> Шифр: obdy/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Моляко, В. А. Психологические аспекты поэтического восприятия / В. А. Моляко. - С.3-12 Міщиха, Л. П. Спілкування як прояв творчої активності особистості / Л. П. Міщиха. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст. Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.20-23 Костюк, Т. М. "Завжди рівняюсь на молодих..." / Т. М. Костюк. - С.24-31. - Бібліогр. в кінці ст. Іваненко, Л. І. Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури як засіб формування творчої особистості / Л. І. Іваненко. - С.32-38 Соснюк, О. П. Психологічний тренінг як засіб профілактики використання маніпуляційних технік в мас-медія / О. П. Соснюк. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст. Увага: корекція і розвиток. - С.44-51 Ваганова, Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації / Н. А. Ваганова. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст. Гулько, Ю. А. Проявление перцептивной одарённости младенцев : Первое полугодие жизни / Ю. А. Гулько. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міщиха, Л. П. Спілкування як прояв творчої активності особистості [] / Л. П. Міщиха> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2009. - N 3. - С. 13-19. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Теорія виховання Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2010/2 Журнал 2010р. N 2 Міщиха, Л. П. Психологічна готовність особистості до творчої діяльності / Л. П. Міщиха. - С.2-8. - Бібліогр. в кінці ст. Слободенюк, О. Профорієнтація старшокласників: ліцейські інновації / О. Слободенюк. - С.9-13 Бондаренко, Т. А. Про творчість і майстерність учителя / Т. А. Бондаренко. - С.13-18 Абдуллаєва, Н. П. Формування творчої особистості учня у процесі позакласної роботи з математики / Н. П. Абдуллаєва. - С.18-20 Свинарьова, І. Здібний старшокласник: шкільне поле дії / І. Свинарьова, О. Прудіус. - С.20-23 Уманець, Н. Я. Проблемне навчання як засіб підвищення пізнавальної активності учнів / Н. Я. Уманець. - С.23-25 Мартиник, Т. О. Виявлення і розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури як складова сучасної методики викладання / Т. О. Мартиник. - С.26-27 Карабаєва, І. І. Наука - практиці: інтерактивні методи в роботі практичного психолога / І. І. Карабаєва. - С.28-36 Лавриненко, С. Л. Психологічний супровід розвитку професіоналізму вчителя гімназії / С. Л. Лавриненко. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст. Слободенюк, Л. І. Тренінг креативності / Л. І. Слободенюк. - С.47-59 Корольчук, О. С. Актуальні аспекти соціалізації гуртківця засобами компетентнісно спрямованої позашкільної освіти / О. С. Корольчук. - С.64-66. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Міщиха, Л. П. Психологічна готовність особистості до творчої діяльності [] / Л. П. Міщиха> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 2. - С. 2-8. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соціальна психологія Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |