> Шифр: vknt/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Уманців, Юрій. Економічна політика держави в умовах глобалізації / Ю. Уманців. - С.5-18. - Літ. в кінці ст. Бойко, Аліна. Планування регіонального розвитку в Україні / А. Бойко. - С.19-35. - Літ. в кінці ст. Масько, Анна. Генезис поглядів на роль держави в економіці / А. Масько. - С.35-49. - Літ. в кінці ст. Гурджиян, Карина. Заохочення споживачів у програмах лояльності / К. Гурджиян. - С.50-62. - Літ. в кінці ст. Крепак, Анна. Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні / А. Крепак. - С.62-72. - Літ. в кінці ст. Квасницька, Раїса. Структуризація потенціалу підприємства / Р. Квасницька, М. Тарасюк. - С.73-82. - Літ. в кінці ст. Канєва, Тетяна. Видатки бюджету як складова економічного розвитку країни / Т. Канєва, А. Думікян. - С.83-93. - Літ. в кінці ст. Нікітішин, Андрій. Індикатори інституційних змін у податковій системі України / А. Нікітішин. - С.93-108. - Літ. в кінці ст. Галак, Костянтин. Аудит соціально-орієнтованої діяльності суб'єктів господарювання / К. Галак. - С.109-116. - Літ. в кінці ст. Паянок, Тетяна. Регресійний аналіз в аудиті / Т. Паянок. - С.117-126. - Літ. в кінці ст. Савченко, Тетяна. Електронні навчальні курси на основі технології Articulate Storyline / Т. Савченко, Л. Власенко. - С.127-136. - Літ. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Крепак, Анна. Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні [] / А. Крепак> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 1. - С. 62-72. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Маркетинг Реклама Телебачення Кл.слова (ненормовані): рейтинг -- зважений рейтинг -- закупочні аудиторії -- телевізійна реклама -- ціноутворення -- націнка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |