З-63 Зіновчук, Наталія Василівна. Екологічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко ; М-во освіти і науки України, Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖДПУ ім. І. Франка, 2015. - 188, [2] с. : рис., табл., фот. кольор. - Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151. - ISBN 978-966-485-197-5 : 35.00 грн
Рубрики: Екологічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- местные издания -- екологічні потреби -- экологические потребности -- типи екологічного маркетингу -- типы экологического маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- екологічні товари -- экологические товары -- еко-продукти -- эко-продукты -- споживачі екологічних товарів -- потребители єкологических товаров -- ціноутворення -- ценообразование -- комунікаційна система -- комуникационная система Анотація: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ращенко, Анастасія Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський національний агроекологічний університет Примірників всього: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
П32 Підприємництво: проблеми становлення та функціонування [] : матеріали міжнар. н-практ. конф. / Ін-т підприємництва та суч. технологій ; редкол.: О. С. Степура, Н. В. Зіновчук, Ф. Ш. Урманов. - Житомир : ІПСТ, 1998. - 245, [1] с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - У змісті: Розвиток підприємництва на Житомирщині / О. І. Євенко. Стан та проблеми подальшого розвитку малого підприємництва на Житомирщині / І. С. Бабіч. - 4.00 грн
Рубрики: Підприємництво--Розвиток--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): місцеві видання -- сутність підприємництва -- фінансовий стан підприємництва -- оподаткування підприємництва -- підприємництво та екологія -- підприємництво на Житомирщині -- соціальні аспекти підприємництва -- кадровий менеджмент у підприємництві -- реструктуризація підприємництва -- ціноутворення у підприємництві -- етика підприємницької діяльності -- інформаційні системи у підприємництві Анотація: В збірнику "Підприємництво: проблеми становлення та функціонування" робиться спроба проаналізувати процеси формування, становлення та розвитку підприємництва. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Євенко, О. І.; Бабіч, І. С.; Степура, Олександр Степанович \ред.\; Зіновчук, Наталія Василівна \ред.\; Урманов, Фарід Шаріфович \ред.\; Інститут підприємництва та сучасних технологій Примірників всього: 2 ФОНД (2) Свободны: ФОНД (2) |