> Шифр: posh/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Ілляшенко, Т. Причини невстигання молодших школярів: які вони? / Т. Ілляшенко. - С.2 - 4 Кл.слова: ПЕРШОКЛАСНИКИ, ТРУДНОЩІ В НАВЧАННІ, ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ Кириленко, С. Плекаємо дитину / С. Кириленко, Т. Горлач. - С.5 - 9 Кл.слова: ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ, КУЛЬТУРА ЗДОРОВ'Я, РОБОТА З БАТЬКАМИ Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за читанкою О.Я. Савченко (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр / Г. Давиденко, В. Собко, І., Шинкаренко І. Грива І. - С.9 - 14 Кл.слова: УРОКИ ЧИТАННЯ , ПОЧАТКОВА ШКОЛА, СВІТОВІ КАЗКИ Григорчук, А. Проектна діяльність учнів на уроках читання / А. Григорчук, М. Протопопова. - С.14 - 17 Кл.слова: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, ЧИТАННЯ, ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ Ярова, Є. Ігри під час вивчення граматики англійської мови / Є. Ярова. - С.18 - 19 Кл.слова: ГРА, АНГЛІЙСЬКА МОВА, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Соловей, В. Засідання клубу юних натуралістів / В. Соловей. - С.19 - 22 Кл.слова: БОТАНІКА, ОХОРОНА ПРИРОДИ, ПОЧАТКОВІ КЛАСИ Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.22 - 24 Кл.слова: КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, НАЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, ІСТОРИЧНІ ПАМ'ЯТКИ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.25 - 32 Кл.слова: ЛОГІЧНІ ОПЕРАЦІЇ, УМОВИВОДИ, ПОДІЛ ПОНЯТЬ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з інтегрованого курсу "Я і Україна" на другий семестр / Н. Бібік, Н. Коваль. - С.33 - 35 Кл.слова: РОЗМАЇТТЯ РОСЛИН, ВЕСНЯНІ СВЯТА, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ Байбара, Т. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Природознавство на другий семестр / Т. Байбара. - С.36 - 41 Кл.слова: ПРИРОДНІ ЗОНИ, КОРИСНІ КОПАЛИНИ, ОХОРОНА ПРИРОДИ Бібік, Н. Орієнтоване планування уроків з курсу "Я і Україна" : Громадянська освіта на другий семестр / Н. Бібік. - С.41 - 43 Кл.слова: ЛЮДСЬКІ ЧЕСНОТИ, ЛЮДИНА І СУСПІЛЬСТВО, КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА Біляченко, О. Орієнтовне календарне планування виховної роботи в групі продовженого дня для 3 - 4 класів. Другий семестр / О. Біляченко. - С.44 - 46 Кл.слова: БЕСІДА-ПРАКТИКУМ, КОНКУРСИ, ВИСТАВКИ Масол, Л. Ігрові художньо-педагогічні технології у процесі викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" / Л. Масол. - С.46 - 54. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СИНТЕЗ МИСТЕЦТВА, ХУДОЖНЬО-ІГРОВЕ МОДЕЛЮВАННЯ, ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ІГРИ Вашуленко, О. Особливості методичного апарату підручників з рідної мови / О. Вашуленко. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПІДРУЧНИКИ, РІДНА МОВА, АПАРАТ ОРІЄНТУВАННЯ Кухар, В. Місяць за місяцем - подорож українським фольклором : Сценарій / В. Кухар. - С.58 - 59 Кл.слова: УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ, ВИШИВАНКА, ВЕЛИКДЕНЬ Гуменко, Є. Ссавці / Є. Гуменко. - С.61 - 62 Кл.слова: ШИМПАНЗЕ, БЕГЕМОТ, ЛІНИВЕЦЬ Мельничук, Н. Хай слово лунає по світу всьому... : Сценарій до "Свята рідної мови" / Н. Мельничук. - С.63 Кл.слова: РІДНА МОВА, СЦЕНАРІЙ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Кириленко, С. Плекаємо дитину [Текст] / С. Кириленко, Т. Горлач> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 1. - С. 5 - 9 Рубрики: Професія учителя Початкова школа Кл.слова (ненормовані): особистість дитини -- культура здоров'я -- робота з батьками Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Горлач, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Е64 Енциклопедія батьківства [] : посібник з сімейного виховання / [Є. І. Коваленко [та ін.] ; за заг. ред.: Є. І. Коваленко, С. В. Кириленко]. - К. : КНТ, 2008. - 592 с. - Л-ра: с. 567-572. - ISBN 978-966-373-388-3 : 120.00 грн
Рубрики: Виховання сімейне--Навчальні видання Сімейне виховання--Довідкові видання Кл.слова (ненормовані): права дитини -- права ребёнка -- виховання дітей -- воспитание детей -- розвиток дитини -- развитие ребёнка -- сім'я -- семья -- батьки -- родители -- діти -- дети -- навчання дітей -- обучение детей -- навчальні заклади -- учебные заведения -- дитячі організації -- детские организации -- молодіжні організації -- молодежные организации -- здоров'я дітей -- здоровье детей -- педагогічне співробітництво -- педагогическое сотрудничество -- батьківська педагогіка -- родительская педагогика Анотація: Книга містить понад 500 статей, в яких розкриваються основи виховання дітей в сім'ї і особистого прикладу батьків у становленні в молодого покоління загальнолюдських цінностей, національної самосвідомості та громадянських якостей. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Коваленко, Є. І.; Кириленко, С. В.; Адамів, Г. С.; Білоусова, Н. В.; Коваленко, Є. І. \ред.\; Кириленко, С. В. \ред.\ Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
> Шифр: uizu/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Страшко, В. В. Хотинська війна 1621 р. за актовими книгами ЦДІАК України / В. В. Страшко, Л. А. Сухих. - С.4-15. - Бібліогр. в підрядковій прим. Сас, П. М. Артилерія у Хотинській битві 1621 р. / П. М. Сас. - С.16-35. - Бібліогр. в підрядковій прим. Шевченко, Т. М. Рекрутація русинів до єзуїтьського ордену (остання чверть XVI - середина XVII ст.): на прикладі викладацького складу шкіл в українських землях Польської провінції Товариства Ісуса / Т. М. Шевченко. - С.36-54. - Бібліогр. в підрядковій прим. Ткаченко, І. В. Науково-видавнича діяльність М. Грушевського під наглядом органів влади Російської імперії (1907 - 1914 рр.) / І. В. Ткаченко. - С.55-67. - Бібліогр. в підрядковій прим. Корольов, Г. О. Ідея чорноморської федерації у поглядах Михайла Грушевського / Г. О. Корольов. - С.68-80. - Бібліогр. в підрядковій прим. Єфіменко, Г. Г. Еволюція державного статусу УСРР наприкінці 1919 - у 1920 рр.: нетрадиційний погляд / Г. Г. Єфіменко. - С.80-104. - Бібліогр. в підрядковій прим. Нахманович, В. Р. Бабин Яр. Історія. Сучасність. Майбутнє?. (роздуми до 70-річчя київської масакри 29-30 вересня 1941 р.) / В. Р. Нахманович. - С.105-121. - Бібліогр. в підрядковій прим. Кот, С. І. Зруйнування Успенсьеого собору Києво-Печерської лаври (3 листопада 1941 р.): версії / С. І. Кот. - С.122-151. - Бібліогр. в підрядковій прим. Лозицький, В. С. До питання про загальну чисельність партизанів УРСР у роки Великої Вітчизняної війни (1941 - 1945 рр.) / В. С. Лозицький. - С.152-171. - Бібліогр. в підрядковій прим. Арістов, В. Ю. Раннє літописання про уличів, древлян і Свенельда (до дискусії навколо ідей О. О. Шахматова) / В. Ю. Арістов. - С.172-182. - Бібліогр. в підрядковій прим. Кириленко, С. О. Проблема походження Русі в радянській історичній науці 1930 - 1940-х рр. / С. О. Кириленко. - С.183-190. - Бібліогр. в підрядковій прим. Клименко, Н. П. Іван Крип'якевич як автор підручників та посібників з історії / Н. П. Клименко. - С.191-108. - Бібліогр. в підрядковій прим. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (2) Вільні: ПЧЗ (2) |
Кириленко, С. О. Проблема походження Русі в радянській історичній науці 1930 - 1940-х рр. [Текст] / С. О. Кириленко> // Укр. іст. журн. - 2011. - N 6. - С. 183-190. - Бібліогр. в підрядковій прим. . - ISSN 0130-5247 Рубрики: Історіографія радянська, 1930 - 1940 рр. Історична наука--Київська Русь Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (2) Вільні: ПЧЗ (2) |
> Шифр: bivi/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Сербін, О. Історико-технологічні особбливості еволюції систематичного каталогу бібліотеки: досвід майбутнього у новизні минулого / О. Сербін. - С.3-11. - Л-ра в кінці ст. : табл. Добровська, С. "Інформаціні технології" у реферативній базі даних "Україніка наукова" / С. Добровська, С. КириленкоІ. Балагура. - С.12-17. - Л-ра в кінці ст. : граф. Селиванова, Ю. Международные стандарты метаданных для описания библиотечных, архивных материалов и музейных объектов / Ю. Селиванова, Т. Масхулия. - С.18-28. - Л-ра в кінці ст. : табл. Копанєва, Є. Національні індекси наукового цитування / Є. Копанєва. - С.29-35. - Л-ра в кінці ст. Лямець, А. Законодавчі засади забезпечення бібліотек Єгипту обов'язковим приміником видань / А. Лямець. - С.40-45. - Л-ра в кінці ст. Сербін, О. Учений інформаційного покоління: інновації, традиції та перспективи / О. Сербін, В. Удовик. - С.53-55 Є примірники у відділах: всього 4 : ПЧЗ (1), БГ (1), ФП (1), ВНБТ (1) Вільні: ПЧЗ (1), БГ (1), ФП (1), ВНБТ (1) |
> Шифр: rish/2012/8/9 Журнал 2012р. N 8/9 Бех, І. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Л-ра в кінці ст. Радул, В. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Мухін, М. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Л-ра в кінці ст. Бондарь, В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондарь, В. СиньовВ. Тищенко. - С.20-27. - Л-ра в кінці ст. Мариновська, О. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст. Абсалямова, Я. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Доброскок, І. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст. Мисовська, Г. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст. Онаць, О. Взаємозв'язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Л-ра в кінці ст. Юник, Д. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструменталь-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63 Стрілецька, Н. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Л-ра в кінці ст. Олексін, Ю. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30 - 70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Л-ра в кінці ст. Нос, Л. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Добровська, С. "Інформаціні технології" у реферативній базі даних "Україніка наукова" [] / С. Добровська, С. Кириленко, І. Балагура> // Бібл. вісн. = Bibliotechny visnyk. - 2012. - N 4. - С. 12-17 : граф. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1029-7200 Рубрики: Інформаційні технології Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кириленко, С.; Балагура, І. Є примірники у відділах: всього 4 : ПЧЗ (1), БГ (1), ФП (1), ВНБТ (1) Вільні: ПЧЗ (1), БГ (1), ФП (1), ВНБТ (1) |
Кириленко, С. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю" у 2012 році [] / С. Кириленко, Т. Бережна> // Рідна шк. - 2012. - N 8/9. - С. 61-63 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Охорона здоров'я--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бережна, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2013/4/5 Журнал 2013р. N 4/5 Табачник, Д. Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на загальних зборах НАПН України / Д. Табачник. - С.3-6 Кремень, В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти / В. Кремень. - С.7-12 Слюсаревський, М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. Слюсаревський. - С.13-19. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех. - С.20-25. - Л-ра в кінці ст. Хоружа, Л. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько. - С.41-52. - Л-ра в кінці ст. Гупан, Н. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Решетова, І. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст. Онищенко, Н. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір / Н. Онищенко. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст. Четверта Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013". - С.68-73 Півстоліття - на педагогічній ниві : до ювілею академіка Миколи Євтуха. - С.75 Вчений, викладач, дослідник, лідер! : до ювілею Марії Гончаренко. - С.76-77 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Кириленко, С. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти [] / С. Кириленко> // Рідна шк. - 2013. - N 4/5. - С. 33-40. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Теорія виховання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2013/8/9 Журнал 2013р. N 8/9 Кремень, В. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Л-ра в кінці ст. Богуш, А. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Л-ра в кінці ст. Калініченко, Н. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Л-ра в кінці ст. Завгородня, Т. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Л-ра в кінці ст. Омельчук, В. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Л-ра в кінці ст. Пустовіт, Г. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Л-ра в кінці ст. Гавриш, І. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. КириленкоО. Щербаков. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Кравченко, Т. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53 Чернишова, Є. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Л-ра в кінці ст. Цвєткова, Г. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Л-ра в кінці ст. Гупан, Н. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, С. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Л-ра в кінці ст. Пугач, А. "Філософія сердечності" для особливої дитини : педагогічні портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря / А. Пугач. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Гавриш, І. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі [] / І. Гавриш, С. Кириленко, О. Щербаков> // Рідна шк. - 2013. - N 8/9. - С. 39-43. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдарована молодь Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кириленко, С.; Щербаков, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Гавриш, І. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") / І. Гавриш, С. Кириленко. - С.3-8 Бех, І. Методологічні засади всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Бех. - С.9-12 Ткачова, Н. Аксіологічні засади організації навчання здібних і обдарованих учнів / Н. Ткачова, А. Ткачов. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Клочко, А. Поняттєво-термінологічний апарат проблеми навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / А. Клочко, О. Холтобіна. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. Коваленко, О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова. - С.24-27. - Л-ра в кінці ст. Гонтаровська, Н. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості / Н. Гонтаровська. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Коваленко, О. Закономірності та принципи навчання здібних і обдарованих учнів початкової школи / О. Коваленко. - С.34-38. - Л-ра в кінці ст. Пугач, А. "Завдяки науково-педагогічному проекту "Інтелект України" здійснено прорив у підготовці наших дітей" / А. Пугач. - С.39-41 Євдокимов, В. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Євдокимов, І. Гавриш. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст. Сафронова, Л. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей / Л. Сафронова. - С.47 Дорожко, М. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст. Доценко, С. Роль навчального предмета "Еврика" у вирішенні завдань освіти здібних та обдарованих учнів початкової школи / С. Доценко, Л. Булахова, Т. Дорожко. - С.54-59. - Л-ра в кінці ст. Хайрулліна, В. Шляхи реалізації міжпредметних зв'язків на уроках у проектних класах "Інтелект України" / В. Хайрулліна. - С.60-68. - Л-ра в кінці ст. Бачинська, Є. Підготовка вчителів до роботи в 1 - 4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А. Седеревічене. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст. Макєєв, С. Використання педагогічних програмних засобів на уроках у проектних класах "Інтелект України" / С. Макєєв. - С.75-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ПЧЗ (1) Вільні: ФП (1), ПЧЗ (1) |
Гавриш, І. Інноваційні освітні проекти - кроки до світових стандартів освіти (науково-педагогічний проект "Інтелект України") [] / І. Гавриш, С. Кириленко> // Рідна шк. - 2013. - N 10. - С. 3-8 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кириленко, С. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ПЧЗ (1) Вільні: ФП (1), ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2014/6 Журнал 2014р. N 6 Кириленко, С. Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу / С. Кириленко. - С.3-9. - Л-ра в кінці ст. Бакай, О. Стратегічно важливим завданням є плекання нового покоління патріотично спрямованої еліти / О. Бакай. - С.10-12 Сергієнко, В. Організація управління розвитком навчально-виховного процесу Школи майбутнього / В. Сергієнко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Кондратюк, Н. Шлях, який ми обираємо / Н. Кондратюк. - С.18-19 Михайлов, О. Технологія розвитку педагогічної майстерності в Школі майбутнього: обгрунтування складових / О. Михайлов. - С.20-27. - Л-ра в кінці ст. Проценко, Л. Інформатизація освітнього простору навчального закладу: розбудова дидактичного модуля / Л. Проценко. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Канашко, О. Громадянсько-патріотичне виховання та соціалізація особистості / О. Канашко. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст. Філоненко, С. Формування полікультурної особистості гімназиста / С. Філоненко, З. Вовчок. - С.38-42. - Л-ра в кінці ст. Холтобіна, О. Шляхи реалізації всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в Бердянській гімназії № 1 "Надія" / О. Холтобіна, О. Володько. - С.43-46. - Л-ра в кінці ст. Вагіна, Н. Математичні засоби розвитку профільних інтересів учнів гуманітарних класів філологічного напряму / Н. Вагіна, І. Іщенко. - С.47-52. - Л-ра в кінці ст. Берегова, І. Мультимедійні технології як засіб розвитку критичного мислення на уроках світової літератури / І. Берегова. - С.53-57. - Л-ра в кінці ст. Рак, С. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення комунікативної компетентності учасників навчально-виховного процесу / С. Рак. - С.58-61. - Л-ра в кінці ст. Сергієнко, Г. Формування національної свідомості учнів в умовах сучасної гімназії / Г. Сергієнко. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. Войникова, О. Організація роботи з обдарованою та здібною молоддю в Школі майбутнього / О. Войникова. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Антоненко, Л. Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів в умовах профільної освіти / Л. Антоненко, О. Халабузар. - С.71-75. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Кириленко, С. Школа майбутнього - сучасна модель розвитку навчального закладу [] / С. Кириленко> // Рідна шк. - 2014. - N 6. - С. 3-9. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2014/10 Журнал 2014р. N 10 Костіна, Л. готовність учителя до інноваційної діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі: вектори виміру / Л. Костіна. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст. Мінчев, К. "Для мене такими близькими є біль та страждання українського народу, і я намагаюсь допомогти йому своєю діяльністю" / К. Мінчев. - С.9-11 Гриценко, Н. Освітня філософія ліцею / Н. Гриценко. - С.12-15 Постолюк, Т. Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність у закладах освіти : на прикладі Деснянського району м. Києва / Т. Постолюк. - С.16-18 Кириленко, С. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / С. Кириленко. - С.19-24. - Л-ра в кінці ст. Діденко, Т. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури / Т. Діденко. - С.25-31. - Л-ра в кінці ст. Пузіков, Д. Принципи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д. Пузіков. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Хринюк, Н. Комп'ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження / Н. Хринюк. - С.37-39. - Л-ра в кінці ст. Сєдих, Ю. Київський Ліцей № 293 на шляху вдосконалення / Ю. Сєдих. - С.40-41 Косінько, Д. Традиції співпраці: Україна - Болгарія / Д. Косінько. - С.42-43 Таровик, Т. Апробація навчального посібника "Разом на одній землі. Історія України багатокультурна" / Т. Таровик. - С.44-51. - Л-ра в кінці ст. Пасльон, І. реалізація громадянського виховання учнів початкової школи у змісті науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / І. Пасльон. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст. Смірнова, І. Інтерактивні технології як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / І. Смірнова. - С.56-59. - Л-ра в кінці ст. Топузова, А. Роль Українського географічного товариства у розвитку шкільної освіти / А. Топузова. - С.60-63. - Л-ра в кінці ст. Ковалишина, С. Гра-драматизація як форма позакласної роботи з англійської мови / С. Ковалишина. - С.64-68. - Л-ра в кінці ст. Березнюк, Л. Роль шахів у розвитку творчих здібностей особистості / Л. Березнюк. - С.69-72. - Л-ра в кінці ст. Дубчак, В. Аспекти ділової гри в екологічному вихованні учнів / В. Дубчак. - С.75-79. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Кириленко, С. Основні регулятиви інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу [] / С. Кириленко> // Рідна шк. - 2014. - N 10. - С. 19-24. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічні інновації--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2015/7/8 Журнал 2015р. N 7/8 Ткачук, І. Створення освітнього простору Броварського навчально-виховного об'єднання як інноваційної моделі навчального закладу / І. Ткачук. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Моделювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу як стратегія його інноваційного розвитку / С. Кириленко. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст. Сапожко, І. Лише успішна самодостатня особистість здатна до розбудови успішного громадянського суспільства / І. Сапожко. - С.12-14 Гажала, О. Дослідно-експериментальна робота як чинник інноваційного розвитку освітнього закладу / О. Гажала. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст. Андрієць, О. Психологічний супровід становлення і розвитку успішної особистості як пріоритетний напрям роботи навчального закладу інноваційного типу / О. Андрієць, Г. АндрющенкоК. Бондар. - С.20-32. - Л-ра в кінці ст. Ярич, Л. Формування успішної особистості виховання Центру розвитку дитини - Школи радості та сили розуму / Л. Ярич. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Кисіль, С. Професійна орієнтація: сутність, зміст, принципи вікової диференціації / С. Кисіль. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Левченко, Н. Діловий центр "Успіх": шлях до професійного самовизначення / Н. Левченко, С. Сліпкань. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Кіян, О. Роль взаємодії школи та сім'ї в організації ранньої профілізації учнів / О. Кіян. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Стельмах, Т. Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога / Т. Стельмах. - С.50-55. - Л-ра в кінці ст. Спичак, М. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху / М. Спичак. - С.56-59. - Л-ра в кінці ст. Бондар, К. Формування соціальної ініціативності старшокласників у контексті діяльності учнівського самоврядування / К. Бондар. - С.60-63. - Л-ра в кінці ст. Ігнатюк, Т. Формування соціального досвіду дітей та учнівської молоді шляхом національного виховання / Т. Ігнатюк, В. Вальченко. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст. Панкова, О. Плекаємо майбутню еліту : (з досвіду роботи міського територіального осередку Малої академії наук Броварського НВО) / О. Панкова. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст. Чернецька, Н. Розвиток обдарованості вихованців позашкільного закладу освіти: умови, програма та моніторинг творчої самореалізації / Н. Чернецька, В. Поплавська. - С.73-76. - Л-ра в кінці ст. Левченко, Н. Єдиний інформаційний освітній простір ЗНЗ як складова формування його іміджу / Н. Левченко, Т. Поджара. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |