> Шифр: mvuk/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Кирилюк, М. Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік / М. Кирилюк. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст. Головкіна, Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень / Н. Головкіна. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст. Решетнікова, Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст. Яцюк, Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду / Д. Яцюк. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини / Н. Карпенко. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. Кощій, О. Проблеми вигоьовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні / О. Кощій. - С.40-44 Ладиченко, К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку / К. Ладиченко. - С.45-48. - Бібліогр. в кінці ст. Лилик, І. Маркетинг: виклик XXI століття / І. Лилик, І. Сайчук. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст. Качура, Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок / Ю. Качура. - С.52-54 "Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС. - С.55-58 Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку". - С.61-66 Омельчук, О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB / О. Омельчук. - С.67-68 Гладунов, О. Американські дипломати в гостях в УАМ / О. Гладунов. - С.69 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: mvuk/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8 Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст. Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21 Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст. Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст. Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст. Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64 Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст. Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: mvuk/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? / Н. Головкіна. - С.4-10. - Бібліогр. в конці ст. Фарат, О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації / О. Фарат, Д. Лалак. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Кочкіна, Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики / Н. Кочкіна. - С.16-18 Захаренко-, Анжела. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг / Селезньова А. Захаренко-. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст. Решетнікова, Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст. Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) / С. Ковальчук. - С.28-35 Кравченко, В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії / В. Кравченко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Норіцина, Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства / Н. Норіцина. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипчук, В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України / В. Пилипчук, В. Логвінова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст. Новікова, И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide / И. Новікова. - С.49-50 Личова, Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів / Г. Личова. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст. Міхолап, С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь / С. Міхолап. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст. Віктор, Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст. Старостіна, А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні / А. Старостіна. - С.68-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Головкіна, Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень [] / Н. Головкіна> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів [] / Н. Головкіна> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): маркетингові комунікації Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? [] / Н. Головкіна> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 4-10. - Бібліогр. в конці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): рекламодавці -- рекламовиробники Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Демчик, С. Митна вартість: підходи що до визначення / С. Демчик. - С.4-5 Сокол, М. Прогнози ринку легкових автомобілів на 2008-2010 роки (прогнози продажів учасників ринку, модель конкуренції на ринках легкових автомобілів України( / М. Сокол. - С.5-8 Бондарчук, О. В пошуках успішних рішень: маркетингові дослідження для автомобільної галузі / О. Бондарчук. - С.8-9 Головкіна, Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління / Н. Головкіна. - С.9-15. - Л-ра: с. 15 Галіцин, В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень / В. Галіцин, В. Дем'яненкоС. Потапенко. - С.16-19. - Л-ра: с. 19 Гладунов, О. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи / О. Гладунов. - С.20-25. - Л-ра: с. 25 : граф. Ковач, О. Ставлення населення регіону до екологічної проблематики : (за результатами маркетингових дослідження у Закарпатської області) / О. Ковач. - С.26-32. - Л-ра: с. 32 : табл. Іванова, Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні / Л. Іванова. - С.33-38. - Л-ра: с. 38 : табл. Ковальчук, С. Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи / С. Ковальчук, В. БастричевЄ. Забурмеха. - С.39-44 : табл. Яшкіна, О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів / О. Яшкіна. - С.45-48. - Л-ра: с. 48 Бровченко, В. Холістична парадигма маркетингу / В. Бровченко. - С.49-50. - Л-ра: с. 50 Пригожина, Анжела. Райффазен Банк Аваль: досвід корпоративних комунікацій / А. Пригожина. - С.51-57 Гардис, фон Дитрих. Викладання маркетингу: співпраця КНЕУ та Бременського університету / фон Дитрих Гардис. - С.58-60 Едвардз, Джуліан. Саморегулювання бізнесу / Д. Едвардз. - С.61-68 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Головкіна, Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління [] / Н. Головкіна> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 1. - С. 9-15. - Л-ра: с. 15 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Інтегровані маркетингові комунікації компанії Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Головкіна, Н Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір [] / Н Головкіна> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 27-33. - Л-ра: с. 33 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |