> Шифр: umil/2011/8 Журнал 2011р. N 8 Голуб, Н. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами / Н. Голуб. - С.2-9. - Л-ра в кінці ст. Ладоня, К. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови : дистанційне спілкування / К. Ладоня. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. Васьківська, Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери / Г. Васьківська, С. Косянчук. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови / Н. Бондаренко. - С.20-27 Симоненкова, Т. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності / Т. Симоненкова. - С.27-32. - Л-ра в кінці ст. Галаєвська, Л. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення / Л. Галаєвська. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Вивчення творчасті М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури : матеріали до спецкурсу / З. Шевченко. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст. Маткобожик, В. Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення : урок української мови, 5 клас / В. Маткобожик. - С.48-50 Скрипник, Л. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного / Л. Скрипник, М. Панченко. - С.51-55 Поліщук, І. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства / І. Поліщук, А. Білоног. - С.55-57. - Л-ра в кінці ст. Плахотник, В. Організація і структура лінгводидактичної системи / В. Плахотник. - С.58-59. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11 класу з української (рідної) мови : академічний рівень (другий семестр) / Г. Шелехова. - С.60-61 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Поліщук, І. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства [] / І. Поліщук, А. Білоног> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 8. - С. 55-57. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Національне виховання--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Білоног, А. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Пентилюк, М. Культура діалогу як основа формування мовної особистості / М. Пентилюк. - С.2-4. - Л-ра в кінці ст. Семеног, О. Українська мова у старшій школі: діалог особистостей / О. Семеног. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Дубовик, С. Культура спілкування як складник загальної культури школярів / С. Дубовик. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. Подлевська, Н. Лінгводидактична модель змісту роботи з формування культури спілкування в учнів 5-6 класів на уроках української мови / Н. Подлевська. - С.12-18. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) / С. Цінько. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Шуляр, В. Едукативні основи діяльності суб'єктів сучасного уроку літератури / В. Шуляр. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти : за творчістю О. Олеся / Л. Назаренко. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Скоморовська, Н. Розвиток творчих здібностей старшокласників за допомогою технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" / Н. Скоморовська. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Ліщинська, Л. Урок узагальнення вивченого про фразеологізми на уроках української мови в 10 класі / Л. Ліщинська. - С.36-39 Дрик, О. "Ти знаєш, що ти - людина..." В. Симоненко. Практична стилістика і культура мовлення. Морфологічні засоби стилістики : спарений урок української мови в 10 класі / О. Дрик. - С.39-42 Сафарова, Г. Інтенсифікація уроків української мови та літератури в 9 класі / Г. Сафарова. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Білоног, А. Стежинки, що ведуть до класу-родини / А. Білоног. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Остапенко, Н. Компетентнісний підхід до навчання української мови та його складники / Н. Остапенко. - С.51-53. - Л-ра в кінці ст. Руденко, В. Професійно-комунікативні вміння як складники професійно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя-словесника / В. Руденко. - С.53-55. - Л-ра в кінці ст. Булаховський, К. Активні дієприкметники в українській літературній мові: питання статусу й практичного вживання / К. Булаховський. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. Педагогічний портрет Євгена Гребінки : до 200-річчя від дня народження письменника, педагога, видавця / О. Міхно. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Білоног, А. Стежинки, що ведуть до класу-родини [] / А. Білоног> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2012. - N 1. - С. 47-50. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Звязок сім'ї і школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Голуб, Н. Робота з текстами на уроках української мови у процесі вивчення синтаксису й пунктуації у 8 - 9 класах / Н. Голуб. - С.2-8. - Бібліогр. в кінці ст. Кучерук, О. Принципи розвивального навчання і методи реалізації їх у шкільному курсі української мови / О. Кучерук. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст. Бондаренко, Ю. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічна та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.14-18. - Бібліогр. в кінці ст. Овдійчук, Л. Іван Франко як особистість : (до проблеми вивчення біографії письменника на основі мемуарної та епістолярної спадщини в загальноосвітній школі та ВНЗ) / Л. Овдійчук. - С.18-26. - Бібліогр. в кінці ст. Бедлінський, О. Запозичена лексика чи світогляд свого народу? / О. Бедлінський. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст. Дригула, М. Конспект комбінованого уроку української літератури в 10 класі з використанням інноваційних технологій / М. Дригула. - С.32-35 Гаврилюк, О. Запросімо учнів до спілкування з текстом : (В. Рутківський "Джури козака Швайка", Л. Глібов "Муха і бджола", "Жаба й віл") / О. Гаврилюк. - С.36-39 Білоног, А. Інтеграція як один із напрямів методичного оновлення уроку. "Слова, протилежні за значенням (антоніми). Маршовість" : (інтегрований урок української мови і музичного мистецтва у 3 класі) / А. Білоног. - С.39-41 Поліщук, І. Естетичне виховання учнів початкових класів на уроках літературного читання / І. Поліщук. - С.41-42 Корицька, Г. Навчальна програма тренінгу "Моделювання уроку української мови в умовах розвитку електронного освітнього середовища" : учителі української мови та літератури / Г. Корицька, Т. Пересунько. - С.43-51 Прогонна, Л. Готуємося до ЗНО : (українська література) / Л. Прогонна, Л. Тараненко, Г. Муковська. - С.52-58 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |
Білоног, А. Інтеграція як один із напрямів методичного оновлення уроку. "Слова, протилежні за значенням (антоніми). Маршовість" [] : (інтегрований урок української мови і музичного мистецтва у 3 класі) / А. Білоног> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2017. - N 1. - С. 39-41 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Початкова школа Музика--Методика викладання--Початкова школа Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), АБ (1) Вільні: ПЧЗ (1), АБ (1) |