> Шифр: obdy/2010/9 Журнал 2010р. N 9 Любарт, Т. Эмоции и креативность / Т. Любарт. - С.2-6 Ємельянова, О. М. Проектна діяльність на уроках математики та інформатики / О. М. Ємельянова. - С.9-16 Хаблак, О. Г. Використання дослідницьких робіт як засіб розвитку пізнавальної активності обдарованих учнів / О. Г. Хаблак, С. Г. Хаблак. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст. Зінченко, Р. Ф. Організація роботи з обдарованими дітьми за допомогою гурткової роботи біолого-екологічного спрямування / Р. Ф. Зінченко. - С.22-27 Кашапов, М. М. Диагностика креативности с помощью ассоциативного эксперемента / М. М. Кашапов. - С.28-32 Міхейська, Н. Творчість - основа прогресу / Н. Міхейська. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Рибальченко, С. Є. Технологія розвитку творчих здібностей "Бумеранг" / С. Є. Рибальченко. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст. Витоки творчості дошкільнят. - С.46-49 Губенко, О. В. Особливості підготовки та адаптації п'яти- та шестирічних дітей до школи / О. В. Губенко. - С.50-56 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.56-63 Колісник, Г. О. Тренінг уваги та мислення / Г. О. Колісник. - С.64-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2010/11 Журнал 2010р. N 11 Лабунская, В. А. Теоретико-эмпирические основания создания методики и ее модификаций / В. А. Лабунская. - С.4-19. - Лит. в конце ст. Сергиенко, Е. А. Эмоциональный интеллект: модель, структура теста (MSCEIT V2.0) (русскоязычная адаптация) / Е. А. Сергиенко. - С.19-29. - Лит. в конце ст. Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.29-39 Біла, І. М. Творча консруктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.39-50 Сысоева, Т. А. Приемы и стратегии , используемые при идентификации эмоций / Т. А. Сысоева. - С.51-57. - Лит. в конце ст. Мартиненко, С. М. Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичноі діяльності / С. М. Мартиненко. - С.57-68. - Л-ра в кінці ст. Здіорук, С. І. Методичні рекомендаціі щодо ефективного використання засобів змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання іздорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст. Губенко, О. В. Методичні рекомендаціі з популяризаціі здорового способу життя у вищих навчальних закладах / О. В. Губенко. - С.73-74. - Л-ра в кінці ст. Міляєва, В. Р. Використання психологічних тренінгів для вдосконалення фаховоі підготовки державних службовців / В. Р. Міляєва, Ю. М. Бісик. - С.74-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Максименко, С. Д. От психологического обеспечения к психологическому сопровождению / С. Д. Максименко, Г. В. ЛожкинА. Б. Колосов. - С.1-10. - Лит. в конце ст. Завгородня, О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості / О. В. Завгородня. - С.11-17. - Л-ра в кінці ст. Скороходько, К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання / К. В. Скороходько. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст. Лушин, П. В. Толерирование неопределённости как способ экологического управления / П. В. Лушин. - С.20-23. - Лит. в конце ст. Лишин, О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах / О. В. Лишин. - С.23-29 Губенко, О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності / О. В. Губенко. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.34-38 Люсин, Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭМИН: новые психометрические данные / Д. В. Люсин. - С.39-48. - Лит. в конце ст. Калинина, Н. В. Тренинг жизнестойкости для подростков / Н. В. Калинина. - С.48-54. - Лит. в конце ст. Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.54-63. - Л-ра в кінці ст. Андреева, И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности / И. Н. Андреева. - С.63-67. - Лит. в конце ст. Болтівець, С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах (Методичні рекомендації) / С. І. Болтівець. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Балл, Г. О. Засади запровадження здорового способу життя української молоді (Психогігієнічний аспект) / Г. О. Балл [та ін.]. - С.70-74. - Л-ра в кінці ст. Інші автори: Бастун Н. А., Завгородня О. В., Зливков В. Л., Копилов С. О., Чуйко О. В. Гуменюк, Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах (Методичні рекомендації) / Г. В. Гуменюк. - С.74-77. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: obdy/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Губенко, А. В. Основные проявления интеллектуальной одарённости / А. В. Губенко. - С.2-5 Кузьменко, В. Своєрідність дитячої винахідливості як найвищого прояву творчих здібностей дитини дошкільного віку / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Талдонова, Л. О. Стимуляція творчої діяльності засобами мистецтва / Л. О. Талдонова, Є. С. Тарасенко. - С.9-14 Пилип'юк, Л. Ф. Дива творять не комп'ютери, а вчителі / Л. Ф. Пилип'юк. - С.15-18 Луцик, В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною / В. В. Луцик. - С.18-20 Бурдун, Е. В. Применение интерактивной доски на уроках математики / Е. В. Бурдун. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст. Ольховик, Н. М. Курс "Логіка" - програма для 1-х класів / Н. М. Ольховик. - С.27-31 Кашапов, М. М. Диагностика способностей творческой личности / М. М. Кашапов. - С.32-36 Баклажанов, О. В. Заняття інтерактивного психологічного театру / О. В. Баклажанов. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст. Яковлєва, Г. В. Блокова система викладання української мови з урахуванням специфіки навчання в ліцеї мистецтв / Г. В. Яковлєва. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст. Жирова, Я. В. Казка "Колобок на новий лад" / Я. В. Жирова. - С.48-50 Січкарюк, О. А. Таємниця акварелі / О. А. Січкарюк. - С.50-53 Васильченко, С. Ігри-головоломки / С. Васильченко, С. Ганенко. - С.54-56 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.57-65 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Любарт, Т. Эмоциональное состояние и креативность: эмоция как информация / Т. Любарт. - С.2-4 Новікова, С. А. Система роботи з обдарованими дітьми в Стахановській гімназії № 7 / С. А. Новікова. - С.5-8 Кузлякіна, В. В. Психологічний супровід обдарованих дітей в Стахановській гімназії № 7 / В. В. Кузлякіна. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Дзюба, О. В. Робота учителя хімії з обдарованою молоддю м. Свердловська / О. В. Дзюба. - С.13-16 Третякова, Т. О. Пізнаємо природу за допомогою методу проектів / Т. О. Третякова. - С.16-18 Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти / Е. В. Ситник. - С.19-24 Губенко, А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций : для детей от 11 лет / А. В. Губенко. - С.25-29. - Лит. в конце ст. Кашапов, М. М. Методика диагностики творческого педагогического мышления "Простые предметы" / М. М. Кашапов, А. В. Лейбина. - С.30-33 Тевоньян, А. В. Нестандартні уроки з математики як шлях реалізації обдарованих дітей / А. В. Тевоньян. - С.33-36 Атаманчук, Н. М. Чи знаєш ти себе? / Н. М. Атаманчук. - С.37-42 Шмельова, А. А. "Я - сніжинка" : конспект заняття з малювання / А. А. Шмельова. - С.42-44 Дерев'янко, Т. В. Інтегрований виховний блок у старшій групі на тему: "До всіх сердець, як до дверей, є ключики малі" : авторський сценарій за мотивами творів В. О. Сухомлинського та казки Г. Х. Андерсена "Снігова королева" / Т. В. Дерев'янко. - С.44-47 Васильченко, С. Ігри-головоломки / С. Васильченко, С. Ганенко. - С.48-50 Кузьміна, О. М. Конспект заняття на тему: "Ми малюємо музику" / О. М. Кузьміна, Т. М. Півень. - С.50-52 Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.53-59 Кузьменко, В. Діагностика винахідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.60-65. - Л-ра в кінці ст. Богдан, К. П. Знезараження питної води за допомогою юнів срібла / К. П. Богдан. - С.66-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [] / І. М. Біла> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 9. - С. 56-63 Рубрики: Дошкільне виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [] / І. М. Біла> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2011. - N 1. - С. 57-65 Рубрики: Дошкільне виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [] / І. М. Біла> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2011. - N 2. - С. 53-59 Рубрики: Дошкільна педагогіка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Шумакова, Н. Б. Значение общения в творческом развитии ребёнка / Н. Б. Шумакова. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Процько, Т. М. Управління виховним процесом у навчальному закладі - запорука ефективності роботи педагога / Т. М. Процько. - С.7-15 Маланчук, О. М. Співпраця класного керівника з батьками: формуємо ключові життєві компетенції дитини разом / О. М. Маланчук. - С.16-24 Горбатюк, Н. А. Застосування методів творчої діяльності на уроках трудового навчання / Н. А. Горбатюк. - С.25-31 Онищенко, В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів (для 2-го класу) / В. В. Онищенко. - С.32-34 Кашпрук, О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника / О. Є. Кашпрук. - С.35-40 Гурлєва, Т. Важковиховувані діти потребують розуміння / Т. Гурлєва. - С.41-44 Біла, І. М. Краса є істина, а істина - краса: особливості естетичного виховання у Японії / І. М. Біла. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Калошин, В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками / В. Ф. Калошин. - С.50-56 Розвивальні завдання для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.57-60 Бильярдные головоломки или бинарный урок геометрии и физики. - С.60-62 Гринюк, Н. Ю. Цікава математика у розв'язках і міркуваннях : задачі для середнього шкільного віку / Н. Ю. Гринюк. - С.62-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Журавлёв, А. Л. Образование одарённых - государственная проблема / А. Л. Журавлёв, В. В. РубцовА. А. Марголис. - С.2-10 Сторожук, Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку в рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту / Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук. - С.11-17 Брайон, М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике / М. Брайон. - С.18-22 Конашук, Г. М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / Г. М. Конашук. - С.23-27 Онищенко, В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів : для 3-го класу / В. В. Онищенко. - С.27-31 Кашпрук, О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника / О. Є. Кашпрук. - С.32-38 Біла, І. М. Особливості трудового виховання у Японії / І. М. Біла. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Калошин, В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками? / В. Ф. Калошин. - С.44-54. - Л-ра в кінці ст. Кащенко, Р. І. Математичні цікавинки: віршовані задачі для учнів 1-го класу / Р. І. Кащенко. - С.55-57 Рассыпанные буквы, или непростые загадки : для детей младшего школьного возраста. - С.57-60 Красноречивые кубики : задания для учеников средних классов. - С.60-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Біла, І. М. Краса є істина, а істина - краса: особливості естетичного виховання у Японії [] / І. М. Біла> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 2. - С. 45-49. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Естетичне виховання--Японія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Сторожук, Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку в рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту / Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук. - С.2-9 Гісь, О. М. Від репродуктивного до продуктивного мислення : розробка курсу зрозвитку продуктивного мислення дітей молодшого шкільного віку / О. М. Гісь. - С.10-20 Брайон, М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике / М. Брайон. - С.21-27 Онищенко, В. В. Цікаві завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів : для 4-го класу / В. В. Онищенко. - С.28-31 Саченко, Л. Учимся общаться : игры для развития навыков общения у детей старшего дошкольного возраста / Л. Саченко. - С.32-36 Бастун, Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику / Н. А. Бастун. - С.37-42 Біла, І. М. Ранній розвиток як передумова становлення здібностей : приклад виховної концепції Японії / І. М. Біла. - С.43-51. - Л-ра в кінці ст. Онуфрієнко, Л. О. Як сім'я впливає на становлення особистості дитини / Л. О. Онуфрієнко. - С.52-55 Непростые преобразования : задания для детей 9 - 12 лет. - С.56-61 Маляр, Н. П. Гра-вікторина "Що? Де? Коли?" : для середнього шкільного віку / Н. П. Маляр. - С.62-65 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Біла, І. М. Особливості трудового виховання у Японії [] / І. М. Біла> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 3. - С. 39-43. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Трудове виховання--Японія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Біла, І. М. Творча консруктологія в розумовій діяльності дошкільників [] / І. М. Біла> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 11. - С. 39-50 Рубрики: Творчість--Дошкільників Діти--Розумова діяльність Мислення Анотація: В експериментальну програму включено оптимальні види діяльності дошкільника-гру, спостереження,експериментування, зображувальну та конструкторську діяльність. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників [] / І. М. Біла> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 12. - С. 54-63. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Вікова психологія--Дошкільники--Розвиток творчої діяльності Психологія творчості--Творча конструктологія дошкільників Кл.слова (ненормовані): дошкільники -- дошкольники -- розвиток розумової діяльності -- развитие умственной деятельности -- творче мислення -- творческое мышление -- технічне мислення -- техническое мышление Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Слюсаревський, М. М. Суспільне життя і соціальна психологія: спроба співвіднесення траєкторій розвитку / М. М. Слюсаревський. - С.1-5. - Л-ра в кінці ст. Щербина, Л. Ф. Програма розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта / Л. Ф. Щербина. - С.5-26. - Л-ра в кінці ст. Семёнова, Е. М. Развитие навыков невербального взаимодействия в педагогическом процессе / Е. М. Семёнова. - С.27-32. - Лит. в конце ст. Дьяков, С. И. Концептуализация субъектом основных ценностей культуры общества в конструировании отношения к труду / С. И. Дьяков. - С.32-39 Тіунова, О. В. Робота з масками як процес індивідуалізації / О. В. Тіунова. - С.40-45. - Л-ра в кінці ст. Кузьмін, Є. Л. Психологічне супроводження діяльності внутрішніх військ МВС України / Є. Л. Кузьмін. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Біла, І. М. Перцептогенезис у пренатальний період розвитку / І. М. Біла. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст. Лимар, Л. В. Деякі особливості проведення спецкурсу "Попередження конфліктів з пацієнтами" у вищих навчальних медичних закладах / Л. В. Лимар. - С.53-59. - Л-ра в кінці ст. Демида, К. Є. Особливості соціально-психологічних чинників адаптації сільської та міської молоді до навчання у ВНЗ / К. Є. Демида. - С.59-64. - Л-ра в кінці ст. Плющ, А. Н. Информационное влияние: смысловые трансформации понимания / А. Н. Плющ. - С.64-70. - Лит. в конце ст. Вольфовська, Т. О. Історична пам'ять як чинник ідентифікації та інтеграції особистості в сучасне поле політики / Т. О. Вольфовська. - С.70-74. - Л-ра в кінці ст. Фальковська, Л. М. Справедливість як предмет соціально-психологічного дослідження / Л. М. Фальковська. - С.74-76. - Л-ра в кінці ст. Красновский, В. Н. Сеть как насильственное действие социально-знаковой природы / В. Н. Красновский, А. А. Степанов. - С.76-80. - Лит. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1) |
Біла, І. М. Перцептогенезис у пренатальний період розвитку [] / І. М. Біла> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 7. - С. 48-53. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Медична психологія--Пренатальний розвиток Кл.слова (ненормовані): пренатальний період -- пренатальный период -- сприйняття -- восприятие -- перцептивна активнысть -- перцептивное развитие Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1) |
Біла, І. М. Ранній розвиток як передумова становлення здібностей [] : приклад виховної концепції Японії / І. М. Біла> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 4. - С. 43-51. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Дошкільна педагогіка--Японія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
П 86 Психологічне дослідження творчих перцептивних процесів на різних вікових рівнях [] : монографія / [В. О. Моляко та ін.] ; за ред. В. О. Моляко ; Нац. акад. пед. наук. України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К. ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 209, [1] с. - Л-ра в кінці розд. - ISBN 978-966-189-141-7 : 20.00 грн
Рубрики: Дитяча психологія--Психологічні дослідження--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): творче сприймання -- творческое восприятие -- сприймання літературних текстів -- восприятие литературных текстов -- восприятие технической информации -- сприйняття технічної інформації Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні та експериментальні вектори дослідницької орієнтації проблеми творчої перцептивної діяльності. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Моляко, В. О.; Біла, І. М.; Ваганова, Н. А.; Кіричевська, Е. В.; Моляко, В. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2013/8 Журнал 2013р. N 8 Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / І. М. Біла. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст. Петренко, Л. Б. Театральна ейдетика: всебічний розвиток обдарувань та загальна гармонізація дитини / Л. Б. Петренко. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : (методичні рекомендації з формування історичних уявлень і понять як елементу підготовки до історичних олімпіад) / В. П. Мокрякова. - С.19-24 Гончаренко, О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / О. Р. Гончаренко. - С.25-30 Степаненко, Н. П. Декоративне малювання як засіб пізнання та розвитку естетичного сприйняття дошкільнятами навколишнього світу / Н. П. Степаненко. - С.30-38 Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів / Т. О. Філіпенко. - С.39-44 Поліхун, Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів / Н. І. Поліхун. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга : (для детей от 10 до 16 лет) / Е. В. Заика. - С.50-57 Калошин, В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее / В. Ф. Калошин. - С.58-61 Мельник, А. О. Математичні завдання для учнів 1-го класу / А. О. Мельник. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |