К 56 Коваль, Ніна Степанівна. Дидактичні матеріали до підручника з природознавства для 2 класу трирічної і третього класу чотирирічної початкової школи [] : [посібник] / Н. С. Коваль, Л. С. Бондаренко ; худож.: Є. В. Попов, Ю. В. Бондаренко. - К. : Веселка, 1998. - 80 с. : іл. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - ISBN 966-01-0081-7 : 10.28 грн
Рубрики: Природознавство--Методика викладання--Початкова школа--Навчальні видання для середньої школи Кл.слова (ненормовані): пори року -- времена года -- нежива природа -- неживая природа -- грунт -- жива природа -- живая природа -- рослини -- растения -- плоди -- плоды -- тварини -- животные -- тваринництво -- животноводство -- заповідники України -- заповедники Украины -- Поліський природний заповідник -- Полесский природный заповедник -- Канівський природний заповідник -- Каневский природный заповедник -- заповідник Асканія- Нова -- заповедник Аскания-Нова -- Карпатський заповідник -- Карпатский заповедник -- Кримський природний заповідник -- Крымский природный заповедник -- Ялтинський заповідник -- Ялтинский заповедник -- заповідник Розточчя -- заповедник Росточчя -- Чорноморський біосферний заповідник -- Черноморский биосферный заповедник -- заповідник Медобори -- заповедник Медоборы Анотація: Дидактичні матеріали доповнюють підручник "Природознавства" (автори - Т. М. Байбара, Н. С. Коваль) й призначені для колективної та індивідуальної роботи учнів на уроках і вдома. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бондаренко, Лариса Степанівна; Попов, Евген Васильович \худож.\; Бондаренко, Юрій Васильович \худож.\ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
> Шифр: dysl/2016/6 Журнал 2016р. N 6 Ковтуненко, Людмила. Формування життєвих компетентностей на уроках української літератури / Л. Ковтуненко. - С.2-9. - Бібліогр. в кінці ст. Корнієнко, Оксана. "Казки, казки... у світі їх багато..." : уроки позакласного читання у 5 класі / О. Корнієнко. - С.10-14 Бондаренко, Юрій. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст. Гречко, Олена. Додержання лексичних та граматичних норм сучасної української літературної мови : узагальнення теми / О. Гречко. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Макута, Оксана. Росяні перевесла Івана Війтенка : урок-зустріч з поетом / О. Макута, А. Гавриленко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст. Романенко, Юлія. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань : дослідження-класифікація / Ю. Романенко. - С.27-28 Томіленко, Людмила. Нове життя старих слів, або семантичні зміни у структурі сучасної української лексики : на матеріалах Словника української мови у 20-ти томах / Л. Томіленко. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст. Кравець, Лариса. "Сонце ясне, ти святе, ти прекрасне" : метафори сонця в мові української поезії XX століття / Л. Кравець. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст. Царук, Антоніна. Конфліктні вузли трагічної долі гетьмана Дорошенка : за романом Анатолія Мороза "Хоть" / А. Царук. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст. Беценко, Тетяна. Філологічний аналіз поезії Василя Голобородька "З дитинства: дощ" / Т. Беценко. - С.47-51. - Бібліогр. в кінці ст. Котик, Ігор. Право на забуття, або письменник, якого нема / І. Котик. - С.52-59. - Бібліогр. в кінці ст. Белімова, Тетяна. На балу чудовиськ, або стрімкий і несподіваний перехід від мелодрами до горору / Т. Белімова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст. Наконечна, Любов. Літературно-меморіальний музей Олександра Довженка в Сосниці / Л. Наконечна, О. Плитник. - С.63-64 Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) |
> Шифр: dysl/2016/10 Журнал 2016р. N 10 Кравець, Лариса. Комунікативний кодекс освітянина / Л. Кравець. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Петровчук, Людмила. Розвиток у школярів інтересу до вивчення діалектного матеріалу і фразеологічних засобів мови / Л. Петровчук. - С.7-9 Гаєвська, Раїса. "Запрошую вас до міста" : 11 клас / Р. Гаєвська. - С.10-13 Осадчук, Галина. Зразки власних висловлень старшокласників / Г. Осадчук. - С.14-16 Цінько, С. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ / С. Цінько, А. Жаровська. - С.17-19 Бондаренко, Юрій. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст. Голуб, Ніна. Основні принципи української орфографії : 10 клас / Н. Голуб. - С.24-28 Лавренюк, Віолетта. Точність терміновживання в офіційно-діловому та науковому стилях мовлення / В. Лавренюк. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст. Богдан, Світлана. "...Мені треба одежу, варту мого писательського стану" : одяг у контексті епістолярного автопортрета Лесі Українки / С. Богдан. - С.35-44. - Бібліогр. в кінці ст. Ісаченко, Ігор. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X - XVIII ст. / І. Ісаченко. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст. Юречко, Ольга. Психологічне "окаменіння" у драмі Івана Франка "Кам'яна душа" / О. Юречко. - С.52-54. - Бібліогр. в кінці ст. Марченко, Наталя. Галина Малик - дитяча письменниця інформаційної доби / Н. Марченко. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) |
> Шифр: dysl/2016/11 Журнал 2016р. N 11 Папушина, Валентина. Застосування літературного квест-методу на уроках компаративного вивчення творів : 2-9 / В. Папушина, Л. Шевчук Бондаренко, Юрій. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.10-14. - Бібліогр. в кінці ст. Гречко, Оксана. Пряма і непряма мова, розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах / О. Гречко. - С.15-17. - Бібліогр. в кінці ст. Кібкало, Тамара. Прості односкладні речення : 8 клас / Т. Кібкало. - С.18-20 Деркач, Лариса. Українська рукописна книга - джерело духовної культури народу / Л. Деркач. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст. Романцова, Ніна. "Мовознай" : інтегрований практикум для учнів 5-10 класів / Н. Романцова. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст. Задорожний, Василь. Майже детективна історія з ділянки українського наголошення / В. Задорожний. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст. Брайко, Олександр. Візуальна образність прози Григора Тютюнника в аспекті синтезу мистецтв / О. Брайко. - С.35-40. - Бібліогр. в кінці ст. Лущій, Світлана. Проза української діаспори другої половини XX століття та романістика Володимира Винниченка: до історії творчих взаємозв'язків / С. Лущій. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст. Токмань, Ганна. Літературні семінари про сучасну літературу: екзистенціонально-діалогічне прочитання новел Василя Портяка і Євгенії Кононенко / Г. Токмань. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) |
> Шифр: dysl/2016/12 Журнал 2016р. N 12 Романенко, Юлія. Нові програми - це важливо : до проблеми навчально-методичного забезпечення нової української школи / Ю. Романенко. - С.2-4 Губська, Ольга. Вірші мої, недосяжні для тьми, будуть відлунювать сонце!... : урок за творчістю Ірини Жиленко / О. Губська. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст. Трохимець, Євгенія. "Повість минулих літ" - найдавніший літопис нашого народу. Значення літописання для нащадків : 5 клас / Є. Трохимець. - С.10-12 Маркова, Наталія. Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль : 7 клас / Н. Маркова. - С.13-15 Жирова, Наталія. Контрольне тестування з української літератури / Н. Жирова. - С.16-22 Бондаренко, Юрій. Мета уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Масенко, Лариса. Слово "відщепенець" у лексиконі тоталітаризму / Л. Масенко. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Мацько, Любов. Українська мова, культура й освіта в діяльності Михайла Грушевського / Л. Мацько. - С.32-38. - Бібліогр. в кінці ст. Тищенко, Оксана. Увага у мовному спілкуванні / О. Тищенко. - С.39-41 Голосовська, Галина. 200 чоловік чи 200 людей, осіб, душ? / Г. Голосовська. - С.42-45. - Бібліогр. в кінці ст. Юрчук, Олена. Постколоніальні студії: теоретичні зауваги / О. Юрчук. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст. Жигун, Сніжана. Неореалізм у колі прозаїків "Ланки" / С. Жигун. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст. Токмань, Ганна. Анатолій Градовський - український філолог, методист, євроінтегратор національної літературної освіти / Г. Токмань. - С.60 Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1) Вільні: ФП (1), АБ (1) |
> Шифр: dysl/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Микитюк, Володимир. "Конечність реформи учіння української літератури..." / Володимир Микитюк. - С.2-11. - Бібліогр. в кінці ст. Пахаренко, Василь. "Щоб слово пламенем взялось..." : кілька міркувань про оновлення літературної освіти / Василь Пахаренко. - С.12-14 Бондаренко, Юрій. Предметоцентризм у викладанні літератури / Юрій Бондаренко. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст. Цінько, Світлана. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови / Світлана Цінько. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Микитюк, Володимир. Тестові завдання з української літератури / Володимир Микитюк. - С.23-28 Ткачук, Валентина. Прийменник як засіб зв'язку в словосполучнні та реченні (7 клас) / Валентина Ткачук. - С.29-32. - Бібліогр. в кінці ст. Стрельнікова, Ірина. Роль гумору в житті українців : ідейно-художній аналіз байок Леоніда Глібова "Муха і бджола", "Жаба і віл", "Щука" / Ірина Стрельнікова. - С.33-37 Крутько, Віталіна. Леонід Глібов. "Щука" : урок у 6 класі / Віталіна Крутько. - С.38-39 Городенська, Катерина. Граматичні норми української літературної мови і сучасна практика професійної спільноти / Катерина Городенська. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст. Задорожна, Олександра. Вербалізація змін в українському довкіллі, спричинених Чорнобильською аварією / Олександра Задорожна. - С.46-48. - Бібліогр. в кінці ст. Кравець, Лариса. Трансформація мовної комунікації в інформаційну добу / Лариса Кравець. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст. Скорина, Людмила. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика : на матеріалі оповідання Валер'яна Підмогильного "Ваня" / Людмила Скорина. - С.53-63. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Бондаренко, Юрій. Предметоцентризм у викладанні літератури [] / Юрій Бондаренко> // Дивослово. - 2017. - N 4. - С. 15-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): текстоцентризм -- естетичний історизм -- літературна освіта -- аналіз літературного твору -- феноменальність Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: dysl/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Нестеренко, Світлана. Формування етнокультурної компетентності старшокласників засобами громадянської лірики / Світлана Нестеренко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст. Бондаренко, Юрій. Дитиноцентризм у викладанні літератури / Юрій Бондаренко. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Славич, Валентина. Шістдесятництво як явище соціальне і культурологічне : бінарний урок в 11 класі / Валентина Славич, Мирослава Лукашенко. - С.15-18 Павленко, Олеся. Читацька конференція за твором Марії Матіос "Солодка Даруся" / Олеся Павленко. - С.19-23 Передрій, Тетяна. Складні випадки правопису великої літери : урок у 10 класі / Тетяна Передрій. - С.24-26 Дроботенко, Алла. Розділові знаки в безполучниковому складному реченні : 9 клас / Алла Дроботенко. - С.27-29 Беценко, Тетяна. Лінгвокультурологічний аналіз художнього тексту: основні поняття / Тетяна Беценко. - С.30-33. - Бібліогр. в кінці ст. Калита, Оксана. "Свій" і "чужий": лінгвістичний аспект концептів у поемі Тараса Шевченка "Гайдамаки" / Оксана Калита. - С.34-37. - Бібліогр. в кінці ст. Кулаковська, Ольга. Деякі зауваги щодо іменника / Ольга Кулаковська. - С.38-39. - Бібліогр. в кінці ст. Голосовська, Галина. Українською лежебока, або лежень, лежун? / Галина Голосовська. - С.40-42. - Бібліогр. в кінці ст. Задорожний, Василь. Як одного разу образ зніс образу : мовознавчий жарт / Василь Задорожний. - С.43-44. - Бібліогр. в кінці ст. Скорина, Людмила. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика : на матер. оповідання Валер'яна Підмогильного "Ваня" / Людмила Скорина. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. Голик, Роман. Від романтизму до постмодернізму: лектура і література галицьких українців XIX - поч. XXI ст. / Роман Голик. - С.51-58. - Бібліогр. в кінці ст. Орлова, Надія. Літературно-меморіальний будинок-музей Тараса Шевченка / Надія Орлова. - С.61-64. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Бондаренко, Юрій. Дитиноцентризм у викладанні літератури [] / Юрій Бондаренко> // Дивослово. - 2017. - N 5. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--Методика викладання Шкільне виховання Кл.слова (ненормовані): виховання засобами літератури -- шкільний курс літератури -- психологя дитини -- поняття феноменального -- особистісно зорієнтоване навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: dysl/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Дроздовський, Дмитро. Виклики і перспективи реформування сучасної освіти України / Дмитро Дроздовський. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Крисюк, Віра. Якою будеш ти, моя майбутня родино? : твір-роздум на морально-етичну тему / Віра Крисюк. - С.7-9 Бойко, Наталія. Формування предметних компетентностей у процесі підготовки до ЗНО / Наталія Бойко. - С.10-16 Чайка, Леся. Узагальнення й систематизація знань із теми "безполучникове складне речення" : поліекранний урок у 9 класі з використанням ІКТ / Леся Чайка. - С.17-22 Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Юрій Бондаренко. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Денискіна, Ганна. Художня палітра Юрія Кобилецького: поєднання стандарту та образності : до тридцятиліття пам'яті вченого, письменника, педагога / Ганна Денискіна, Оксана Кобелецька. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст. Михно, Людмила. Мовноестетична природа українських народних історичних пісень / Людмила Михно. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст. Брайко, Олександр. Кінематографічний темпоритм у прозі Євгена Гуцала для дітей / Олександр Брайко. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст. Кошова, Інна. Не біймося говорити про любов : роздуми з досвіду / Інна Кошова. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Соцька, Тетяна. Трактування проблем виховання особистості та формування креативу в тетралогії Анатолія Дімарова "На коні й під конем" / Тетяна Соцька. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст. Фока, Марія. Словесні портрети Павла Тичини на межі живопису та скульптури / Марія Фока. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань [] / Юрій Бондаренко> // Дивослово. - 2018. - N 1. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Література--Навчання Кл.слова (ненормовані): дидактика -- аналіз літературних творів -- самостійне вивчення літератури Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: dysl/2018/3 Журнал 2018р. N 3 Авраменко, Олександр. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури / Олександр Авраменко, Марія Блажко. - С.2-10 Борисенко, Наталія. Навчання як маленька велика пригода : квести на уроках та позакласній роботі / Наталія Борисенко. - С.11-15 Рижук, Людмила. Технологічна карта як форма планування навчальної діяльності / Людмила Рижук. - С.16-18 Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Юрій Бондаренко. - С.19-24 Юдіна, Олена. Викривальна і повчальна спрямованість байок Леоніда Глібова "Муха і бджола" та "Бджола і мухи" / Олена Юдіна. - С.25-28 Олексієнко, Галина. Узагальнення знань із теми "безсполучникове складне речення" / Галина Олексієнко. - С.29-31 Карпінчук, Галина. Михайло Новицький у шевченкознавстві 1920-1960-х років / Галина Карпінчук. - С.32-37. - Бібліогр. в кінці ст. Бутурлим, Тетяна. Роль позитивного мислення в життєвому сценарії Тараса й Ликерії : урок за драмою Олександра Забарного "Грішниця" / Тетяна Бутурлим. - С.38-42 Назаренко, Інна. Шевченків світ... що ми про нього знаємо : інтелектуальна гра / Інна Назаренко. - С.43-44 Черкас, Олександр. Маскулінні домінанти художньої моделі світу у шевченкознавчому космосі / Олександр Черкас. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст. Калита, Оксана. Експресивність наукового стилю : синтаксичний рівень / Оксана Калита. - С.50-53 Томіленко, Людмила. Російсько-українські перекладні словники початку XX ст. як джерело вивчення українських прізвищ / Людмила Томіленко. - С.54-57. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань [] / Юрій Бондаренко> // Дивослово. - 2018. - N 3. - С. 19-24 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Самоосвіта Література--Навчання Кл.слова (ненормовані): метод самостійної роботи -- вивчення літературних творів -- рівні самостійної роботи -- етапи самостійної роботи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: dysl/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Пометун, Олена. Як розвивати критичне мислення в учнів / О. Пометун. - С.2-5 Криворотенко, Ольга. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури / О. Криворотенко. - С.6-11 Угніч, Руслана. Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Р. Угніч. - С.12-19 Гайван, Вікторія. Правопис складних прислівників : 7 клас / В. Гайван. - С.20-23 Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань / Ю. Бондаренко. - С.24-30. - Бібліогр. в кінці ст. Мацько, Оксана. Основні правила етикетного спілкування / О. Мацько. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст. Поворознюк, Світлана. Етнічні стереотипи татарського народу в творах Михайла Коцюбинського / С. Поворознюк. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Ільницький, Микола. "Ми так близько долетіли до чудес..." : штрихи до портрета Дмитра Загула / М. Ільницький. - С.41-48. - Бібліогр. в кінці ст. Качак, Тетяна. Проза Степана Процюка для дітей та юнацтва / Т. Качак. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст. Федоров, Віктор. "Собор" Олеся Гончара крізь призму часу / В. Федоров. - С.56-59. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Бондаренко, Юрій. Самостійна робота як спосіб реалізації загальнодидактичних та методико-літературних завдань [] / Юрій Бондаренко> // Дивослово. - 2018. - N 5. - С. 24-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Література--Самопідготовка Кл.слова (ненормовані): метод самостійної роботи -- методика літератури -- вивчення літературного матеріалу -- рівні самостійної роботи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: dysl/2018/12 Журнал 2018р. N 12 Баган, Олег. Роздуми над новою програмою з української літератури для 10-11 класів / О. Баган. - С.2-10 Мовчан, Раїса. Канон української класики, його функціонування в сучасній школі / Р. Мовчан. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст. Карпельова, Ірина. Упровадження технології розвитку критичного мислення на уроках вивчення творчості Олександра Довженка / І. Карпельова, О. Шуневич. - С.16-25 Дроздовський, Дмитро. Усеукраїнський конкурс на шляху до Нової української школи / Д. Дроздовський. - С.26-28 Кецмур, Ольга. Кроки до перемоги : проекти показових уроків / О. Кецмур. - С.29-36 Бондаренко, Юрій. Узагальнення і систематизація на уроках літератури / Ю. Бондаренко. - С.37-42 Мазур, Людмила. Ілля Киріяк і його "Сини землі" - повість про українське життя в Канаді / Л. Мазур. - С.43-46 Тищенко, Оксана. Уявлення і уява в мовному спілкуванні / О. Тищенко. - С.47-49 Задорожний, Василь. Цікавий випадок словотвору. Чому кільцевий нещасніше за кінцевий? / В. Задорожний. - С.50-52 Скорина, Людмила. Франкове слово в українському письменстві 1920-х років : до проблеми визначення репертуару прецедентних текстів епохи / Л. Скорина. - С.53-60. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Бондаренко, Юрій. Узагальнення і систематизація на уроках літератури [] / Юрій Бондаренко> // Дивослово. - 2018. - N 12. - С. 37-42 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Література--Навчальні процеси Література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): урок літератури -- узагальнення знань -- систематизація знань -- узагальнювально-навчальна ситуація Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: dysl/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Сорока, Галина. Музика у слові : урок у 10 класі за новелою Ольги Кобилянської "Impromptu phantasie" / Г. Сорока. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Лінійчук, Тетяна. Формування читацької компетентності учнів через використання технології вітагенного навчання : на матеріалі повісті Степана Процюка "Варвари" / Т. Лінійчук. - С.7-9 Угніч, Руслана. Створення рекламного буклета молодіжного вбрання : бінарні уроки в 7 класі / Р. Угніч, О. Андрієнко. - С.10-14 Приходько, Оксана. Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті нової української школи / О. Приходько. - С.15-21. - Бібліогр. в кінці ст. Пристай, Людмила. Проблема бездуховності людини у п'єсі Івана Карпенка-Карого "Сто тисяч" / Л. Пристай. - С.22-24 Бондаренко, Юрій. Узагальнення і систематизація на уроках літератури / Ю. Бондаренко. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст. Семеног, Олена. Мовний портрет наукового наставника у вимірах лінгвоперсонології / О. Семеног. - С.35-38. - Бібліогр. в кінці ст. Мафтин, Наталя. Ідеал краси у творчості Лесі Українки / Н. Мафтин. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст. Гнатюк, Михайло. Зі славного роду Старицьких... / М. Гнатюк. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст. Михайлюк, Юлія. Специфіка вивчення масової літератури у школі / Ю. Михайлюк. - С.52-54. - Бібліогр. в кінці ст. Єсипенко, Дмитро. Плагіат: толерований і токсичний / Д. Єсипенко. - С.55-59 Микитюк, Володимир. Педагогічний роман про Івана Франка / В. Микитюк. - С.60-64. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Бондаренко, Юрій. Узагальнення і систематизація на уроках літератури [] / Юрій Бондаренко> // Дивослово. - 2019. - N 2. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): узагальнення знань -- уроки літератури -- систематизація знань Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
> Шифр: umil/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Пентилюк, Марія. Гармонійний розвиток особистості школяра засобами української мови крізь призму педагогічних досліджень / М. Пентилюк. - С.2-9. - Літ.: с. 9 Горошкіна, Олена. Формування читацької культури учнів ліцею на уроках української мови / О. Горошкіна. - С.10-13. - Літ.: с. 13 Голуб, Ніна. Елементи практичної риторики на уроках української мови в 10-11 класах ліцею / Н. Голуб. - С.14-17. - Літ.: с. 17 Бондаренко, Юрій. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.18-26. - Літ.: с. 22 : табл. Черниш, Наталія. Методичні поради науковців щодо вивчення ліричних творів / Н. Черниш. - С.27-31. - Літ.: с. 30 : табл. Слижук, Олеся. Вивчення сучасної казки на уроках української літератури / О. Слижук. - С.32-36. - Літ.: с. 35 : табл. Чайка, Леся. Вивчення відокремлених обставин, відокремленних уточнюючих членів речення у 8-му класі : тренувальні вправи / Л. Чайка. - С.37-40 Голуб, Ніна. Навчання синтаксису на уроках української мови у 8-9 класах : навч.-метод. посібник : (частина I) / Н. Голуб, Л. Галаєвська. - С.41-61. - Літ.: с. 46-47, 61 : табл., а-рис. Городенська, Катерина. Культура мовлення / К. Городенська. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |