> Шифр: defe/2018/1 Газета 2018р. N 1 Абрамова, Т. Ідеї дитиноцентризму в спеціальній загальноосвітній школі для дітей із мовленнєвими вадами / Т. Абрамова, Т. НетяженкоВ. Приймак. - С.4-11 Вечірка, Н. Сенсорна інтеграція як чинник розвитку дошкільників : робота з дітьми із затримкою психічного розвитку / Н. Вечірка. - С.12-16 Бурлій, В. Види переплетень. Швейна справа в 10-му класі : діти з інтелектуальними недоліками та ЗПР / В. Бурлій. - С.17-20 Карпенко, Н. Байки, які вчать жити. Урок у 6-му класі : діти з інтелектуальними недоліками та ЗПР / Н. Карпенко. - С.21-24 Легур, С. Охорона водних багатств свого краю. Урок-презентація проекту з географії : діти з інтелектуальними недоліками та ЗПР / С. Легур. - С.25-27 Майструк, Р. Активізація мовленнєвої діяльності дошкільників. Вивчення лексичної теми "Сім'я" : діти з вадами зору / Р. Майструк. - С.28-33 Устинович, С. Комунікативна культура учнів : виховання спілкування у школярів / С. Устинович. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст. Герасимчук, Т. Професія моїх батьків : проект у 3-му класі / Т. Герасимчук. - С.40-42 Шкльода, В. Сюжетно-відображувальна гра як механізм комунікативної діяльності дітей з особливими потребами / В. Шкльода. - С.43-46 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Бурлій, В. Види переплетень. Швейна справа в 10-му класі [] : діти з інтелектуальними недоліками та ЗПР / В. Бурлій> // Дефектолог. Шкільний світ. - 2018. - N 1. - С. 17-20 Рубрики: Діти із затримкою психічного розвитку--Навчання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |