658.14(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління маркетинговим потенціалом підприємства [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. - Київ : Професіонал, 2006. - 288 с. - Літ.: с. 232-242. - Покажч.: с. 242-246. - Дод.: с. 247-280. - ISBN 966-370-024-6 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ресурси підприємства -- маркетинговий потенціал -- самострахуванняя -- конкурентоспроможність -- маркетингові ресурси -- маркетинговий потенціал -- конкуренція
Анотація: Теорія управління маркетинговим потенціалом підприємства, методологія його дослідження, управління в умовах формування і становлення ринкових відносин в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мажинський, Руслан Володимирович
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (3)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3)

338.01(075)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод. - Київ : Професіонал, 2006. - 444 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 403-418. - ISBN 966-370-023-8 : 41.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- стратегічний моніторинг -- стратегічний контроль
Анотація: Сутність, перспективи і проблеми стратегічного управління конкурентоспроможністю в системі маркетингового менеджменту підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна
Примірників всього: 3
ВВ (2), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1)

658(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Організація праці менеджера [] : підручник / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Професіонал, 2007. - 416 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 398-401. - Предм. покажч.: с. 402-406. - ISBN 966-370-055-6 : 057.50 грн, 76.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   Організація праці

   Менеджмент--Організація праці--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
управлінська праця -- управленческий труд -- сучасний менеджер -- современный менеджер -- наукова організація праці -- научная организация труда -- розпорядча діяльність менеджера -- распорядительная деятельность менеджера -- планування роботи -- планирование работы -- нормування управлінської праці -- нормирование управленческого труда -- робоче місце менеджера -- рабочее место менеджера -- управлінські документи -- управленческие документы -- адміністративний етикет -- административный этикет -- розпорядчі документи -- распорядительные документы -- діловодство -- деловодство -- ділові наради -- деловые совещания -- ділові контакти -- деловые контакты
Анотація: Особливості організації праці менеджера, забезпечення раціональних умов для роботи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Сардак, О.В.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)

658.8(075.8)
Б 20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинговий аудит системи збуту [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць . - К. : Професіонал, 2004. - 224 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-220. - ISBN 966-8556-29-1 : 027.00 грн
УДК
ББК 65.290-5я73
Рубрики: Економіка підприємств
   Економіка торговельного підприємтсва

   
Кл.слова (ненормовані):
збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- стратегия сбыта -- стратегія збуту -- маркетинговий аудит -- збутовий потенціал -- сбытовый потенциал -- тактичний аудит збуту -- тактический аудит сбыта -- аудит прибутковості -- аудит прибыли -- стратегический STP- маркетинг -- стратегічний STР-маркетинг -- управління збутом -- управление сбытом -- сбытовые риски -- збутовий ризик -- стратегия сомострахования -- стратегія самострахування -- стратегія зовнішнього страхування -- стратегия внешнего страхования -- стратегія дисипації та відхилень -- стратегия дисипации и отклонений
Анотація: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Балабаниць, А.В.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

658.5(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління конкурентноспроможністю підприємств [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Г. В. Кривенко, І. В. Балабанова. - К. : Професіонал, 2009. - 256 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 231-253. - ISBN 978-966-370-092-2 : 62.00 грн, 75.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Конкуренція (екон.)--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- конкурентопособность -- конкурентне законодавство України -- конкурентное законодательство Украины -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- маркетингова конкурентна політика -- маркетинговая конкурентная политика -- управління конкурепнтоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- ключові фактори успіху -- ключевые факторы успеха -- діагностика конкурентоспроможності -- диагностика конкурентоспособности -- управління конкурентним ризиком -- управление конкурентным риском -- характиристика конкурентних стратегій -- характеристика конкурентных стратегий
Анотація: Основи теорії конкуренції і конкурентоспроможності підприємств, управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кривенко, Ганна Володимирівна; Балабанова, Ірина Василівна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)

316.48(075.8)
Б 20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Конфліктологія [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, К. В. Савельєва. - К. : Професіонал, 2009. - 279, [1] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 242-246. - Глос.: с. 247-255. - Ім. покажч.: с. 256-260. - Предм. покажч.: с. 261-273. - Дод.: с. 274-279. - ISBN 978-966-370-129-5 : 70.00 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Конфліктологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- конфликт -- конфліктна ситуація -- конфликтная ситуация -- інцидент -- инцидент -- міжособові конфлікти -- межличностные конфликты -- фрустрація -- фрустрация -- конфлікт у колективі -- конфликт в колективе -- класифікація конфліктів -- классификация конфликтов -- типологія конфліктних особистостей -- типология конфликтных личностей -- ділові конфлікти -- деловые конфликты -- управління конфліктами -- управление конфликтами
Анотація: Містить найістотніші теоретичні і методологічні положення з актуальних конфліктних проблем.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Савельєва, К. В.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

658.5(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Стратегічне управління персоналом підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова , О. В. Стельмашенко. - К. : Знання, 2011. - 236 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 205-213. - Дод.: с. 214-231. - Предм. покажч.: с. 232-235. - Ім. покажч.: с. 236. - ISBN 978-966-346-881-5 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Стратегічне управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
соціальний аудит -- социальный аудит -- аудит ефективності -- аудит эффективности -- маркетингові стратегії управління -- маркетинговые стратегии управления -- підсистема розвитку персоналу -- подсистема развития персонала -- стратегії найму персоналу -- стратегии найма персонала -- типи керівників -- типы руководителей -- мотивація персоналу -- мотивация персонала -- трудовой петенциал -- трудовий потенціал -- оцінка комунікативної поведінки -- оценка коммуникативного поведения -- особистий розвиток персоналу -- личное развитие персонала -- поведінка персоналу -- поведение персонала -- професійний розвиток -- профессиональное развитие -- трудова адаптація -- трудовая адаптация -- ділові якості персоналу -- деловые качества персонала -- діагностика -- диагностика
Анотація: Стратегічний підход до управління персоналом, його інформаційно-комунікативне забезпечення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Стельмашенко, Олена Василівна
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)

658(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління персоналом [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 468 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 433-438. - Предм. покажч.: с. 439-444. - Ім. покажч.: с. 445. - Дод.: с. 446-467. - ISBN 978-611-01-0181-3 : 81.00 грн
УДК
ББК 65.050.2я73
Рубрики: Персонал--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основи управління персоналом -- основы управления персоналом -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- колектив підприємства -- коллектив предприятия -- згуртованість колективу -- сплоченность коллектива -- соціальний розвиток колективу -- социальное развитие коллектива -- кадрова політика підприємства -- кадровая политика предприятия -- служби персоналу -- службы персонала -- кадрове планування -- кадровое планирование -- організація набору персоналу -- организация набора персонала -- відбір персоналу -- отбор персонала -- атестація персоналу -- аттестация персонала -- вивільнення персоналу -- высвобождение персонала -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- управління персоналом підприємства -- управление персоналом предприятия
Анотація: Розкрито сутність та зміст управління персоналом в системі менеджменту підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сардак, О. В.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом
Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Митрохіна, Юлія Павлівна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)

658.8(477)(075)
Б 20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна ; М-во освіти і науки України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту. - К. : Професіонал, 2006. - 336 с. : табл. - Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330. - ISBN 9660370-022-Х : 32.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2я73
Рубрики: Підприємства--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарні ресурси -- товарные ресурсы -- споживач -- потребитель -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- товарний аудит -- товарный аудит -- товарна політика -- товарная политика
Анотація: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бриндіна, Олена Анатоліївна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського; Школа маркетингового менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)

658.012.4(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)

658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Стратегічний маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркет. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 631, [1] с. : граф., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626. - ISBN 978-611-01-0387-9 : 117.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- портфельні та конкурентні маркетингові стратегії -- портфельные и конкурентные маркетинговые стратегии -- модель Кано -- матриця Симона -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу і збуту -- стратегии распределения и сбыта -- маркетингові комунікаційні стратегії -- маркетинговые коммуникационные стратегии
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)

659.1(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Рекламний менеджмент [] : підручник / Л. В. Балабанова, Л. О. Юзик ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркетингово менедж. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 391, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 351-357. - Предм. покажч.: с. 358-362. - Ім. покажч.: с. 363. - Дод.: с. 364-388. - ISBN 978-611-01-0396-1 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламний менеджмент підприємства -- рекламный менеджмент предприятия -- реклама в системі менеджменту -- реклама в системе менеджмента -- рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- засоби поширення реклами -- средства распространения рекламы -- система рекламного менеджмента -- система рекламного менеджмента -- контроль рекламної діяльності -- контроль рекламной деятельности -- реклама -- рекламна діяльность -- рекламная деятельность
Анотація: Розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами , наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень, основних засобів розповсюдження реклами, рекламного звернення, планування рекламної діяльності, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Юзик, Людмила Олександрівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського; Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)

658.7(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Логістика [] : підручник / Балабанова Л. В., Германчук А. М. ; М-во освіти і науки України, Донець. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 367, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 359-362. - Предм. покажч.: с. 363-366. - Ім. покажч.: с. 367. - ISBN 978-617-574-072-9 : 260.00 грн
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика (екон.)--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
логістика в ринковій економіці -- інтегрована логістика -- логістичне управління -- логістична діяльність -- логістичні функції -- логістичний менеджмент -- логістика закупівель -- організація процесу постачання товарних ресурсів -- логістична концепція організації виробництва -- логістика запасів -- логістичний сервіс -- склад і транспорт у логістиці -- економічне забезпечення логістики
Анотація: У підручнику розкрито концептуальні основи логістики та логістичного менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Германчук, Алла Миколаївна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; Інститут економіки і управління
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак ; М-во освіти і науки України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Київ : Професіонал, 2004. - 156 с. : рис., табл. - Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153. - ISBN 969-8556-06-02 : 19.50 грн
УДК
ББК 65.421-86я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика підприємства -- функції цін -- фактори ціноутворення -- цінова чутливість споживачів -- моніторинг цін конкурентів -- маркетинговий аналіз цінових ризиків -- управління ризиками в ціновій політиці -- встановлення цін -- цінова стратегія
Анотація: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сардак, Олена Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)