз епосу -- аналіз художнього твору -- сюжет -- інтертекстуальні сюжетні форми -- сюжетно-композиційна система тексту -- методика викладання літератури -- вправи -- компетентності учнів Анотація: У посібнику запропоновано теоретико-практичну модель розвитку знань і вмінь студентів-філологів організації шкільного вивчення епічних творів на уроках літератури. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |