> Шифр: mire/2016/5 Журнал 2016р. N 5 Ромат, Е. Бренд-маркетинговые коммуникации: понятие, цели и инструменты / Е. Ромат. - С.16-23. - Лит. в конце ст. Пустотин, В. С. Стратегический рестайлинг и стратегический ребрендинг: сходство и отличия / В. С. Пустотин. - С.24-30 Дмитренко, Н. Проблема маркетинговых коммуникаций бренда лежит в нескольких плоскостях / Н. Дмитренко. - С.32-33 Зозульов, О. В. Формування омнікальної збутової стратегії / О. В. Зозульов, М. Левченко. - С.36-42. - Л-ра в кінці ст. Гермашев, С. На рынке действует принцип тотальной персонализации маркетинговых коммуникаций / С. Гермашев. - С.44-45 Хинсон, Э. Эффективные техники современного сторителлинга / Э. Хинсон. - С.46-50 Пирогова, Т. Ивент-маркетинг как инструмент бренд-коммуникаций (классика жанра от Red Bull) / Т. Пирогова. - С.60-65. - Лит. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
> Шифр: mire/2016/6 Журнал 2016р. N 6 Коломыцева, Е. Инициатива по установлению компетенций должна исходить от работодателей / Е. Коломыцева. - С.18-20 Лылык, И. Профессиональные стандарты для маркетологов / И. Лылык. - С.22-31. - Лит. в конце ст. Ромат, Е. Ивент маркетинг в системе маркетинговых коммуникаций / Е. Ромат. - С.48-56. - Лит. в конце ст. Зозульов, О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою / О. В. Зозульов, М. В. Столяр. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
> Шифр: mire/2016/7/8 Журнал 2016р. N 7/8 Ромат, Е. Понятие цифрового (digital) маркетинга и его основные характеристики / Е. Ромат. - С.21-27. - Лит. в конце ст. Снигир, Д. Цифровой аппетит общества растет как в объеме, так и в иерархии потребностей / Д. Снигир. - С.28-30 Чумаченко, А. Главная революция, которую принесла эпоха диджитал, - это поисковый маркетинг / А. Чумаченко. - С.32-33 Грушевский, Д. Диджитал маркетинг обеспечивает продвигаемому бренду взаимодействие с покупателем / Д. Грушевский. - С.34-35 Пустотин, В. Уверенность, доверие, вера как уровни отношений бренда и потребителей / В. Пустотин. - С.36-39 Кравчук, В. Digital-маркетинг: проблемы и перспктивы внедрения в бизнес-процессы / В. Кравчук. - С.40-42 Юрчак, А. Люди - самое узкое место в Indusry 4.0 / А. Юрчак. - С.44-47 Зозульов, О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації / О. В. Зозульов, С. О. Федько. - С.53-59. - Л-ра в кінці ст. Панченко, А. Что проверить перед стартом в "буржунете" / А. Панченко. - С.60-61 Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Зозульов, О. В. Формування омніканальної збутової стратегії [] / О. В. Зозульов, М. Левченко> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 5. - С. 36-42. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Технології Торгівля Кл.слова (ненормовані): омніканальна збутова стратегія -- омниканальная сбытовая стратегия -- продукція підприємства -- продукция предприятия -- канали збуту -- каналы сбыта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Левченко, М. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Зозульов, О. В. Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультурою [] / О. В. Зозульов, М. В. Столяр> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 6. - С. 57-61. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Торгові марки--Конкуренція Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Столяр, М. В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Зозульов, О. В. Теоретично-методологічні засади формування міжнародних маркетингових стратегій на ринку електронної комерції в умовах глобалізації [] / О. В. Зозульов, С. О. Федько> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 53-59. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Міжнародний маркетинг Електронний бізнес Глобалізація Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Федько, С. О. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |