> Шифр: ppts/2010/10 Журнал 2010р. N 10 Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.1-11 : табл. Ульяніч, І. В. Розвиток рефлексивноі компетентності вчителів-початківців (Програма семінару -тренінгу) / І. В. Ульяніч. - С.11-19. - Л-ра в кінці ст. : табл. Гордеева, Т. О. Диагностика оптимизма как стиля объяснения успехов и неудач (опросник Стоун) / Т. О. Гордеева, Е. Н. ОсинВ. Ю. Шевяхова. - С.20-25. - Лит. в конце ст. : табл. Циганчук, Т. В. Динаміка переживання стресу у студентів, які навчаються за різними системами навчання / Т. В. Циганчук. - С.25-33. - Л-ра в кінці ст. : табл. Бороздина, Л. В. как потенциально патогенная форма личностного развития и ее коррекция / Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска. - С.33-39. - Лит. в конце ст. : табл. Ханина, И. Б. Профессиональный мир и личность преподавателя медицинского вуза / И. Б. Ханина. - С.39-43. - Лит. в конце ст. Полякова, О. Б. Особенности психологической защиты в общении и способов реагирования в конфликтных ситуациях психологов и педагогов / О. Б. Полякова. - С.43-47. - Лит. в конце ст. Кулагина, И. Ю. Доминирующая мотивация школьников: возрастные тенденции и условия развития / И. Ю. Кулагина. - С.47-50. - Лит. в конце ст. Варданян, К. Є. Виявлення суіцидальних схильностей особи за іі власноручною графікою і малюнками / К. Є. Варданян. - С.50-54. - Л-ра в кінці ст. Кораблин, С. Украина постиндустриальная / С. Кораблин. - С.54-57 До 80-річчя від дня народження Петра Степановича Перепелиці (1930-2009). - С.57-63 : фото Прощавай, наш учителю! Некролог. - С.63-65 Шебанова, В. И. для мальчишек и девчонок / В. И. Шебанова, С. Г. Шебанова. - С.66-70 : табл. Супрун, Д. М. Інтелектуальний компонент становлення особистості (валеологічна складова ) / Д. М. Супрун. - С.70-74. - Л-ра в кінці ст. Михайлюк, Л. М. Освітній простір: шляхи дослідження / Л. М. Михайлюк. - С.74-76. - Л-ра в кінці ст. Овчаров, А. О. Зв'язок між індивідуально-психологічними якостями особистості та особливостями сприйняття нею соціальних інновацій / А. О. Овчаров. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/11 Журнал 2010р. N 11 Лабунская, В. А. Теоретико-эмпирические основания создания методики и ее модификаций / В. А. Лабунская. - С.4-19. - Лит. в конце ст. Сергиенко, Е. А. Эмоциональный интеллект: модель, структура теста (MSCEIT V2.0) (русскоязычная адаптация) / Е. А. Сергиенко. - С.19-29. - Лит. в конце ст. Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.29-39 Біла, І. М. Творча консруктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.39-50 Сысоева, Т. А. Приемы и стратегии , используемые при идентификации эмоций / Т. А. Сысоева. - С.51-57. - Лит. в конце ст. Мартиненко, С. М. Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичноі діяльності / С. М. Мартиненко. - С.57-68. - Л-ра в кінці ст. Здіорук, С. І. Методичні рекомендаціі щодо ефективного використання засобів змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання іздорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст. Губенко, О. В. Методичні рекомендаціі з популяризаціі здорового способу життя у вищих навчальних закладах / О. В. Губенко. - С.73-74. - Л-ра в кінці ст. Міляєва, В. Р. Використання психологічних тренінгів для вдосконалення фаховоі підготовки державних службовців / В. Р. Міляєва, Ю. М. Бісик. - С.74-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Максименко, С. Д. От психологического обеспечения к психологическому сопровождению / С. Д. Максименко, Г. В. ЛожкинА. Б. Колосов. - С.1-10. - Лит. в конце ст. Завгородня, О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості / О. В. Завгородня. - С.11-17. - Л-ра в кінці ст. Скороходько, К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання / К. В. Скороходько. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст. Лушин, П. В. Толерирование неопределённости как способ экологического управления / П. В. Лушин. - С.20-23. - Лит. в конце ст. Лишин, О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах / О. В. Лишин. - С.23-29 Губенко, О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності / О. В. Губенко. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.34-38 Люсин, Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭМИН: новые психометрические данные / Д. В. Люсин. - С.39-48. - Лит. в конце ст. Калинина, Н. В. Тренинг жизнестойкости для подростков / Н. В. Калинина. - С.48-54. - Лит. в конце ст. Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.54-63. - Л-ра в кінці ст. Андреева, И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности / И. Н. Андреева. - С.63-67. - Лит. в конце ст. Болтівець, С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах (Методичні рекомендації) / С. І. Болтівець. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Балл, Г. О. Засади запровадження здорового способу життя української молоді (Психогігієнічний аспект) / Г. О. Балл [та ін.]. - С.70-74. - Л-ра в кінці ст. Інші автори: Бастун Н. А., Завгородня О. В., Зливков В. Л., Копилов С. О., Чуйко О. В. Гуменюк, Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах (Методичні рекомендації) / Г. В. Гуменюк. - С.74-77. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників / Р. М. Білоус. - С.10-20. - Бібліогр.: с. 20-22 : табл. Рибалко, В. В. Творчий потенціал індівіда у психологічній теорії потенційності особистості І. П. Манохи / В. В. Рибалко. - С.28-32 Лішин, О. В. Тенденції особистого самовизначення в підлітковому та юнацькому віці / О. В. Лішин. - С.33-37. - Л-ра: с. 37-38 Шебанова, В. И. "Телеменю" для хлопчиків і дівчаток / В. И. Шебанова, С. Г. Шебанова. - С.38-44. - Л-ра: с. 44 Гурлева, Т. С. Спілкування на сайтах знайомств - вияв людяності чи жорстокості / Т. С. Гурлева. - С.44-50. - Л-ра: с. 49-50 Циганчук, Т. В. Динаміка суб'єктивних переживань у студентів ВНЗ в стресових ситуаціях / Т. В. Циганчук. - С.50-59. - Л-ра: с. 59-60 : табл. Болтівець, С. І. Психогігієна сімейного виховання як основна умова попередження психологічного насильства в родині / С. І. Болтівець. - С.60-61 Ригін, О. С. Киівська філософсько-психологічна школа: історико-культурний контекст / О. С. Ригін. - С.61-65. - Л-ра: с. 65-66 Синявський, В. В. Борис Олексійович Федоришин (1930 - 2007) - засновник української школи професійної орієнтацїї / В. В. Синявський. - С.66-70 : фото Юдєєва, Т. В. Співвідношення сугестивності з індивідуально-особистісними характеристиками соціально дезадаптованих підлітків / Т. В. Юдєєва. - С.70-74. - Л-ра: с. 74 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Гущина, Т. В. Захисна та опановуюча поведінка у дисфункціональній сім'і в період кризи / Т. В. Гущина. - С.1-9. - Л-ра в кінці ст. Поліщук, В. М. Криза 13 років як перехідний період від молодшого шкільного до підліткового віку (дівчатка) / В. М. Поліщук. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. : табл. Суворова, І. Ю. Вплив культури на формування неформальних молодіжних об'єднань / І. Ю. Суворова. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. : рис. Д'яков, С. І. Фактори суб'єктності в стресостійкості майбутнього спеціаліста / С. І. Д'яков. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. : табл. Мар'яненко, Л. В. Особистісна самодетермінація як чинник розвитку педагогічного потенціалу вчителя / Л. В. Мар'яненко. - С.23-28. - Л-ра в кінці ст. Свідерська, Г. М. Тренінгова програма розвитку чуйності у старшокласників " Я - чуйна людина" / Г. М. Свідерська. - С.28-46. - Л-ра в кінці ст. : табл. Башук, Л. П. Програма впровадження засобів формування позитивноі мотиваціі до пошуку роботи у безробітноі молоді / Л. П. Башук. - С.47-53 Скуловатова, О. В. Методика аналізу зумовленості життєвого шляху особистості / О. В. Скуловатова. - С.53-58 Зак, О. З. Діагностика відмінностей у мисленні молодших школярів / О. З. Зак. - С.59-61 Ткаченко, О. А. Взаємини психолога і священника : " справожиттєва " практика / О. А. Ткаченко. - С.62-66 Александрова, Н. А. Значення показників функціонування сім'і у професійному самовизначенні старшокласників / Н. А. Александрова. - С.67-70 Білоус, Р. М. Психологічна структура та ознаки професійного наміру особистості / Р. М. Білоус. - С.70-75 Губенко О. В,. Переструктурування як важливий механізм творчості та научіння / О. В, Губенко. - С.75-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників [] / Р. М. Білоус> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 1. - С. 10-20 : табл. - Бібліогр.: с. 20-22 Рубрики: Професійна орієнтація--Тренінг Анотація: Анкета визначення професійних намірів старшокласників. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Білоус, Р. М. Психологічна структура та ознаки професійного наміру особистості [] / Р. М. Білоус> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 4. - С. 70-75 Рубрики: Профорієнтація--Формування професійних намірів Кл.слова (ненормовані): самопізнання -- самопознание -- професійні здібністі -- профессиональные способности -- вибір професії -- выбор профессии Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників [] / Р. М. Білоус> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 10. - С. 1-11 : табл. Рубрики: Профорієнтація Кл.слова (ненормовані): анкетування -- анкетирование -- бесіда -- беседа -- групова дискусія -- груповая дисскусия Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників [] / Р. М. Білоус> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 11. - С. 29-39 Рубрики: Профорієнтація--Тренінг Організація праці Засоби праці Анотація: Тренінг дозволяє побачити труднощі старшокласників у процесі формування професійних намірів і орієнтаціі учнів. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Білоус, Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників [] / Р. М. Білоус> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 12. - С. 34-38 Рубрики: Профорієнтологія--Профорієнтаційний тренінг для старшокласників Професійне самовизначення--Старшокласники Кл.слова (ненормовані): психотехнічні вправи -- психотехнические упражнения -- психореласаційні вправи -- психорелаксационные упражнения Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: pips/2016/2 Журнал 2016р. N 2 Кремень, В. Г. Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13 Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех. - С.14-21. - Л-ра в кінці ст. Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. ЛітвіноваМ. В. Загірняк. - С.22-29. - Л-ра в кінці ст. Коломієць, С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан. - С.30-36. - Л-ра в кінці ст. Луговий, В. І. Комунальні коледжі США: досвід для України / В. І. Луговий. - С.37-48. - Л-ра в кінці ст. Кононенко, В. І. Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко. - С.49-56. - Л-ра в кінці ст. Титаренко, Т. М. Стратегічні напрями особистісного життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С.57-63. - Л-ра в кінці ст. Кобильченко, В. В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності / В. В. Кобильченко. - С.64-70. - Л-ра в кінці ст. Бондаревська, І. О. Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців / І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко. - С.71-76. - Л-ра в кінці ст. Кирій, С. В. Науково-педагогічний лекторій: інформаційне забезпечення користувачів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. В. Кирій. - С.78-84. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності [] / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2016. - N 2. - С. 22-29. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Психологія особистості--Особистісні зміни Кл.слова (ненормовані): асертивність -- ассертивность -- асертивна поведінка -- ассертивное поведение -- нонконформізм -- нонконформизм Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Літвінова, О. В.; Загірняк, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |