Д81 Дудяк, Роман Петрович. Організація біржової діяльності [] : [основи теорії і практикум] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль. - [2-ге вид., допов.]. - Л. : Магнолія 2006, 2007. - 359, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 324-356. - Л-ра: с. 357-359. - ISBN 966-8340-03-5 : 54.00 грн
Рубрики: Фондовий ринок--Навчальні видання для вищої школи Товарні біржі--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): біржова діяльність -- биржевая деятельность -- гуртовий ринок -- оптовый рынок -- міжнародний товарно-біржовий ринок -- международный товарно-биржевый рынок -- біржова справа -- биржевое дело -- український біржовий ринок -- украинский биржевой рынок -- біржові торги -- биржевые торги -- біржові угоди -- биржевые сделки -- біржове котирування цін -- биржевая котировка цен -- брокерське посередництво -- брокерское посредничество -- фондовий ринок в біржовій торгівлі -- фондовый рынок в биржевой торговле -- ринок цінних паперів -- рынок ценных бумаг -- валютний ринок -- валютный рынок -- ф'ючерсний ринок -- фъючерсный рынок Анотація: Містить теоретичні питання з основ біржової діяльності товарного і фондового ринків, розглянуто види і особливості діяльності професіоналів біржової торгівлі на основі світового досвіду, подано завдання для самоконтролю. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бугіль, Світлана Ярославівна Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л88 Маркетинг: основи теорії та практики [] : навч. посібник / [В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль] ; за заг. ред. В. В. Липчука. - 3-тє вид., допов. і випр. - Л. : Магнолія плюс, 2005. - 288 с. : іл. - (Вища освіта в Україні). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 281-285. - Бібліогр.: с. 286-287. - ISBN 966-8340-01-9 : 28.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): управління ринком -- управление рынком -- товар -- цінова політика -- ценовая политика -- дистрибуція -- дистрибуция -- посредническая деятельность -- посередницька діяльність -- торговельна інфраструктура -- торговая инфраструктура -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингова конкуренція -- маркетинговая конкуренция -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование Анотація: Розглядаються сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Липчук, Василь Васильович; Дудяк, Роман Петрович; Бугіль, Світлана Ярославівна; Липчук, Василь Васильович \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |