І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
І44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Економічний ризик [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко ; М-во освіти і науки України. - 2-ге вид., допов. і переробл. . - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 220 с. : рис. - Л-ра: с. 216-217. - ISBN 966-8365-75-5 : 24.20 грн
Рубрики: Економічні ризики--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): кількісний аналіз ризику -- количественный анализ риска -- класифікація ризиків -- классификация рисков -- відносний ризик -- относительный риск -- ризики інвестиційних проектів -- риски инвестиционных проектов -- способи зниження ризиків -- способы снижения рисков -- диверсифікація -- диверсификация -- страхування ризику -- страхование риска -- ризикові активи -- рисковые активы -- маркетингові ризики -- маркетинговые риски Анотація: Методологічні і теоретико-методичні засади кількісного аналізу й урахування ризику різних видів діяльності підприємств і установ. Основні методи зниження ризику, а також правила прийняття оптимальних управлінських рішень. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Сумський державний університет Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Товарна інноваційна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. - Суми : Унів. кн., 2007. - 281 с. : табл. - Л-ра: с. 277-281. - ISBN 978-966-680-327-9 : 33.60 грн, 30.00 грн
Рубрики: Інноваційна політика--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): інноваційний процес -- товарні інвестиції -- інноваційна діяльність -- маркетинг інноваційних стратегій -- розроблення нового товару -- оцінка ринкового потенціалу -- якість нової продукції -- маркетинг інновацій -- інноваційні ризики -- виробничо-збутовий потенціал інноватора Анотація: Теорія і методика маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шипуліна, Ю.С. Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |
> Шифр: ekuk/2008/11 Журнал 2008р. N 11 Онищенко, В. Основні концептуальні положення сучасного міжнародного менеджменту / В. Онищенко. - С.4 -15 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Сутність,структура і методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємства / С. Ілляшенко. - С.16-26 Попов, В. Ознаки ринкової рівноваги в сучасній Україні / В. Попов. - С.26-37 Паламарчук, Г. Проблеми концентрації виробництва в Україні / Г. Паламарчук. - С.38-46 Окландер, М. Маркетингові дослідження перспектив науково- технологічного розвитку України / М. Окландер. - С.47-56 Льовочкін, С. Фінансова інфраструктура ринкової економіки: Концептуальні підходи / С. Льовочкін. - С.57-71 Пасхавер, Б. Рентний чинник розвитку аграрного ринку / Б. Пасхавер. - С.72-80 Підлісецький, Г. Економічні проблеми технічного забезпечення сільського господарства / Г. Підлісецький. - С.81-87 Садєков, А. Соціальні аспекти розвитку корпоративного управління в Україні / А. Садєков. - С.88-93 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Ілляшенко, Сергій Миколайович. Сутність, структура і методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємства [Текст] / С. Ілляшенко> // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №11. - С. 16-26 . - ISSN 0131-775Х Рубрики: економіка підприємств економічна теорія Кл.слова (ненормовані): людський капітал -- організаційний капітал -- інтерфейсний капітал Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Управління портфелем замовлень науково-виробничого підприємства [] : монографія / С. М. Ілляшенко, О. М. Олефіренко ; [за заг. ред. С. М. Ілляшенка]. - Суми : Унів. кн., 2008. - 272 с. : табл., граф. - Дод.: с. 252-271. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-388-0 : 40.00 грн
Рубрики: Інноваційне підприємство--Економіка--Наукові видання Інноваційний менеджмент--Наукові видання Підприємства--Управління--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): інноваційна політика підприємства -- инновационная политика предприятия -- управління інноваційною діяльністю -- управление инновационной деятельностю -- інноваційний процес -- инновационный процес -- маркетинг інновацій -- маркетинг инноваций -- товарна інноваційна політика -- товарная инновационная политика -- управління портфелем замовлень -- управление портфелем заказов -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інноваційний розвиток економіки -- инновационное развитие экономики -- діагностика ринкового потенціалу -- диагностика рыночного потенциала Анотація: Досліджуються методологічні та теоретико-методичні проблеми управління на ринкових засадах товарною інноваційною політикою сучасного промислового підприємства в руслі концепції інноваційного розвитку. Головну увагу приділено проблематиці формування організаційно-економічного механізму управління портфелем замовлень малих та середніх науково-виробничих підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Олефіренко, О. М.; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Управління інноваційним розвитком [] : навч. посіб. / С. М. Ілляшенко. - Вид. 2-ге, переробл. і допов. - Суми : Унів. кн. ; Київ : Княгиня Ольга, 2005. - 324, [12] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 304-318. - ISBN 966-680-184-1. - ISBN 966-96075-1-5 : 32.00 грн
Рубрики: Інновації--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): інноваційний розвиток підприємства -- маркетинг інновацій -- нестабільне ринкове середовище -- життєвий цикл товару -- цільовий ринок -- ризики інновацій -- інвестування інновацій -- інформаційне забезпечення інновацій -- управління інноваціями розвитку підприємства -- стимулювання інноваційної діяльності Анотація: Теоретичні і методичні основи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання в нестабільному ринковому середовищі перехідної економіки. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 4 ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М50 Менеджмент та маркетинг інновацій [] : [монографія] / за заг. ред. С. М. Ілляшенка; [С. М. Ілляшенко та ін.]. - Суми : Унів. кн., 2004. - 615 с. : граф. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-680-128-0 : 48.00 грн
Рубрики: Інноваційний менеджмент--Наукові видання Інноваційний маркетинг--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): інновації -- інноваційний потенціал підприємства -- стратегічне планування -- маркетинг інновацій -- маркетингове планування -- інноваційний розвиток -- екологічні ризики -- екологічний маркетинг -- економічна безпека планування -- транзитивна економіка -- управління інноваціями -- синергетика Анотація: Теоретико-методологічні проблеми управління на макро- та мікрорівнях процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ілляшенко, Сергій Миколайович; Прокопенко , Ольга Володимирівна; Мельник, Леонід Григорович; Мішенін, Євген Васильович; Ілляшенко, Сергій Миколайович \ред.\ Примірників всього: 5 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (3) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (3) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Товарна інноваційна політика [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна. - Суми : Унів. книга, 2013. - 281, [2] с. : граф., табл., рис. - Глосарій: с. 269-276. - Л-ра: с. 277-281. - ISBN 978-966-680-327-9 : 80.00 грн
Рубрики: Інноваційна політика--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): інноваційний процес -- инновационный процесс -- маркетингові інноваційні стратегії -- маркетинговые инновационные стратегии -- розроблення нового товару -- разработка нового товара -- якість нової продукції -- качество новой продукции -- попит на інновації -- спрос на инновации -- дифузія інновацій -- диффузия инноваций -- інноваційні ризики -- инновационные риски -- ринковий потенціал -- рыночный потенциал -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний проект -- инновационный проект Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу продуктових інновацій, методи ефективного застосування результатів наукових досліджень для створення конкурентоспроможних товарів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шипуліна, Юлія Сергіївна Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств [] : монографія / С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодська. - Суми : Унів. книга, 2013. - 280, [1] с. : табл., граф. - Дод.: с. 270-280. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-520-4 : 70.00 грн
Рубрики: Промислові підприємства--Інноваційна діяльність--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): теорії інноваційного розвитку -- теории инновационного развития -- державне регулювання інноваційної сфери -- государственное регулирование инновационной сферы -- інноваційна політика -- инновационная политика -- інноваційне підприємництво -- инновационное предпринимательство -- конструктивна документація інновацій -- конструктивная документация инноваций -- комерційне виробництво інновацій -- коммерческое производство инноваций -- управління інноваційною діяльністю -- управление инновационной деятельностью -- планування інноваційних зрушень -- планирование инновационных сдвигов -- інноваційний розвиток підприємства -- инновационное развитие предприятия -- інноваційний клімат підприємства -- инновационный климат предприятия -- розвиток ринкових можливостей -- развитие рыночных возможностей -- планування товарних ліній -- планирование товарных линий -- реалізація нових товарів -- реализация новых товаров -- формування ринку -- формирование рынка -- інноваційний капітал -- инновационный капитал Анотація: Теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком промислових підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Біловодська, Олена Анатоліївна Примірників всього: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [] : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О. Пересадько ; [за заг. ред. С. М. Ілляшенка]. - Суми : Унів. книга, 2013. - 327, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 239-254. - Дод.: с. 255-327. - ISBN 978-966-680-498-6 : 85.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): управління товарною політикою -- управление товарной политикой -- сучасне підприємство -- современное предприятие -- планування виробничої діяльності -- планирование производственной деятельности -- планування фінансової діяльності -- планирование финансовой деятельности -- ринкові можливості -- рыночные возможности -- цілі диверсифікації діяльності -- цели диверсификации деятельности -- діяльність суб'єктів ринку -- деятельность субъектов рынка -- фактори зовнішнього середовища -- факторы внешней среды -- стратегічний менеджмент підприємства -- стратегический менеджмент предприятия -- управління вибором стратегій -- управление выбором стратегий -- моделювання механізму управління стратегіями -- моделирование механизма управления стратегиями -- структури бізнес-портфелів -- структуры бизнес-портфелей -- ефективність вибору стратегій -- эффективность выбора стратегий -- прийняття управлінських рішень -- принятие управленческих решений Анотація: Теоретико-методологічні та методичні проблеми управління маркетинговою товарною політикою промислових підприємств. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пересадько, Галина Олександрівна; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
І-49 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |