> Шифр: spti/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Пахомова, О. Методологічні підходи до проблеми розвитку соціальності дітей підліткового віку / О. Пахомова. - С.4 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ Омельченко, С. Науково-методичне обгрунтування концептуальної моделі системи взаємодії соціальних інститутів селища / С. Омельченко. - С.14 - 21. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНІ ІНСТИТУТИ, ВАЛЕОЛОГІЯ, СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО Тесленко, В. Соціалізація дітей з обмеженими можливостями в умовах виконання регіональної програми соціально-педагогічної підтримки / В. Тесленко. - С.22 - 29. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ДІТИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ, СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ Аніщенко, А. Соціалізація юнацтва в умовах територіальної громади як складова громадянського виховання / А. Аніщенко. - С.30 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ, СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЮНАЦТВА Філіппов, Ю. Підготовка молоді до вступу в трудову діяльність / Ю. Філіппов. - С.37 - 41. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ, ВУЗІВСЬКА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ Потопа, К. Студентське самоврядування як умова соціалізації молоді / К. Потопа. - С.41 - 45. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СТУДЕНСТВО, САМОВРЯДУВАННЯ, СОЦІАЛІЗАЦІЯ МОЛОДІ Терницкая, С. Теоретические основы профилактики ВИЧ/СПИДА среди учащейся молодежи / С. Терницкая. - С.46 - 52. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ВИЧ/СПИД, ПРОБЛЕМНОЕ ПОВЕДЕНИЕ Долинний, Ю. Проблеми соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку в сучасній педагогічній літературі / Ю. Долинний. - С.53 - 58. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛІЗАЦІЯ, ПСИХОФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК Юрків, Я. Арттерапевтичні методики як засіб реабілітації розумово відсталих дітей / Я. Юрків. - С.59 - 65. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ІМАГОТЕРАПІЯ, КАЗКОТЕРАПІЯ, АРТТЕРАПІЯ Болотська, О. Особливості й зміст гендерного виховання жінок-лідерів у діяльності громадських організацій та рухів / О. Болотська. - С.66 - 72. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ГЕНДЕР, ЖІНКА-ЛІДЕР, ЖІНОЧИЙ РУХ Лебеденко, Ю. Структура соціокультурної компетентності майбутніх учителів / Ю. Лебеденко. - С.73 - 79. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: МОВНА КОМПЕТЕНЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯ Мацько, Д. Соціальний контекст формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів / Д. Мацько. - С.80 - 87. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: УЧИТЕЛЬ, ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ Дєдов, Є. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до менеджменту соціальної роботи як педагогічна проблема / Є. Дєдов. - С.88 - 94. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛЬНА РОБОТА, МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ Добрянський, І. Громадська та приватна ініціатива в освіті дорослих: історико-педагогічний аспект / І. Добрянський. - С.95 - 98. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ШКОЛИ ДОРОСЛИХ, НЕДІЛЬНА ШКОЛА Курліщук, І. Історико-педагогічний аспект дослідження процесу соціалізації особистості у вітчизняній літературі / І. Курліщук. - С.99 - 104. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СОЦІАЛІЗАЦІЯ ШКІЛЬНИЦТВА, ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ПЕРІОДИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ Антоняк, Н. Зовнішня трудова міграція батьків як причина соціального сирітства дітей / Н. Антоняк. - С.105 - 110. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ТРУДОВА МІГРАЦІЯ, СОЦІАЛЬНЕ СИРІТСТВО, ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА Цукренко, В. Региональный аспект социально-педагогической работы с детьми с особыми потребностями / В. Цукренко. - С.111 - 114. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ІНВАЛІДНІСТЬ, РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Добрянський, І. Громадська та приватна ініціатива в освіті дорослих: історико-педагогічний аспект [Текст] / І. Добрянський> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - N 2. - С. 95 - 98. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціальна педагогіка--Історія педагогіки Кл.слова (ненормовані): школи дорослих -- недільна школа Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2009/2/3 Журнал 2009р. N 2/3 Бойко, А. Стратегія - упровадження прискореного розвитку педагогічної практики й теорії / А. Бойко. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст. Пустовіт, Г. Теоретичні засади позашкільної освіти і виховання: ідеї та пошуки / Г. Пустовіт. - С.9-14. - Бібліогр. в кінці ст. Добрянський, І. Феномен приватної вищої освіти / І. Добрянський. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст. Дороз, В. Філософія гуманізму, крок - культуралізму та синергетики як теоретико-методологічна основа полікультурної освіти / В. Дороз. - С.21-25. - Бібліогр. в кінці ст. Теплицький, І. Комп'ютерне моделювання як інтеграційна основа навчання інформатичних дисциплін / І. Теплицький. - С.26-27. - Бібліогр. в кінці ст. Дивак, В. Підвищення економічної компетентності директорів шкіл як передумова ефективної діяльності сучасних ЗНЗ / В. Дивак. - С.28-30. - Бібліогр. в кінці ст. Щекатунова, Г. Практика організації оцінювання діяльності ЗНЗ в умовах розвитку сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.30-32. - Бібліогр. в кінці ст. Топузов, О. Методика формування економічних знань учнів під час вивчення курсу "Економічна і соціальна географія України" / О. Топузов, А. Шуканова. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст. Завідонова, Н. Фразеологізми як один із шляхів збагачення словникового складу англійської мови / Н. Завідонова, З. Циганок. - С.40-41. - Бібліогр. в кінці ст. Порох, Л. "Міленіум" - десятирічний шлях інновацій: підсумки і перспективи / Л. Порох. - С.42-45 Максимова, Н. Впровадження психологічних технологій у навчально-виховному процесі (за результатами десятирічного експерименту) / Н. Максимова. - С.46-50 Чайковська, О. Результати експерименту з формування музичних знань молодших школярів засобами мультимедійних технологій навчання / О. Чайковська. - С.51-53 Кундеревич, О. Етика і освіта: виховання особистості / О. Кундеревич. - С.53-55. - Бібліогр. в кінці ст. Черкашина, О. Транскордонне співробітництво - важлива складова сучасної освіти / О. Черкашина. - С.58-59 Бесєдіна, А. Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Бесєдіна. - С.61-62 Концепція Національного центру обдарованої дитини. - С.64-68 Радул, О. До витоків формування сімейного виховання у давніх слов'ян та їхніх пращурів / О. Радул. - С.69-72. - Бібліогр. в кінці ст. Паладьєва, А. Реформування гімназійної освіти: дискусії з приводу проекту статуту нижчих і середніх училищ (1860 р.) / А. Паладьєва. - С.73-76. - Бібліогр. в кінці ст. Гончаренко, О. Етнонаціональне розмаїття як суспільна і педагогічна проблема у США / О. Гончаренко. - С.77-80. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Добрянський, І. Феномен приватної вищої освіти [] / І. Добрянський> // Рідна школа. - 2009. - N 2/3. - С. 15-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: vshk/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Суліма, Є. Вища освіта в контексті національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 - 2021 роки / Є. Суліма. - С.7-15 Сухарніков, Ю. Концептуальні підстави розробки і впровадження національної рамки (академічних) кваліфікацій України / Ю. Сухарніков. - С.16-38 Зіньковський, Ю. Новий етап взаємодії системи освіти та ринку праці / Ю. Зіньковський. - С.39-50 Добрянський, І. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу / І. Добрянський, І. Кузнєцова. - С.51-58 Бородюк, В. Науково-дослідний інститут економічного розвитку: вектор діяльності та розвитку / В. Бородюк, Г. Фролова. - С.59-64 Удод, О. Завоювання чужої віри / О. Удод, М. Юрій. - С.65-83. - Л-ра в кінці ст. Еш, С. Відкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання / С. Еш. - С.84-91. - Л-ра в кінці ст. Демидов, С. Імуногенетика як науково-практична і навчальна дисципліна / С. Демидов, Ж. МінченкоТ. Гавриленко. - С.92-102. - Л-ра в кінці ст. Словник для найширшого кола користувачів. - С.112-116 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Добрянський, І. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу [] / І. Добрянський, І. Кузнєцова> // Вища шк. = Higher School. - 2012. - N 3. - С. 51-58 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Адаптація--Психолого-педагогічна--Вища освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кузнєцова, І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: vshk/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Добрянський, І. Іноземні студенти у вищій освіті України та Росії: стан, тенденції, перспективи : (порівняльний аналіз) / І. Добрянський, О. Наумець. - С.7-18. - Л-ра в кінці ст. Лисенко, В. Порівняльний аналіз програм підготовки бакалаврів і магістрів Вагенінгенського університету (Нідерланди) та НУБіП України / В. Лисенко, Н. ДемешкантЛ. Кліх. - С.19-29. - Л-ра в кінці ст. Козієвська, О. Стратегії інтернаціоналізації вищої освіти: міжнародний досвід та українські перспективи / О. Козієвська. - С.30-39 Потапчук, Т. Становлення ідентичності студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Т. Потапчук. - С.40-46 Чикун, Н. Психолого-педагогічні аспекти активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / Н. Чикун. - С.47-55. - Л-ра в кінці ст. Зварич, І. Критерії оцінювання педагогічної компетентності викладачів у США та застосування методу відеозапису / І. Зварич. - С.56-64 Кікіна, Н. Навчання професійному іншомовному спілкуванню студентів у технічних університетах США за кредитно-модульною системою / Н. Кікіна. - С.65-71. - Л-ра в кінці ст. Жорнова, О. Становлення середнього класу як громадянський вчинок вищої школи / О. Жорнова. - С.72-82. - Л-ра в кінці ст. Чирчик, С. Структурні складові професійної компетентності дизайнера інтер'єру / С. Чирчик. - С.83-104. - Л-ра в кінці ст. Передерій, О. Розвиток професійної компетентності вчителя вальдорфської школи / О. Передерій. - С.105-110. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Добрянський, І. Іноземні студенти у вищій освіті України та Росії: стан, тенденції, перспективи [] : (порівняльний аналіз) / І. Добрянський, О. Наумець> // Вища шк. = Higher School. - 2012. - N 7. - С. 7-18. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Україна Вища освіта--Росія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Наумець, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2012/8/9 Журнал 2012р. N 8/9 Бех, І. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Л-ра в кінці ст. Радул, В. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Мухін, М. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Л-ра в кінці ст. Бондарь, В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондарь, В. СиньовВ. Тищенко. - С.20-27. - Л-ра в кінці ст. Мариновська, О. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст. Абсалямова, Я. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Доброскок, І. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст. Мисовська, Г. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст. Онаць, О. Взаємозв'язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Л-ра в кінці ст. Юник, Д. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструменталь-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63 Стрілецька, Н. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Л-ра в кінці ст. Олексін, Ю. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30 - 70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Л-ра в кінці ст. Нос, Л. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Мухін, М. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського [] / М. Мухін, І. Добрянський> // Рідна шк. - 2012. - N 8/9. - С. 13-19. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Гуманістичне виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Добрянський, І.; Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог, публіцист, письм., поет ; 1918 - 1970) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: pips/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Ляшенко, О. І. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач / О. І. Ляшенко, Р. І. Швай. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст. Кравченко, Т. В. Формування батьківської компетентності як засобу підвищення ефективності професійного самовизначення дітей старшого шкільного віку / Т. В. Кравченко. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст. Добрянський, І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова. - С.17-23. - Л-ра в кінці ст. Левченко, О. О. Абнотивність як складова комплексу професійних компетентностей викладача в процесі формування студента-гуманітарія / О. О. Левченко. - С.23-30. - Л-ра в кінці ст. Афанасенко, Л. А. Проблема активізації професійної самоідентифікації в умовах професійної підготовки / Л. А. Афанасенко. - С.30-35. - Л-ра в кінці ст. Омельчук, С. А. Методологічна сутність категорії дослідження із філософсько-гносеологічного погляду / С. А. Омельчук. - С.36-42. - Л-ра в кінці ст. Потапчук, Т. В. Теоретичний аналіз поняття "ідентифікація" в науковій царині / Т. В. Потапчук. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Л. В. Формування екологічної культури школярів у процесі позаурочної роботи / Л. В. Яценко. - С.48-52. - Л-ра в кінці ст. Роговець, О. В. Структура громадянськості молодших школярів / О. В. Роговець. - С.53-59. - Л-ра в кінці ст. Кофанова, О. В. Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова. - С.59-69. - Л-ра в кінці ст. Лякішева, А. В. Психологічні та соціально-педагогічні особливості функціонування студентської групи / А. В. Лякішева. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст. Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепції майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С.75-79. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. В. Якість загальної середньої освіти як засіб оцінювання ефективності управління освітою регіону / М. В. Набок. - С.80-87. - Л-ра в кінці ст. Карпенко, О. В. Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. ВербоваЄ. Ф. Демида. - С.88-93. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Добрянський, І. А. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу [] / І. А. Добрянський, І. В. Кузнецова> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2012. - N 4. - С. 17-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 Рубрики: Вища освіта--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кузнецова, І. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |