> Шифр: rish/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Соловйов, Ю. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні / Ю. Соловйов. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Чернишов, О. Формування системи науково-методичного супроводу діяльності освітніх округів / О. Чернишов, Л. Чернікова. - С.8-13. - Л-ра в кінці ст. Волобуєва, Т. Єдиний цифровий простір освітнього округу: адаптивна модель / Т. Волобуєва. - С.14-19. - Л-ра в кінці ст. Бочаров, С. Освітній округ як чинник розвитку виховної системи навчального закладу / С. Бочаров. - С.20-22. - Л-ра в кінці ст. Пасечнікова, Л. Управлінське забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів в освітньому окрузі / Л. Пасечнікова. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Соф'янц, Е. Освітній округ як інноваційна модель управління: експеримент триває / Е. Соф'янц. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Бухлова, Н. / Н. Бухлова [та ін.]. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Інші автори: , , Регіональні аспекти науково-методичного супроводу інноваційної діяльності освітніх округів Колтакова, Н. Заклади культури як суб'єкти цілісної моделі освітнього округу / Н. Колтакова, С. Волкова. - С.36-39. - Л-ра в кінці ст. Горна, Е. Організація профільного навчання і професійної підготовки школярів в умовах освітнього округу / Е. Горна. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Ферсілеєва, Ж. Інноваційні форми організації додаткової та дистанційної освіти в освітньому окрузі / Ж. Ферсілеєва, І. Цунікова. - С.44-48 Вінницька, Н. Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб'єктів освітнього округу / Н. Вінницька, Г. Ломакіна. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Ях, Т. Управління розвитком освітніх округів сільського району в контексті підвищення якості регіональної системи освіти / Т. Ях. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Пелих, М. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді / М. Пелих. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Поуль, В. Базовий навчальний заклад освітнього округу - Школа сприяння здоров'ю: напрями діяльності / В. Поуль. - С.61-64. - Л-ра в кінці ст. Хмельницька, Л. Літня школа - запорука успішної соціалізації особистості / Л. Хмельницька. - С.65-69 Гапоненкова, Н. Діяльність опорного закладу як методичного центру в освітньому окрузі / Н. Гапоненкова, В. Головіна. - С.70-72. - Л-ра в кінці ст. Пахомова, М. Формування математичної компетенції старшокласників в умовах освітнього округу / М. Пахомова, Л. Зуєва. - С.73-76. - Л-ра в кінці ст. Сидорова, Є. Освітній округ як інноваційна модель управління освітою: напрями діяльності / Є. Сидорова. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Вінницька, Н. Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб'єктів освітнього округу [] / Н. Вінницька, Г. Ломакіна> // Рідна шк. - 2013. - N 7. - С. 49-52. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--Освітні округи--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Ломакіна, Г. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Назаренко, Г. Виховання культури демократизму старшокласників: особливості дослідно-експериментальної роботи / Г. Назаренко. - С.3-9. - Л-ра в кінці ст. Ломакіна, Г. Сутність і структура поняття "старшокласник як суб'єкт громадянського суспільства" / Г. Ломакіна. - С.10-16. - Л-ра в кінці ст. Нємцева, Т. Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст. Карло, Т. Виховання культури демократизму старшокласників засобами телекомунікаційних проектів / Т. Карло, О. Золотоверха. - С.23-30. - Л-ра в кінці ст. Каракаш, І. Виховання демократичної ролітичної культури старшокласників як прояву культури демократизму особистості у політичній сфері життя громадянського суспільства / І. Каракаш, Л. Боїн. - С.31-37. - Л-ра в кінці ст. Стороженко, Н. Вчимося вирішувати проблеми життя учнівської молоді та місцевої громади / Н. Стороженко, Н. Кравець. - С.38-43. - Л-ра в кінці ст. Солошенко, Т. Сприяння усвідомленню старшокласниками демократичних цінностей засобами проектної діяльності / Т. Солошенко, В. Гулінський. - С.44-46. - Л-ра в кінці ст. Нікіфорова, О. Шкільна практика навчання демократії / О. Нікіфорова. - С.47-49. - Л-ра в кінці ст. Жукова, О. Виховання у старшокласників якостей суб'єкта громадянського суспільства / О. Жукова, О. Разумова. - С.50-55. - Л-ра в кінці ст. Запасникова, О. Виховання старшокласників як суб'єктів соціальної сфери життя громадянського суспільства / О. Запасникова, О. Лівенцев. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст. Малахова, С. Розвиток соціальної та громадянської компетентностей старшокласників засобами телекомунікаційних проектів / С. Малахова, Т. АпальковаН. Фокіна. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Нємцева, Т. Педагогічні умови виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева, Н. Бондаренко. - С.66-70. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, Г. А. Діагностичний інструментарій для виявлення рівня вихованості культури демократизму старшокласників / Г. А. Назаренко. - С.71-76 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Ломакіна, Г. Сутність і структура поняття "старшокласник як суб'єкт громадянського суспільства" [] / Г. Ломакіна> // Рідна шк. - 2013. - N 12. - С. 10-16. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Громадянське виховання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |