Б 94 Бухгалтерський облік і аудит в аптеках [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів] / за ред. Ф. Ф. Бутинця. - Житомир : Рута, 2002. - ISBN 966-683-0113-22 : 27.50 грн
Рубрики: Аптеки--Бухгалтерський облік--Україна--Навчальні видання для вищої школи Аптеки--Аудит--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): фінансовий облік -- финансовый учет -- необоротные активы -- необоротні активи -- власний капітал -- собственный капитал -- лицензирование аптечных заведений -- ліцензування аптечних закладів -- нематеріальні активи -- нематериальные активы -- місцеві видання -- местные издания Анотація: Основні питання теорії та методики ведення бухгалтерського обліку та аудиту в аптечних закладах із застосуванням Національних положень (стандартів). Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бутинець, Ф. Ф. \ред.\; Наукове життя краю 11 Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ФОНД (3) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3) |
Г87 Громовик, Б. П. Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади [] : навч. посіб. / Б. П. Громовик, Г. Д. Гасюк, О. Р. Левицька. - Вінниця : Нова Книга, 2004. - 464 с. : іл. - Літ.: с. 462. - ISBN 966-7890-81-3 : 58.00 грн
Рубрики: Фармація--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): фармацевтичний ринок -- маркетинг фармацевтичного підприємства -- маркетингова політика лікарських засобів -- реклама лікарських засобів -- фармацевтична логістика -- міжнародний фармацевтичний маркетинг -- мерчандайзинг в аптеках Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню фундаментальних засад фармацевтичного маркетингу і відповідає типовим програмам навчальних дисциплін "Менеджмент і маркетинг у фармації" і "Міжнародний маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки "фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти фармацевтичного маркетингу, а саме: базові засади маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств, комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розроблення комплексу фармацевтичного маркетингу та особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу. Посібник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тестові завдання та відповіді до них. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів та факультетів, провізорам-інтернам і провізорам-організаторам, атакож магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Гасюк, Г. Д.; Левицька, О. Р. Примірників всього: 1 ВСМЛ (1) Свободны: ВСМЛ (1) |