> Шифр: ppts/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.1-3 Кл.слова: ЕМОЦІЇ, ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ, СУПРОВІД ПЕДАГОГІЧНИЙ Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" / Т. С. Гурлєва. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ПІДЛІТКИ Філіппова, І. Ю. Міжкультурна комунікація: психологічний дискурс / І. Ю. Філіппова. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ МІЖКУЛЬТУРНА, КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА, СТЕРЕОТИПИ Головнева, И. В. Изменение традиционных внутрисемейных ролей: новые модели поведения и конфликты / И. В. Головнева. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН, ПОВЕДІНКА, КОНФЛІКТ Шевченко, Н. Ф. Практикум із психологічної допомоги соматичним хворим / Н. Ф. Шевченко. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРАКТИКУМ, ДОПОМОГА ПСИХОЛОГІЧНА, ХВОРІ СОМАТИЧНІ Климчук, В. О. Кластерний аналіз: використання психологічних досліджень / В. О. Климчук. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: АНАЛІЗ КЛАСТЕРНИЙ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ Залуська, Н. В. Реверсивна теорія: перспективний напрямок у сучасній психології / Н. В. Залуська. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК, ТЕОРІЯ РЕВЕРСИВНА Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": (Перший рік навчання) / Л. В. Скорикова. - С.44-46 Кл.слова: РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИЧНІ, КУРС "ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ", ШКОЛА ПОЧАТКОВА Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості : Закінч. Поч.: 2006. № 3 / Т. П. Рєпнова. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст. Новак, О. О. Психологічне забезпечення особистісно орієнтованих освітніх програм / О. О. Новак, Н. О. Башкатова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРОГРАМИ ОСВІТНІ, ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ Вільчинській, Ю. Ідея університету і чергові завдання державної політики в сфері вищої освіти / Ю. Вільчинській. - С.63-66 Кл.слова: УНІВЕРСИТЕТ, ПОЛІТИКА ДЕРЖАВНА ОСВІТНЯ, ОСВІТА ВИЩА Комарова, Н. М. Спосіб життя української молоді в сільській місцевості / Н. М. Комарова. - С.67-72 : табл. Кл.слова: СПОСІБ ЖИТТЯ, МОЛОДЬ УКРАЇНСЬКА, МІСЦЕВІСТЬ СІЛЬСЬКА Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: суб"єктний вимір / І. Г. Тітов. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УЯВА ТВОРЧА, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ Кловацький, В. Моніторинг морально-психологічного розвитку / В. Кловацький, Т. Горошко. - С.77-80 Кл.слова: МОНІТОРИНГ, РОЗВИТОК МОРАЛЬНИЙ, РОЗВИТОК ПСИХІЧНИЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/5 Журнал 2006р. N 5 Грабовська, С. Л. Методика дослідження схильності до "вимагаючої" поведінки / С. Л. Грабовська, М. Б. Кліманська. - С.1-5. - Бібліогр.: с.4 : табл. Кл.слова: ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА, СОЦІАЛЬНЕ УТРИМАНСТВО Прокопенко, С. С. Методичні розробки виховних заходів для старшокласників. 1.Вечір відпочинку для старшокласників "Психологічний марафон". 2. Вечір відпочинку для старшокласників "Хлопці-молодці" / С. С. Прокопенко. - С.5-8 Кл.слова: РОЗРОБКИ МЕТОДИЧНІ, СТАРШОКЛАСНИКИ, ВЕЧОРИ ВІДПОЧИНКУ Кобикова, Ю. В. Программа тренинга оценки связи индивидуальной программы кандидата на должность менеджера высшего и среднего звена с целями фирмы / Ю. В. Кобикова, С. В. Харченко. - С.8-15. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ТРЕНИНГ, ПОДБОР ПЕРСОНАЛА, МЕНЕДЖЕРЫ Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": Перший рік навчання / Л. В. Скорикова. - С.16-17 Кл.слова: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Скорикова, Л. В. Особистий щоденник "Хто я?" (У світі мрій, фантазій, міркувань): Додаток до курсу "Філософія для дітей у початкових класах" / Л. В. Скорикова. - С.17-23 Кл.слова: ПОЧАТКОВА ШКОЛА, ФІЛОСОФІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ, ЩОДЕННИК ОСОБИСТИЙ Штепа, О. С. Психологічні особливості формування та актуалізації особистісної зрілості / О. С. Штепа. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ДОСЛІДЖЕННЯ НАУКОВЕ, ЗРІЛІСТЬ ОСОБИСТІСНА, МОЛОДЬ 19-20 РОКІВ Пурло, Е. Ю. Опыт применения интегративной психотерапии как способ превенции суицида / Е. Ю. Пурло. - С.31-42. - Библиогр. в конце ст. : табл. Кл.слова: СУИЦИД, ПСИХОТЕРАПИЯ ИНТЕГРАТИВНАЯ, ИССЛЕДОВАНИЯ Горностай, П. П. Консультативный практикум / П. П. Горностай. - С.43-45 Кл.слова: ПРАКТИЧЕСКИЙ ПСИХОЛОГ, ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА Горностай, П. П. В центре внимания - личность / П. П. Горностай. - С.46-49 Кл.слова: ПСИХОЛОГИЯ ЛИЧНОСТИ, ЛИЧНОСТНЫЕ ПРОБЛЕМЫ ЧЕЛОВЕКА Парходько, Г. Ю. Дослідження впливу первинних міфологічних уявлень на формування ідеального образу сучасного українського політика / Г. Ю. Парходько. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОЛІТИК УКРАЇНСЬКИЙ, ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ ПОЛІТИКА Гурлєва, Т. С. Оздоровлення соціокультурного середовища дітей як психологічна проблема / Т. С. Гурлєва, О. О. Вовчик-Блакитна. - С.54-56 Кл.слова: ДІТИ, СЕРЕДОВИЩЕ СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ДІТЕЙ Моргун, В. Ф. Кваліфікаційні наукові роботи з психології: Метод.поради студентам / В. Ф. Моргун, Л. С. Москаленко. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. : табл. Кл.слова: РОБОТИ НАУКОВІ, МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ Подтикан, І. В. З досвіду роботи психологічного клубу "віч-на-віч" / І. В. Подтикан. - С.61-69 Кл.слова: КЛУБ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, ДОСВІД РОБОТИ Малкова, Т. М. Експектації співробітників органів внутрішніх справ щодо поведінки правоохоронців у конфліктних ситуаціях / Т. М. Малкова. - С.69-74. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПОВЕДІНКА, СИТУАЦІЇ КОНФЛІКТНІ, ДОСЛІДЖЕННЯ ОЧІКУВАНЬ Москаленко, В. В. Проблема освітньо-виховної діяльності в системі суспільно-релігійних відносин України: Рец.на книгу Здіорука С.І. Суспільно-релігійні відносини: виклики Україні ХХІ століття. - К., 2005 / В. В. Москаленко. - С.74-77 Кл.слова: РЕЛІГІЙНІ ВІДНОСИНИ, ДІЯЛЬНІСТЬ ОСВІТНЬО-ВИХОВНА Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Москаленко, В. В. Скаутська група і формування моральних якостей підлітка / В. В. Москаленко. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СКАУТИ, ЯКОСТІ МОРАЛЬНІ, ПІДЛІТКИ Васютинський, В. О. Владно-підвладні аспекти статево-рольової і гендерної взаємодії / В. О. Васютинський. - С.6-16 Кл.слова: СПІВВІДНОШЕННЯ ВЛАДНО-ПІДВЛАДНІ, СПІВВІДНОШЕННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВІ Горностай, П. П. Консультативный практикум : Продовж. Поч.: 2006. № 5 / П. П. Горностай. - С.16-28 Кл.слова: БАТЬКИ, ДІТИ Красновський, В. М. Глобальні системи сучасності і підліток: фактори взаємодії / В. М. Красновський. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПІДЛІТКИ, ГЛОБАЛЬНІ СИСТЕМИ СУЧАСНОСТІ Гурлєва, Т. С. Оздоровлення соціокультурного середовища дітей як психологічна проблема / Т. С. Гурлєва, О. О. Вовчик-Блакитна. - С.32-34 Кл.слова: ЗАКІНЧ. ПОЧ.: 2006. № 5 Копилов, С. О. "Скажи ж мені, будь ласка, Сократе...": З досвіду Школи діалогу культур / С. О. Копилов. - С.34-39 Кл.слова: МОТИВАЦІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ, ЕКСПЕРИМЕНТ Пилипенко, Н. М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції / Н. М. Пилипенко. - С.49-58 Кл.слова: СТУДЕНТИ, ПСИХОКОРЕКЦІЯ , МОТИВАЦІЯ Тренінг профілактики алкогольної залежності підлітків / Сосін І.К., Кочарян О.С., Лозинський В.С. та ін. - С.39-48 Кл.слова: ТРЕНІНГ, ПІДЛІТКИ, АЛКОГОЛЬНА ЗАЛЕЖНІСТЬ Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення / В. Ф. Калошин. - С.59-63 Кл.слова: ПОЧУТТЯ. ЕМОЦІЇ. ДУМКИ, МИСЛЕННЯ, МЕТОД РАЦІОНАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ Вашека, Т. В. Рання діагностика та профілактика суїцидальної поведінки у підлітковому віці / Т. В. Вашека. - С.64-66 Кл.слова: ПОВЕДІНКА СУЇЦИДАЛЬНА. ПРОФІЛАКТИКА, ПІДЛІТКИ Пурло, Е. Ю. Возможность превенции суицида через работу с кризисными состояниями: интегративный подход / Е. Ю. Пурло. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СТАН КРИЗИСНИЙ, СУЇЦИД Баранов, В. В. Соціальний педагог у закладі соціальної реабілітації: основні напрямки діяльності / В. В. Баранов. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПЕДАГОГ СОЦІАЛЬНИЙ, ЗАКЛАДИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ Кловацький, В. В. Виховання - мистецтво? Наука! / В. В. Кловацький. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 4. - С. 1-3 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Емоції -- Емоційний розвиток дитини -- Супровід педагогічний Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Гурлєва, Т. С. Оздоровлення соціокультурного середовища дітей як психологічна проблема [Текст] / Т. С. Гурлєва, О. О. Вовчик-Блакитна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 5. - С. 54-56 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Діти -- Середовище соціокультурне дітей Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Вовчик-Блакитна, О.О. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Гурлєва, Т. С. Оздоровлення соціокультурного середовища дітей як психологічна проблема [Текст] / Т. С. Гурлєва, О. О. Вовчик-Блакитна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 6. - С. 32-34 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Закінч. Поч.: 2006. № 5 Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Вовчик-Блакитна, О.О. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: obdy/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Деменко, О. І. Інтервю Ольги Іванівни Деменко, заступника директора департаменту з гуманітарних питань - начальника управління освіти Харківської міської Ради/ бесіду провела О.Рибальченко / О. І. Деменко. - С.2 - 8 Кл.слова: ОБДАРОВАНА ДИТИНА, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ Про проведення міських турнірів з базових дисциплін для учнів загальноосвітніх шкіл м.Харкова у 2006 році. - С.9 - 11 Кл.слова: ОБДАРОВАНІ ДІТИ, ПРЕДМЕТНІ ТУРНІРИ Про хід організаційних заходів щодо відновлення роботи міської організації учнівського самоврядування. - С.12 - 16 Кл.слова: МОЛОДІЖНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ДИТЯЧІ ОРГАНІЗАЦІЇ, САМОВРЯДУВАННЯ Балова, Г. А. Науково-методичний супровід навчально-виховного процесу в гімназії / Г. А. Балова. - С.17 - 18 Кл.слова: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС Балкашина, О. Ю. Практичність комунікативних технологій у вивчені іноземних мов / О. Ю. Балкашина. - С.19 - 20 Кл.слова: ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, МОВЛЕННЄВІ УМІННЯ Лісовенко, Г. В. Початкова школа - основа подальшого успішного навчання в гімназії / Г. В. Лісовенко. - С.20 - 22 Кл.слова: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, РОЗВИНУТА ОСОБИСТІСТЬ Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкольник: особливості емоційного розвитку / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.23 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ДОШКІЛЬНИК, ЕМОЦІЙНА УЯВА Кабиш-Рибалка, А. В. Дослідження сенсу життя інтелектуально обдарованих десятикласників з різною життєвою орієнтацією та успішністю навчання / А. В. Кабиш-Рибалка. - С.38 - 51. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНІ УЧНІ, СЕНС ЖИТТЯ, СМИСЛО-ЖИТТЄВІ ОРІЄНТАЦІЇ Митник, О. Я. Творчі ситуації у навчально-виховному процесі закладу освіти як засіб формування інтелектуальної культури особистості / О. Я. Митник. - С.52 - 58 Кл.слова: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КУЛЬТУРА, ТВОРЧА СИТУАЦІЯ, САМОПІЗНАННЯ Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів / С. В. Шпак. - С.59 - 63 Кл.слова: ПЕРСПЕКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, ГУРТКИ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкольник: особливості емоційного розвитку [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна> // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 4. - С. 23 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільник -- емоційна уява Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
І 60 Індивідуалізація виховання дошкільника [] : навч. посібник для педаг., психол., вихов. дит. дошкільн. закл., студ. сер. і вищ. пед. закл., батьків / С. О. Ладивір [та ін.] ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - К. : Пед. думка, 2007. - 152 с. : табл. - Л-ра: с. 147-150. - ISBN 978-966-644-044-3 : 20.00 грн
Рубрики: Дошкільне виховання--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): особистісно-емоційна сфера дошкільника -- личностно-эмоциональная сфера дошкольника -- індивідуальні особливості дошкільника -- индивидуальные особенности дошкольника -- пізнавальна діяльність дошкільника -- познавательная деятельность дошкольника -- пізнавальна діяльність в ранньому дитинстві -- познавательная деятельность в раннем детстве -- відхилення у поведінці дошкільника -- отклонение в поведениии дошкольника -- творче фантазування -- творческое фантазирование -- комунікативна активність дитини -- коммуникационная активность ребенка -- спілкуванння з дорослими -- общение со взрослыми -- ігрова діяльність дошкільника -- игровая деятельность дошкольника -- відчуття дошкільника -- ощущения дошкольника -- мислення дошкільника -- мышление дошкольника -- мовлення дошкільника -- речь дошкольника Анотація: Психологічна характеристика індивідуальних відмінностей психологічного розвитку дітей дошкільного віку у специфічно дитячих видах діяльності та індивідуальної прояви особистісної, емоційної, пізнавальної ї, комунікативної сфери дитини. Розглядається система виховних впливів на дитину при особистісно орієнтованому підході. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ладивір, С. О.; Піроженко, Т. О.; Вовчик-Блакитна, О. О.; Карабаєва, І. І.; та ін.; Інститут психології імені Г. С. Костюка АПН України Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Жук, Л. В. Обдарована дитина в умовах сучасної освітньої системи / Л. В. Жук. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Пясецька, Л. І. Деякі організаційні та правові проблеми виявлення, підтримки і захисту обдарованої особистості / Л. І. Пясецька. - С.8-9 Кузьменко, В. Виявлення обдарованості дошкільника: змістові та організаційні особливості / В. Кузьменко. - С.10-15 Радченко, І. О. Організація психологічного простору учня на уроці / І. О. Радченко. - С.16-17 Радченко, І. О. Сковорода мав рацію / І. О. Радченко. - С.18-20 Кугляр, Т. І. Робота з обдарованими дітьми в умовах сільської школи / Т. І. Кугляр. - С.21-25 Сампара, О. В. Робота з обдарованими й творчими дітьми в процесі вивчення географії / О. В. Сампара. - С.26-29 Литовченко, В. Підтримка талановитих дітей та обдарованої молоді / В. Литовченко. - С.30-31 Яковина, А. В. Комп'ютерна діагностика інтелектуальної обдарованості / А. В. Яковина. - С.32-34 Воронюк, І. В. Система психолого-педагогічних засобів розвитку конструктивності старшокласників / І. В. Воронюк. - С.35-46 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.47-53 Вовчик-Блакитна, О. О. Дитяча іграшка та гра - справа серйозна / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.54-59 Аристов, В. И. Превентивное мышление / В. И. Аристов. - С.60-63 Тугельбаева, А. Государственная система работы с одарёнными детьми в республике Казахстан / А. Тугельбаева, Л. Аскарова. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: obdy/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Моляко, В. А. Поэтическая психология / В. А. Моляко. - С.3-14 Калиш, И. В. Организация работы с одарёнными детьми в рамках федеральной целевой программы "Дети России" / И. В. Калиш, Н. В. Зайцева. - С.15-19 Макіна, Л. Б. Комунікаційні спроможності обдарованої особистості: прихований потенціал (з досвіду роботи психолога дитячого садка з батьками) / Л. Б. Макіна. - С.20-28. - Бібліогр. в кінці ст. Острогорська, Н. А. Розвиток творчих здібностей дітей у зображувальній діяльності - важлива умова соціального становлення зростаючої особистості / Н. А. Острогорська. - С.29-34 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.35-41 Вовчик-Блакитна, О. О. Телевізор і дитина: техніка психологічної безпеки / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.42-46 Костюченко, О. В. Роль чуттєвого досвіду у стимулюванні творчої активності дітей / О. В. Костюченко. - С.47-57. - Бібліогр. в кінці ст. Зубілевич, М. І. Розвиток креативного потенціалу молодших школярів на уроках англійської мови / М. І. Зубілевич, С. А. Бігунова. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст. Петько, Л. В. Саксонська гімназія Святого Афра (Sankt Afra) у м.Мейсен (Німеччина) для обдарованих дітей / Л. В. Петько. - С.64-67 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Вовчик-Блакитна, О. О. Дитяча іграшка та гра - справа серйозна [] / О. О. Вовчик-Блакитна> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 1. - С. 54-59 Рубрики: Дошкільне виховання--Гра Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Вовчик-Блакитна, О. О. Телевізор і дитина: техніка психологічної безпеки [] / О. О. Вовчик-Блакитна> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 2. - С. 42-46 Рубрики: Безпека життєдіяльності Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |