Б23 Баніт, Ольга Василівна. Системи професійного розвитку менеджерів у транснаціональних корпораціях Німеччини і Польщі [] : автореф. дис. / Баніт Ольга Василівна ; [наук. консультант Лук'янова Л. Б.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна. - Київ : ДКС Центр, 2018. - 39, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 33-36. - 10.00 грн
Рубрики: Транснаціональні корпорації--Менеджери--Професійна майстерність--Німеччина--Польща--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): професійний розвиток -- менеджер -- транснаціональна корпорація Анотація: У дисертації здійснено цілісний аналіз проблеми професійного розвитку менеджерів у транснаціональних корпораціях Німеччини і Польщі. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Лук'янова, Лариса Борисівна \наук. конс.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Ш89 Штепура, Алла Павлівна. Професійна підготовка майбутніх учителів англійської мови засобами дистанційного навчання в університетах Республіки Польща [] : автореф. дис. / Штепура Алла Павлівна ; [наук. керівник Баніт О. В.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна. - Київ : [Б. в.], 2021. - 20 с. - Літ.: с. 16-18. - 10.00 грн
Рубрики: Вчителі--Нерідна мова--Підготовка--Польща Вчителі іноземної мови--Інтерактивні методи навчання--Заклади вищої освіти--Республіка Польща--Наукові видання Вчителі іноземної мови--Інтерактивні методи навчання--Заклади вищої освіти--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): учитель англійської мови -- заклади вищої освіти -- професійна підготовка майбутнього вичтеля -- засоби дистанційного навчання -- віртуальне навчальне середовище -- методи дистанційного навчання Анотація: У дисертації схарактеризовано стан розвитку освіти в Республіці Польща. На основі аналізу психолого-педагогічних засад професійної підготовки майбутніх учителів ангілйської мови з'ясована необхідність адаптації дидактичного процесу до потреб сучасних студентів, представників нової генерації - покоління Z. Обґрунтовано організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови засобами дистанційного навчання й схарактеризовано модель організаційно-педагогічного забезпечення цього процесу. Порівняно освітні професійні програми підготовки майбутніх учителів англійської мови в університетах Республіки Польща і в закладах вищої освіти України, виявлено спільні і відмінні характеристики змісту, структури, обсягу дистанційних видів та форм навчання. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Баніт, Ольга Василівна \наук. керівник.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |