> Шифр: mvuk/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу / Г. В. Зав'ялова. - С.8-9 Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні / М. Яковлева. - С.10-11 Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні / М. Сокол. - С.11-16 Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах / О. Омельчук. - С.17-20 Масієнко, Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами / Ю. Масієнко. - С.21-22 Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Раупов. - С.23-27 Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає / І. Гаврилова. - С.30-31 Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей / Ю. Ажнюк, І. Чучка. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст. Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств / В. Шумейко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності / О. Гладунов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст. Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень / А. Добривечір. - С.44-45 Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області / Н. Дочинець. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик. - С.52-59 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Масієнко, Ю. Автомобіль- елемент стилю життя? Мотивація та бар'єри у виборі автомобілів київськими споживачами [] / Ю. Масієнко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 21-22 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка транспорту Кл.слова (ненормовані): автомобільний ринок Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |