Х76 Хомяков, Володимир Іванович. Менеджмент підприємства [] : навч. посібник / В. І. Хомяков. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Кондор, 2009. - 434 с. : рис., табл. - Дод.: с. 407-425. - Л-ра: с. 426. - ISBN 966-7982-56-4 : 56.00 грн, 60.00 грн грн
Рубрики: Підприємства--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): ринкова економіка -- рыночная экономика -- школи менеджменту -- школы менеджмента -- функції менеджменту -- функции менеджмента -- керівництво менеджментом -- руководство менеджментом -- прийняття управлінських рішень -- принятие управленческих решений -- види управлінських рішень -- виды управленческих решений Анотація: Теоретичні і практичні аспекти менеджменту, методика та умови використання основних управлінських моделей, методика оцінки потенціалу розвитку економічної системи. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 3 ФОНД (1), ЧЗ (2) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2) |
Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |