> Шифр: vknt/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Мазаракі, А. Домінанти інституційної модернізації фінансової системи України / А. Мазаракі, С. Волосович. - С.5-23. - Л-ра в кінці ст. Вдовиченко, А. Фіскальні та монетарні інструменти стимулювання експорту в Україні / А. Вдовиченко, А. Зубрицький. - С.24-40. - Л-ра в кінці ст. Корчева, В. Концепція невизначеності в економічній науці / В. Корчева. - С.41-53. - Л-ра в кінці ст. Ільченко, Н. Тезаурус сучасної торгівлі України / Н. Ільченко, О. Кавун. - С.54-70. - Л-ра в кінці ст. Крепак, А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі / А. Крепак. - С.71-79. - Л-ра в кінці ст. Чугунов, І. Еволюція фінансового механізму пенсійного забезпечення / І. Чугунов, О. Насібова. - С.80-97. - Л-ра в кінці ст. Корнієнко, Н. Гендерна складова бюджетної політики держави / Н. Корнієнко, Ю. Остріщенко. - С.97-108. - Л-ра в кінці ст. Денисюк, О. Оцінка людського капіталу / О. Денисюк, В. Покиньчереда. - С.109-121. - Л-ра в кінці ст. Самсін, І. Правове регулювання процедури вирішення податкових спорів / І. Самсін. - С.122-128. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Крепак, А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі [] / А. Крепак> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 1. - С. 71-79. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): зовнішня реклама -- наружная реклама -- ротація -- ротация -- адресна програма -- адресная программа -- рекламні матеріали -- рекламные материалы -- рекламні площини -- рекламные площади Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |