В 54 Вітакультурний Млин []. Модуль 1 / За ред. Ю. Москаля. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2005. - 64 с. : табл., мал. - ISSN 1810-2131. -
Рубрики: Психологія педагогики Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Москаль, Ю. \ред.\ Свободных экз. нет |
В 54 Вітакультурний Млин []. Модуль 3 / За ред. Ю. Москаля. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2006. - 52 с. : табл. - ISBN 1810-2131 : Рубрики: Психологія педагогіки Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Москаль, Ю. \ред.\ Свободных экз. нет |
В 54 Вітакультурний Млин []. Модуль 4 / За ред. Ю. Москаля. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2006. - 56 с. : граф., табл. - ISSN 1810-2131. - Рубрики: Психологія педагогіки Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Москаль, Ю. \ред.\ Свободных экз. нет |
> Шифр: pisu/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Проколієнко, Л. Психологія привласнення учнями граматичних знань / Л. Проколієнко. - С.7-34. - Бібліогр. в кінці ст. Буян, І. Статус людини в існуючій економічній системі / І. Буян. - С.35-54 Городняк, І. Особливості формування і функціонування соціально-економічного знання / І. Городняк. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст. Береговой, В. Формування і місце пасіонарного класу в соціальній системі / В. Береговой. - С.63-72. - Бібліогр. в кінці ст. Симоненко, С. Стратегіально-семантичний підхід до вивчення природи та механізмів візуального мислення / С. Симоненко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст. Коваліско, Н. Соціальна політика у регулюванні процесів стратифікації в українському трансформаційеому суспільстві / Н. Коваліско. - С.92-97. - Бібліогр. в кінці ст. Москаль, Ю. Структура економічної ідентичності : особливості її визначення та розгляду / Ю. Москаль. - С.98-102. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, О. Взаємодія психолога і священика у форматі теоретико-практичного підходу "справа життя" / О. Ткаченко. - С.103-107. - Бібліогр. в кінці ст. Бігун, Н. Суб'єктивні образи депресії у підлітків як предмет психологічної рефлексії / Н. Бігун. - С.108-114. - Примеч.: с. Шмаргун, В. Час сенсомоторної реакції як показник швидкості розумових дій / В. Шмаргун. - С.115-123. - Бібліогр. в кінці ст. Завгородня, О. Проблема психологічного здоров'я: теоретичні та прикладні аспекти / О. Завгородня. - С.124-137. - Бібліогр. в кінці ст. Демський, В. Про співвідношення понять "управлінська діяльність" і "рефлексія офіцера-прикордонника" / В. Демський. - С.138-144. - Бібліогр. в кінці ст. Кравців, О. Рефлексивний тренінг / О. Кравців. - С.145-148. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: pisu/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Шинкарюк, А. Модель психомоторно-рівневої структури активності та свободи суб'єкта / А. Шинкарюк. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст. Фішман, І. Сповідь нового праксису / І. Фішман. - С.19-27 Мартинюк, О. Розвиток професійних орієнтацій майбутніх учителів / О. Мартинюк. - С.28-40. - Бібліогр. в кінці ст. Надвинична, Т. Психологічне проектування навчальних задач у контексті особистісно зорієнтованого навчання / Т. Надвинична. - С.41-55. - Бібліогр. в кінці ст. Ревасевич, І. Психокультурна взаємодія людини та економіки / І. Ревасевич. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст. Олійник, В. Корекція ненормативної поведінки особистості прикордонника / В. Олійник, Ю. Титов. - С.63-66. - Бібліогр. в кінці ст. Бугерко, Я. Дослідження психологічних особливостей розвитку рефлексивності освітньої діяльності / Я. Бугерко. - С.67-92. - Бібліогр. в кінці ст. Фройд, А. Техніка дитячого психоаналізу / А. Фройд. - С.93-115 Москаль, Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти / Ю. Москаль. - С.116-122. - Бібліогр. в кінці ст. Фурман, А. Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забезпечення освітнього процесу / А. Фурман. - С.123-159. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: pisu/2009/2 Журнал 2009р. N 2 М'ясоїд, П. Сергій Рубінштейн: життя висхідною / П. М'ясоїд. - С.7-36. - Бібліогр. в кінці ст. Фішман, І. Сума методів / І. Фішман. - С.37-53. - Бібліогр. в кінці ст. Савчин, М. Віра в Бога як духовний стан людини / М. Савчин. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст. Завгородня, О. Моральність як психологічна проблема / О. Завгородня. - С.60-77. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипенко, Н. Мотиваційні механізми професійної адаптації / Н. Пилипенко. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст. Сірий, С. Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз / С. Сірий. - С.84-92. - Бібліогр. в кінці ст. Ямковий, В. Підготовка національних кадрів для соціально-культурної сфери Автономної Республіки Крим / В. Ямковий, О. Семілетова. - С.93-98 Мединська, Ю. Досвід смерті та жіноча ідентичність / Ю Мединська. - С.99-103. - Бібліогр. в кінці ст. Савенкова, І. Фактор часу та проблема психодіагностики кардіологічних розладів / І. Савенкова. - С.104-108. - Бібліогр. в кінці ст. Полунін, О. Часові інтервали як стимули в експериментальному методі заміни задачі: нова версія / О. Полунін. - С.109-115. - Бібліогр. в кінці ст. Горбач-Кудря, І. Вербально-мовленнєва діяльність як критерій оцінювання психологічної готовності до здійснення вартової служби у Збройних Силах України / І. Горбач-Кудря. - С.116-121. - Бібліогр. в кінці ст. Синєокий, О. Системні медико-психологічні підходи до мінімізації патосексуальних проявів в Інтернет-просторі / О. Синєокий. - С.122-127. - Бібліогр. в кінці ст. Москаль, Ю. Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації / Ю. Москаль. - С.128-135. - Бібліогр. в кінці ст. Фурман, А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза / А. Фурман. - С.136-164. - Бібліогр. в кінці ст. Іваненко, Б. Пізнання несвідомої сфери психіки в українському психоаналізі початку ХХ століття / Б. Іваненко, Н. Холоденко. - С.165-170. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Москаль, Ю. Структура економічної ідентичності : особливості її визначення та розгляду [] / Ю. Москаль> // Психологія і суспільство. - Т. : Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 3. - С. 98-102. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціологія економічна Психологія економічна Кл.слова (ненормовані): економічна ідентичність -- экономическая идентичность -- економічний статус -- экономический статус -- суб'єктивна шкала добробуту -- субъективная шкала благополучия -- двополярна система "багатство-бідгість" -- двуполярная система "богатство-бедность" Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Свободных экз. нет |
Москаль, Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти [] / Ю. Москаль> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 3. - С. 116-122. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Вища освіта Заочна освіта Дистанційна освіта Кл.слова (ненормовані): інформаційні і комунікаційні технології (ІКТ) -- информационные и коммуникационные технологии (ИКТ) -- віртуальний університет -- виртуальный университет -- віртуальна аудиторія -- виртуальная аудитория -- он-лайн викладання -- он-лайн преподавание -- моделі відкритого і дистанційного навчання -- модели открытого и дистанционного обучения Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Москаль, Ю. Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації [] / Ю. Москаль> // Психологія і суспільство. - 2009. - N 2. - С. 128-135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Інтелектуальні інформаційні системи Наукові знання--Глобальний розвиток Глобальні комп'ютерні мережі Кл.слова (ненормовані): інформаційні і комунікаційн технології (ІКТ) -- информационные и коммуникационные технологии (ИКТ) -- кіберпростір -- киберпространство -- комп'ютерна етика -- компьютерная этика -- Інтернет-провайдер -- Интернет-провайдер Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |