Г94 Гуляєва, Марія Мірчівна. Професійна підготовка андрагогів в університетах Німеччини [] : автореф. дис. / Гуляєва Марія Мірчівна ; [наук. керівник Тимчук Л. І.] ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна. - Київ : [Б. в.], 2021. - 20 с. - Літ.: с. 15-17. - 10.00 грн
Рубрики: Освіта --Вчителі--Підготовка--Німеччина--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): осівта дорослих -- безперервна освіта -- андрагог -- фахівець з освіти дорослих -- професіоналізація -- університет -- бакалавр -- магістр -- вища освіта Анотація: У дисертації досліджено проблему професіоналізації освіти дорослих у Німеччині; обґрунтовано роль німецьких університетів у реалізації ідеї безперервної академічної освіти та подальшої академічної професіоналізації освіти дорослих. На основі змістово-контекстного аналізу освітніх програм підготовки андрагогів в університетах Німеччини визначено характерні риси академічної підготовки андрагогів в університетах Німеччини (відсутність федерального галузевого законодавства, регулювання освіти дорослих земельними законами; наявність персоналу відповідної кваліфікації як необхідної умови державного фінансування інституцій освіти дорослих; збільшення кількості дорослих студентів в університетах; здійснення академічної підготовки в університетах як процес набуття фахових компетентностей андрагога і формою освітньої практики дорослих; двоступенева система академічної підготовки; уніфікація освітніх процесів різних університетів задля забезпечення мобільності; наявність кваліфікаційних можливостей у галузі освіти дорослих; "маргіналізація" освіти дорослих / безперервної освіти; профілізація магістратури, конкретизація у фокусі програми "Освіта дорослих / безперервна освіта" маркерів спеціалізації; домінування науково-дослідницької складової магістерських програм; наявність широких можливостей працевлаштування як умова розроблення, акредитації та переакредитації освітніх програм; чітко визначені рамкові умови професіоналізації освіти дорослих). Проаналізовано теорії професіоналізації як концептуальні основи професійної підготовки андрагогів у Німеччині. Обґрунтовано роль університетів в утвердженні ідеї академічної безперервної освіти та подальшій академічній професіоналізації освіти дорослих в Німеччині. Розкрито систему визнання, сертифікації і підвищення кваліфікації фахівців освіти дорослих у Німеччині. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Тимчук, Людмила Іванівна \наук. керівник.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |