> Шифр: ekuk/2015/5 Журнал 2015р. N 5 Звонар, В. П. Логіка дослідження соціальної відповідальності як соціоекономічного феномену / В. П. Звонар. - С.4-16. - Л-ра в кінці ст. Шкарлет, С. М. Роль інформаційної компоненти у формуванні національної стратегії розвитку України / С. М. Шкарлет. - С.17-28. - Л-ра в кінці ст. Литовченко, І. Л. Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій / І. Л. Литовченко, І. О. Шкурупська. - С.29-39. - Л-ра в кінці ст. Шубравська, О. В. Сільськогосподарське виробництво України: нові можливості та виклики розвитку / О. В. Шубравська. - С.40-51. - Л-ра в кінці ст. Шмаглій, О. Б. Плодоовочевий сектор України: чинники розвитку та пріоритети зростання / О. Б. Шмаглій. - С.52-68. - Л-ра в кінці ст. Олійник, О. О. Превентивний підхід до регулювання ризиків у соціально-трудових відносинах / О. О. Олійник. - С.69-78. - Л-ра в кінці ст. Савєльєв, Є. В. Пріоритети у реформуванні української економіки / Є. В. Савєльєв, В. Є. Куриляк. - С.79-89. - Л-ра в кінці ст. Пістун, М. Д. Яка головна наукова установа відповідає за регіональний розвиток України? / М. Д. Пістун. - С.90-92 Леоненко, П. М. Педагог, новатор, видатний науковець / П. М. Леоненко, С. М. Голубка. - С.93 Манцуров, І. Г. Ренесанс політичної економії та її практичної функції / І. Г. Манцуров. - С.94-96. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1) Вільні: ФП (1), ВВ (1) |
Литовченко, І. Л. Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій [] / І. Л. Литовченко, І. О. Шкурупська> // Економіка України. - 2015. - N 5. - С. 29-39. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Синергетика Маркетинг--Комунікації Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Шкурупська, І. О. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1) Вільні: ФП (1), ВВ (1) |
> Шифр: ekuk/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Хвесик, М. А. Публічно-приватне партнерство в забезпеченні сталого просторового розвитку / М. А. Хвесик, І. К. Бистряков, Д. В. Клиновий. - С.3-23. - Бібліогр. в кінці ст. Швиданенко, О. А. Формування економіки знань у регіонах України / О. А. Швиданенко, Т. Г. Бусарєва. - С.24-35. - Бібліогр. в кінці ст. Литовченко, І. Л. Трансформація ринку в сучасних умовах переходу до цифрової економіки / І. Л. Литовченко. - С.36-47. - Бібліогр. в кінці ст. Волохова, І. С. Вектори поглиблення фінансової децентралізації в Україні / І. С. Волохова. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст. Липчук, В. В. NEET - нове соціально-економічне явище / В. В. Липчук. - С.56-67. - Бібліогр. в кінці ст. Ярым-Агаев, А. Н. Доля расходов на питание как показатель благосостояния общества / А. Н. Ярым-Агаев, Е. В. Пилипенко. - С.68-81. - Библиогр. в конце ст. Кістерський, Л. Л. Незбагненні шляхи Європи: в пошуках гармонії / Л. Л. Кістерський, О. А. Романенко, Т. В. Липова. - С.82-94. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Литовченко, І. Л. Трансформація ринку в сучасних умовах переходу до цифрової економіки [] / І. Л. Литовченко> // Економіка України. - 2020. - N 1. - С. 36-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Світова економіка Цифрова економіка Кл.слова (ненормовані): реально-віртуальний ринок -- маркетинг -- поведінка споживачів -- бізнес-моделі Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |