> Шифр: mvuk/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу / Г. В. Зав'ялова. - С.8-9 Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні / М. Яковлева. - С.10-11 Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні / М. Сокол. - С.11-16 Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах / О. Омельчук. - С.17-20 Масієнко, Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами / Ю. Масієнко. - С.21-22 Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Раупов. - С.23-27 Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає / І. Гаврилова. - С.30-31 Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей / Ю. Ажнюк, І. Чучка. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст. Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств / В. Шумейко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності / О. Гладунов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень / А. Добривечір. - С.44-45 Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області / Н. Дочинець. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик. - С.52-59 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: mvuk/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-7 Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні. - С.10-12 Фарат, О. Перспективність технологій пошукового просування / О. Фарат, Д. Лалак. - С.14-20 Діброва, Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні / Т. Діброва. - С.21-24 Гаврилова, І. Як правильно написати дослідницький бриф / І. Гаврилова. - С.28-29 Дідківська, Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі / Л. Дідківська. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Лошенюк, І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення / І. Лошенюк. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Старостіна, А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків / А. Старостіна. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст. Окландер, М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту / М. Окландер, І. Жарська. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст. Гриценко, С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні / С. Гриценко. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипчук, В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу / В. Пилипчук. - С.61-65 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: mvuk/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Кирилюк, М. Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік / М. Кирилюк. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст. Головкіна, Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень / Н. Головкіна. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст. Решетнікова, Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст. Яцюк, Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду / Д. Яцюк. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини / Н. Карпенко. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. Кощій, О. Проблеми вигоьовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні / О. Кощій. - С.40-44 Ладиченко, К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку / К. Ладиченко. - С.45-48. - Бібліогр. в кінці ст. Лилик, І. Маркетинг: виклик XXI століття / І. Лилик, І. Сайчук. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст. Качура, Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок / Ю. Качура. - С.52-54 "Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС. - С.55-58 Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку". - С.61-66 Омельчук, О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB / О. Омельчук. - С.67-68 Гладунов, О. Американські дипломати в гостях в УАМ / О. Гладунов. - С.69 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: mvuk/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8 Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст. Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21 Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст. Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст. Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст. Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст. Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64 Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст. Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу [] / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 52-59 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): економічна освіта "бакалавр- магістр" -- маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Примак, Т.; Лилик, І. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 4-7 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лилик, І. Маркетинг: виклик XXI століття [] / І. Лилик, І. Сайчук> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 49-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Сайчук, І. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2007/6 Журнал 2007р. N 6 Іванова, Л. Особливості маркетингових комунікацій у сфері послуг / Л. Іванова. - С.8-12 Мороз, Л. Стратегії та джерела формування конкурентних переваг на українському ринку пива / Л. Мороз, ю. Савченко. - С.18-23. - Бібліогр. в кінці ст. Коптєв, Д. Нові інтегровані технології у сфері BTL / Д. Коптєв, Ю. Бабенко. - С.24-26 Примак, Т. Рекламний креатив в Україні: учора, сьогодні, завтра / Т. Примак. - С.27-35. - Бібліогр. в кінці ст. Шевченко, П. Критична маса Інтернету / П. Шевченко. - С.36-45. - Бібліогр. в кінці ст. Шрамко, І. Хто кого танцює? / І. Шрамко. - С.45-47. - Бібліогр. в кінці ст. Індекс задоволеності споживачів: значення для України. - С.48-51 Лилик, І. УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України / І. Лилик. - С.52-56 Лабурцева, О. Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу / О. Лабурцева. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. Кочкіна, Н. Дослідження мотивацій споживачів на ринку послуг мобільного зв'язку України / Н. Кочкіна, С. Сидоренко. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Нова редакція міжнародного процесуального кодексу ICC/ ESOMAR. - С.67-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 68-70 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лилик, І. УАМ: дослідження можливостей громадських організацій України [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 52-56 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): Українська Асоціація Маркетингу- УАМ Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу. - С.4-10 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.18-22 : табл. Головкіна, Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір / Н Головкіна. - С.27-33. - Л-ра: с. 33 Старицький, Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку / Т. Старицький, О. Старицька. - С.34-38. - Л-ра: с. 38 : табл. Романюха, С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань / С. Романюха. - С.39-43. - Л-ра: с. 43 Ткаченко, Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.44-49 : табл. Антонюк, К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія / К. Антонюк. - С.50-55 Полонець, В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України / В. Полонець. - С.56-60. - Л-ра: с. 60 Пилипчук, В. Сучасні бізнес- тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній / В. Пилипчук. - С.61-67. - Л-ра: с. 67 Хамідова, А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази / А. Хамідова. - С.68-69. - Л-ра: с. 69 Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку. - С.70-71 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 18-22 : табл. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Сокол, М. Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнозі на 2010-2017 рр. / М. Сокол. - С.4-12 Луценко, О. Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній / О. Луценко. - С.13-14 Сафоненко, А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача / А. Сафоненко. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. Сокол, А. Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року / А. Сокол. - С.19-22 Соколовський, І. Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері / І. Соколовський. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Кракович, Д. Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти / Д. Кракович. - С.28-30 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.31-35 Соскіна-Матвійчук, Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації / Н. Соскіна-Матвійчук. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст. Іртлач, М. Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблеми регіональної економіки / М. Іртлач. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст. Шумейко, В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах / В. Шумейко. - С.46-48. - Л-ра в кінці ст. Лівшиц, В. Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи / В. Лівшиц. - С.49-54. - Л-ра в кінці ст. Кудирко, О. Форми дослідницьких організацій : світовий досвід / О. Кудирко. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст. Кальченко, А. Проблеми логістичного ринку послуг / А. Кальченко. - С.59-63. - Л-ра в кінці ст. Ліпіхіна, Т. Удосконалення системи митного контролю аналіз і оцінка ризиків під час здійснення заходів митно - тарифного та нетарифного регулювання ЗЕД / Т. Ліпіхіна. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ [] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 31-35 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Дубинский, І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень / І. Дубинский. - С.11-13 Окландер, М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки / М. Окландер. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст. Федорченко, А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах / А. Федорченко. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст. Київський міжнародний фестиваль реклами. - С.33-35 Таранська, О. Стратегічне планування у рекламних агенствах / О. Таранська. - С.37-38. - Л-ра в кінці ст. Лилик, І. Кейс. Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу / І. Лилик, О. ВолянськаМ. Магдік. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Міненко, М. Інституційна спроможність фахових об'єднань в Україні / М. Міненко. - С.42-49 Іванова, Л. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства / Л. Іванова. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст. Кирилова, О. Маркетинг на ринку туристичних послуг / О. Кирилова. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст. Кулицький, С. Про сегментацію ринку ділових періодичних видань в Україні / С. Кулицький. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Лилик, І. Кейс. Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу [] / І. Лилик, О. Волянська, М. Магдік> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 39-41. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Бізнес--Малий Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Волянська, О.; Магдік, М. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |