> Шифр: rish/2008/9 Журнал 2008р. N 9 Пастовенський, О. Напрями та вектор оптимізації регіональної шкільної мережі / О. Пастовенський. - С.40-42. - (Проблеми управління). - Бібліогр.: с. 42 : рис. Бех, І. Естетика духовності В.О.Сухомлинського / І. Бех. - С.3 -4 Дічек, Н. Духовні домінанти В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.5 - 7. - Бібліогр. в кінці ст. Антонець, М. В.О.Сухомлинський і боротьба ідей у радянській педагогіці 60-х - 70-х років ХХ ст. / М. Антонець. - С.8 - 12. - Бібліогр. в кінці ст. Бондар, Л. Питання навчання і виховання в поглядах К.Ушинського і В.Сухомлинського / Л. Бондар. - С.12 - 15. - Бібліогр. в кінці ст. Заліток, Л. Публіцистична спадщина В.О.Сухомлинського в суспільно-політичній пресі (1943 - 1970 рр.) / Л. Заліток. - С.15 - 16 Калініченко, Н. Естетична творчість як джерело предметно-перетворювального ставлення особистості до навколишньої дійсності / Н. Калініченко. - С.17 - 19. - Бібліогр. в кінці ст. Ликов, В. Народна педагогіка в теорії та практиці В.О.Сухомлинського / В. Ликов. - С.19 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Жданович, Ю. Дозвілля: на радість собі, на користь іншим / Ю. Жданович. - С.34 - 35 Івашковський, В. Створення належних педагогічних умов визначна складова процесу виховання громадянина / В. Івашковський. - С.36 - 39. - Бібліогр. в кінці ст. Пастовенський, О. Напрями та вектор оптимізації регіональної шкільної мережі / О. Пастовенський. - С.40 - 42. - Бібліогр. в кінці ст. Топузов, О. Формування географічної компетентності учнів засобами проблемного навчання / О. Топузов. - С.43 - 45. - Бібліогр. в кінці ст. Порох, Л. Психологічний супровід учнів початкової школи / Л. Порох, М. Наровлянська. - С.46 - 47 Титаренко, Н. Завдання з хімії у контексті компетентнісного підходу / Н. Титаренко. - С.47 - 50 Варфоломєєва, І. Формування пізнавальних інтересів учнів до географії в умовах профільного навчання / І. Варфоломєєва. - С.51 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Назаренко, Т. Методика роботи з картографічним матеріалом на уроках географії / Т. Назаренко. - С.54 - 55. - Бібліогр. в кінці ст. Сащак, Н. Гуманітаризація вищої технічної освіти в Україні у контексті Болонського процесу / Н. Сащак, Н. Соломчак. - С.56 - 58. - Бібліогр. в кінці ст. Півнюк, В. Північнонімецькі топоніми слов'янського походження / В. Півнюк. - С.59 - 62. - Бібліогр. в кінці ст. Зарічанський, О. Проблема різнорівневої психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів з надзвичайних ситуацій / О. Зарічанський. - С.62 - 65. - Бібліогр. в кінці ст. Рижиков, В. Педагогічна система професійної підготовки майбутніх пілотів / В. Рижиков. - С.65 - 67. - Бібліогр. в кінці ст. Барвінок, І. Формування готовності студентів музичних спеціалізацій до педагогічної діяльності в умовах середньої спеціальної освіти / І. Барвінок. - С.68 - 69. - Бібліогр. в кінці ст. Іванюк, Г. Соціально-педагогічні передумови розвитку сільської школи в Україні (перша половина ХХ ст.) / Г. Іванюк. - С.70 - 72. - Бібліогр. в кінці ст. Пироженко, Л. Проблеми реформування змісту загальної середньої освіти у кінці 50-х - середині 60-х рр. ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.73 - 76. - Бібліогр. в кінці ст. Гоштанар, І. Педагогічні погляди Й.Ф.Гербарта на проблему співвідношення навчання й виховання у контексті змін сучасної освітньої системи / І. Гоштанар. - С.77 - 80. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Барвінок, І. Формування готовності студентів музичних спеціалізацій до педагогічної діяльності в умовах середньої спеціальної освіти [] / І. Барвінок> // Рідна школа. - 2008. - N 9. - С. 68 - 69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Методика викладання музики Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2008/12 Журнал 2008р. N 12 Степашко, В. Методи та форми управління науково-дослідною діяльністю студентів вищих навчальних закладів / В. Степашко. - С.3-6. - Бібліогр. в кінці ст. Щербина, О. Педагогічні особливості формування інтелектуальних умінь майбутніх інженерів на заняттях з іноземної мови / О. Щербина. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст. Князян, М. Роль самостійно-дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід / М. Князян. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Гринченко, Н. Теоретичні основи та діагностичне дослідження формування соціальної компетентності підлітка / Н. Гринченко. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Пащенко, М. Кредитно-модульна система навчання як основа новаторства та експериментування у вищій школі / М. Пащенко. - С.16-18. - Бібліогр. в кінці ст. Кравченко, Т. Соціалізація дітей старшого шкільного віку: результати педагогічної діагностики / Т. Кравченко. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Карасевич, А. Педагогічні теорії формування готовності студентської молоді до створення сім'ї в сучасних умовах / А. Карасевич. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст. Барвінок, І. Особливості сприймання музики молодшими школярами / І. Барвінок. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Мішеніна, Т. Формування естетичного світогляду учнів на уроках української мови у контексті національної культури / Т. Мішеніна. - С.28-30. - Бібліогр. в кінці ст. Грабовий, А. Шкільний хімічний експеримент як педагогічна система / А. Грабовий. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст. Максимова, Н. Інтерактивні методи навчання: крок у майбутнє / Н. Максимова, Л. Порох. - С.35-38 Рогова, П. Діяльність освітянських бібліотек України в контексті ідей видатного педагога-гуманіста В.О.Сухомлинського / П. Рогова. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст. Потієнко, В. Вивчення основ роботи графічних редакторів на уроках інформатики / В. Потієнко. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Рева, Ю. Мистецтво розроблення творчого задуму уроку-технології професійної майстерності вчителя / Ю. Рева. - С.50-56. - Бібліогр. в кінці ст. Прокоф'єва, М. Організація інтегративно-педагогічної діяльності в межах інноваційних технологій соціокультурно-педагогічної спрямованості / М. Прокоф'єва. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Чернишова, Є. Підвищення кваліфікації педагогів-позашкільників як нагальна потреба подальшого розвитку позашкільної освіти України / Є. Чернишова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст. Малишевська, І. Історичний аспект розвитку логопедичної допомоги (кінец XIX - середина ХХ ст.) / І. Малишевська. - С.63-66. - Бібліогр. в кінці ст. Загородня, А. Про педагогічний такт як основу виховання у працях І.О.Синиці / А. Загородня. - С.66-68. - Бібліогр. в кінці ст. Куліш, Т. Навчально-виховна робота в дослідній трудовій школі № 4 у Пущі Водиці (20-ті роки ХХ ст.) / Т. Куліш. - С.69-72. - Бібліогр. в кінці ст. Глузман, Н. Ретроспективний огляд розвитку методико-математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи в Україні / Н. Глузман. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст. Лаухіна, І. Становлення і розвиток світської школи у Франції (кінець XVIII - перша половина XIX ст.) / І. Лаухіна. - С.77-79. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Барвінок, І. Особливості сприймання музики молодшими школярами [] / І. Барвінок> // Рідна школа. - 2008. - N 12. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова школа--Методика викладання музики Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |