> Шифр: ppts/2012/9 Журнал 2012р. N 9 Поліщук, В. М. Криза входження у дорослість як перехідний період від юнацького віку до вступу у дорослість / В. М. Поліщук. - С.1-6. - Л-ра в кінці ст. Дьяков, С. И. Информационно-семантическая система самоорганизации в самоуправлении субъектом механизмами психики / С. И. Дьяков. - С.6-11. - Лит. в конце ст. Сіткар, В. І. Пустощі як супутник дитинства та форма субкультури: погляд психолога / В. І. Сіткар. - С.11-14. - Л-ра в кінці ст. Луценко, М. Ю. Обгрунтування та опис авторської методики "Фрустація потреби у власності" / М. Ю. Луценко. - С.15-23. - Л-ра в кінці ст. Монина, Г. Б. Причины школьной неуспеваемости (Методы взаимодействия с неуспевающими учениками) / Г. Б. Монина, Е. В. Панасюк. - С.23-32. - Лит. в конце ст. Подгорний, В. Е. Тренінгова програма "Основи психологічної готовності до життя" (для 5-6 класів) / В. Е. Подгорний. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст. Кушмэн, Ф. Почему "Я" пустое? Навстречу исторически определённой психологии / Ф. Кушмэн. - С.38-53. - Лит. в конце ст. Волкова, Е. Н. Клиент всегда... / Е. Н. Волкова. - С.53-56 Губеладзе, І. Особливості функціонування психологічних механізмів трансформації соціальної ідентичності / І. Губеладзе. - С.56-62. - Л-ра в кінці ст. Щербина, Л. Ф. Результати застосування програми розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта / Л. Ф. Щербина. - С.62-67. - Л-ра в кінці ст. Ілляшенко, Т. Д. Чому їм важко вчитися? Причини виникнення труднощів у навчанні дітей / Т. Д. Ілляшенко. - С.68-78. - Л-ра в кінці ст. Охрімчук, О. Духовно-культурна цілісність як методологічна засада української освіти / О. Охрімчук. - С.78-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1) |
Ілляшенко, Т. Д. Чому їм важко вчитися? Причини виникнення труднощів у навчанні дітей [] / Т. Д. Ілляшенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 9. - С. 68-78. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Діти--Навчальна діяльність Діти із затримкою психічного розвитку--Навчання Кл.слова (ненормовані): діти -- дети -- труднощі в навчанні -- трудности в обучении -- інтелектуальний розвиток -- интелектуальное развитие -- гіперактивність та дефіцит уваги -- гиперактивность и дефицит внимания -- гіпоактивність -- гипоактивность -- занижена научуваність -- сниженная обучаемость Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1) |