Л25 Ларіна, Ярослава Степанівна. Розвиток людського капіталу в умовах глобалізації [] : монографія / Ярослава Ларіна, Олена Брацлавська. - К. : Академія, 2012. - 244, [4] с. : граф., табл. - (Серія "Монограф"). - Дод.: с. 196-220. - Л-ра: с. 221-244. - ISBN 978-966-580-402-4 : 45.00 грн
Рубрики: Людський капітал--Управління--Україна--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): людський капітал -- человеческий капитал -- стратегії розвитку людського капіталу -- стратегии развития человеческого капитала -- людський капітал США -- человеческий капитал США -- транснаціональні корпорації США -- транснациональные корпорации США -- конкуренція -- конкуренция Анотація: Теоретичні та прикладні проблеми формування постіндустріального та інформаційного суспільства й інноваційної економіки. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Брацлавська, Олена Степанівна Примірників всього: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Л25 Ларіна, Ярослава Степанівна. Поведінка споживача [] : навч. посібник / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик. - К. : Академія, 2014. - 222, [2] с. : табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 218-220. - Л-ра: с. 221-222. - ISBN 978-966-580-447-5 : 65.00 грн
Рубрики: Споживачі--Прийняття рішень--Дослідження--Україна--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): культура споживання -- маркетингові рішення -- моделі поведінки споживачів -- індивідуальний споживач -- рівень зацікавленості споживача -- поведінкова реакція покупців -- процес прийняття рішень -- промисловий ринок -- індустріальний споживач -- типології споживчої поведінки -- політика розподілу Анотація: Мотиваційні складники процесу прийняття споживачами рішень про купівлю, купівельної поведінки, методи та маркетингові інструменти їх дослідження та впливу на них. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Рябчик, Алла Володимирівна Примірників всього: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
Л25 Ларіна, Ярослава Степанівна. Політична економія [] : навч. посібник / Я. С. Ларіна, С. В. Фомішин. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2016. - 502, [2] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-289-104-1 : 480.00 грн
Рубрики: Політекономія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): виробництво -- економічні потреби -- економічна система -- суспільне виробництво -- товар і гроши -- капітал -- ринок (екон.) -- виробництво -- суспільний продукт -- економіка домогосподарства -- зайнятість -- глобалізація -- економічне зростання -- економічна політика -- постіндустріальний розвиток -- міжнародна економічна система Анотація: Висвітлюються основні питання політичної економії, об’єднані у 18 главах. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Фомішин, Сергій Валентинович Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Л25 Ларіна, Ярослава Степанівна. Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань [] : монографія / Я. С. Ларіна, К. С. Завальнюк ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Центр учб. літ., 2020. - 275, [4] с. : рис., табл. - Літ.: с. 214-234. - Дод.: с. 235-275. - ISBN 978-611-01-1686-2 : 225.00 грн
Рубрики: Агропромислові комплекси--Наукові видання Маркетинг--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): розробка маркетингових стратегій -- сутність маркетингових стратегій -- чинники вибору маркетингових стратегій -- виробничо-збутова діяльність -- кореляційно-регресійне моделювання -- механізми реалізації маркетингових стратегій -- фактори економічного зростання Анотація: Сутність та класифікація маркетингових стратегій зростання, основні методи та етапи їх формування. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Завальнюк, Катерина Сергіївна; Міністерство освіти і науки України Національний університет біоресурсів і природокористування України Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
С83 Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / [Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : ОЛДИ-ПЛЮС, 2019. - 363, [1] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-289-296-3 : 295.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): аналіз маркетингового середовища -- стратегії підприємства -- маркетингові стратегії -- сенментація ринку -- позиціонування товару -- стратегії зростання -- портфель бізнесу -- конкурентні переваги -- конкурентні стратегії Анотація: Розглядаються зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ларіна, Ярослава Степанівна; Бабічева, Олена Іванівна; Романова, Лідія Василівна; Антофій, Наталія Миколаївна; Ларіна, Ярослава Степанівна \ред.\ Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: mvuk/2020/5 Журнал 2020р. N 5 Сокол, Михаил. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20 : рис. Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35. - Джерела: с. 34-35 : рис. Ковальчук, Світлана. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук, К. Добровольська. - С.36-50. - Літ.: с. 50 : рис. Дрожжина, Юлія. HARD SKILLS vs SOFT SKILLS: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці? / Ю. Дрожжина. - С.53-56 : рис. Серпухов, Максим. Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69 : рис. Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |
Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення [] / Я. Ларіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 27-35 : рис. - Джерела: с. 34-35 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Органічна продукція--Споживання Кл.слова (ненормовані): поведінка споживачів -- маркетинг органічної продукції -- здорове харчування -- ринок органічної продукції Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1) |