> Шифр: umil/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Хом'як, І. Типологія уроків у лінгводидактичній спадщині О. М. Біляєва / І. Хом'як. - С.2-4. - Л-ра в кінці ст. Солодюк, Н. особливості функціонування інтерактивних методів на уроках української мови в старших класах / Н. Солодюк. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст. Кратасюк, Л. Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Л. Кратасюк. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Котляренко, С. специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів / С. Котляренко. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. Гаврилюк, О. підручник з української літератури в системі формування вмінь діалогічної взаємодії учня з текстом / О. Гаврилюк. - С.19-21. - Л-ра в кінці ст. Палій, Н. Порівняльний аналіз графічних систем української та румунської мов / Н. Палій. - С.22-25. - Л-ра в кінці ст. Климова, К. Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / К. Климова. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст. Гордієнко, Г. Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців / Г. Гордієнко. - С.30-36. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко. - С.37-46 Табунщик, Н. Уроки літератури рідного краю (5 клас) / Н. Табунщик. - С.47-50 Яременко, Л. До дня української мови та писемності : сценарій свята / Л. Яременко. - С.51-52 Бущенко, В. Сценарії обрядових свят / В. Бущенко. - С.53-55 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова. - С.56-61. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/5 Журнал 2010р. N 5 Омельчук, С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій : на матеріалі розділу "Прислівник" / С. Омельчук. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи / Н. Бондаренко. - С.7-9. - Л-ра в кінці ст. Фасоля, А. Вивчення постмодерної поезії: Юрій Андрухович / А. Фасоля, Т. Фасоля. - С.10-18 Щербакова, Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів / Н. Щербакова. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Герасименко, В. Реальне та уявне в автобіографічній кіноповісті О. П. Довженка "Зачарована Десна" (6 клас) / В. Герасименко. - С.23-24 Забіяка, В. Правопис та відмінювання іменників ІІІ відміни : урок української мови із застосуванням інтерактивних технологій, 6 клас / В. Забіяка. - С.25-26 Ромасевич, О. Правила вживання великої букви : 2 уроки української мови з використанням інформаційно-комп'ютерних технологій, 10 клас / О. Ромасевич. - С.26-28 Юрійчук, Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" / Н. Юрійчук. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст. Дроздова, І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Козій, О. "Колиска" Івана Чендея: концепт дому у творчості письменника / О. Козій. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Т. Українська мова 10-11 класи : програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджено МОН України) (академічний рівень) / Г. Т. Шелехова, В. І. НовосьоловаЯ. І. Остаф. - С.43-47 Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр) / Г. Шелехова. - С.48-50 Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" : 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко. - С.51-61. - Л-ра в кінці ст. Табунщик, Н. Уроки літератури рідного краю / Н. Табунщик. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників "Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / О. Горошкіна, М. Пентилюк. - С.25-32. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / А. Ярмолюк. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Овдійчук, л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові : інтертекстуальний аналіз драматичної поеми Ліни Костенко "Дума про братів неазовських" / л. Овдійчук. - С.37-38. - Л-ра в кінці ст. Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури : до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова / О. Міхно. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Кутковська, Г. Творчий переказ тексту з елементами опису приміщення : конспект уроку розвитку мовлення / Г. Кутковська. - С.42-44 Романишина, Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Н. Романишина. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури / З. Шевченко. - С.50-52 Андрусенко, А. Громадська діяльність жінок в Україні: минуле й сьогодення / А. Андрусенко. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова. - С.57-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Шелехова, Г. Т. Українська мова 10-11 класи [] : програма для загальноосвітніх навчальних закладів (затверджено МОН України) (академічний рівень) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 5. - С. 43-47 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Новосьолова, В. І.; Остаф, Я. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії [] : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 6. - С. 57-64 Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології [] : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 4. - С. 56-61. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2010/8 Журнал 2010р. N 8 Голуб, Н. Риторична компетентність учнів стврших класів як показник сучасної мовної освіти / Н. Голуб. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників : академічний рівень / Г. Шелехова. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Мовна надмірність і мовна недостатність в системі роботи зі стилістики і культури мовлення у старших класах / Н. Бондаренко. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Федорчук, Т. Навчання старшокласників використовувати лексичні засоби виразності мовлення / Т. Федорчук. - С.17-21. - Л-ра в кінці ст. Варзацька, Л. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Л. Варзацька. - С.22-25. - Л-ра в кінці ст. Ярмолюк, А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції / А. Ярмолюк. - С.26-31. - Л-ра в кінці ст. Симоненкова, Т. Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів / Т. Симоненкова. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст. Дороз, В. Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / В. Дороз. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Т. Яценко. - С.46-48 Хорошковська, О. Текст як основа інтеграції мовно-літературного матеріалу в початкових класах шкіл з національними мовами навчання / О. Хорошковська. - С.49-52. - Л-ра в кінці ст. Дорошко, Л. Інтеграція як концептуальний принцип конструювання підручника з української мови на комунікативній основі для початкових класів шкіл з викладанням мовами національних меншин / Л. Дорошко. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Повхан, К. Формування вимовних умінь учнів-угорців на початковому етапі навчання української мови / К. Повхан. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Яновицька, Н. Граматика як лінгвістична основа формування комунікативного мовлення / Н. Яновицька. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Плахотник, В. Інтеграція методичної системи в загальну теорію систем / В. Плахотник. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови : (академічний рівень) (другий семестр) / Г. Шелехова. - С.70-71 Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова. - С.72-79 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії [] : завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників / В. Новосьолова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2010. - N 8. - С. 72-79 Рубрики: Українська мова--Тестування--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Слово про колегу : Леонід Віталійович Скуратівський. (До 65-річчя з дня народження). - С.2 Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв'язку з тенденціями суспільного поступу в Європі. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст. Психолого-дидактичні тенденції загального і мовленнєвого розвитку школярів у науці і практиці середньої школи ХХ століття. - С.8-13. - Л-ра в кінці ст. Змістово-пізнавальні суперечності процесу вивчення курсу рідної мови в середній школі. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Питання духовності як філософська та методична проблема. - С.16-19. - Л-ра в кінці ст. До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток" та інші близькі за змістом поняття. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Інтелектуальні засади мовленнєвого розвитку учнів основної школи на уроках української мови. - С.22-26. - Л-ра в кінці ст. Вивчення мовної теми як засіб мовленнєвого розвитку учнів. - С.27-32. - Л-ра в кінці ст. Інформаційні технології як засіб мовленнєвого розвитку учнів у процесі навчання української мови в основній школі. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Проблеми практичної риторики в сучасному курсі української мови. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Скуратівський, Л. Повість-реконструкція "Я - Альфа і Омега" (уривки) / Л. Скуратівський. - С.39-49 Скуратівський, Л. Мати і син Марченки / Л. Скуратівський. - С.49-52 Шелехова, Г. Про роль загальнонавчальних умінь у мовленнєвому розвитку учнів у науковому доробку Л. В. Скуратівського / Г. Шелехова. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Проблема збагачення мовлення учнів емоційно забарвленою лексикою у науковій спадщині Л. В. Скуратівського / В. Новосьолова. - С.57-58. - Л-ра в кінці ст. Голуб, Н. Проблеми духовного розвитку особистості в лінгводидактичній спадщині Л. В. скуратівського / Н. Голуб. - С.58-61. - Л-ра в кінці ст. Цінько, С. Пам'яті людини, педагога, науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського / С. Цінько. - С.62 З фотоархіву родини Скуратівських. - С.63-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/5 Журнал 2011р. N 5 Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Г. Т. ШелеховаН. І. Шинкарук. - С.2-6 Таранік-Ткачук, К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 н.р. : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. № 1/9-454 / К. В. Таранік-Ткачук, Н. І. Шинкарук. - С.7-15 Новосьолова, В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст. Ладоня, К. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови / К. Ладоня. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.27-29 Шевченко, З. М. Врубель - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") / З. Шевченко. - С.30-36. - Л-ра в кінці ст. Осницька, Т. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі / Т. Осницька. - С.37-43. - Л-ра в кінці ст. Сафарова, Г. Міфи та легенди українців : підсумковий урок української літератури в 5 класі / Г. Сафарова. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Державний стандарт базової і повної середньої освіти : проект. - С.53-61 Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови : академічний рівень / Г. Шелехова. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Голуб, Н. Система вправ з риторики / Н. Голуб. - С.2-9. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст. Подлевська, Н. Методичні аспекти формування культури спілкування в учнів основної школи на уроках української мови / Н. Подлевська. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Шелехова, Г. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників / Г. Шелехова. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Галаєвська, Л. Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі / Л. Галаєвська. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст. Шуляр, В. Психолого-дидактичні засади сучасного уроку української літератури : стаття перша / В. Шуляр. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету / Ю. Бондаренко. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Глеб, О. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня" / О. Глеб. - С.36-39. - Л-ра в кінці ст. Тиндикевич, І. Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольорові миші" : урок української літератури в 6 класі / І. Тиндикевич. - С.40-43 Биконь, Т. "Море - це вічний рух і любов, вічне життя". Відмінювання числівників. Правильне використання числівників у мовленні : урок української мови в 6 класі / Т. Биконь. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст. Овсієнко, Л. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів / Л. Овсієнко. - С.46-48. - Л-ра в кінці ст. Руденко, В. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання / В. Руденко. - С.48-50. - Л-ра в кінці ст. Козій, О. Доробок Івана Чендея в контексті часу. Аспекти творчої позиції та літературно-критична рецепція / О. Козій. - С.51-55. - Л-ра в кінці ст. Сокур, А. Свято осені / А. Сокур. - С.56-59. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2011/7 Журнал 2011р. N 7 Омельчук, С. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу / С. Омельчук. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст. Остапенко, Н. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі / Н. Остапенко. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст. Стефурак, Р. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак, Н. ІванишинІ. Бабій. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. Шевчук, Л. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів / Л. Шевчук. - С.14-17. - Л-ра в кінці ст. Варзацька, Л. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти : 10-11 класи, академічний рівень / Л. Варзацька. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст. Овдійчук, Л. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі : до 120-річчя від дня народження поета / Л. Овдійчук. - С.23-26. - Л-ра в кінці ст. Колінько, О. Імпресіоністична новела в українській і російській літературах : теоретичні та методичні рекомендації до вивчення жанру нового типу / О. Колінько. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, З. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна : матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / З. Шевченко. - С.32-37 Фенцик, О. Формування в старшокласників навичок лінгвистичного аналізу художнього твору / О. Фенцик. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст. Бойко, Н. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови : тема "Дієприкметник", 7 клас / Н. Бойко. - С.42-46 Семеног, О. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення / О. Семеног. - С.47-50. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум / М. Набок. - С.51-55. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / В. Новосьолова. - С.56-58 Смольська, О. Не проспіть Україну мою! : сценарій літературно-музичної композиції / О. Смольська. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Новосьолова, В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [] / В. Новосьолова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 5. - С. 16-21. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Новосьолова, В. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання [] / В. Новосьолова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 6. - С. 9-13. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Новосьолова, В. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" [] / В. Новосьолова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 7. - С. 56-58 Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Новосьолова, В. Проблема збагачення мовлення учнів емоційно забарвленою лексикою у науковій спадщині Л. В. Скуратівського [] / В. Новосьолова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2011. - N 4. - С. 57-58. - Л-ра в кінці ст. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скуратівський, Леонід Віталійович (український педагог, мовознавець, публіцист ; 29.04.1946-17.06.2007) Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Сулятицький, Микола. Фольклорно-міфологічні основи драми-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня" / М. Сулятицький. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Гнаткович, Т. Методичні аспекти формування мовної й мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення / Т. Гнаткович. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Н. Правописні поняття як базові у формуванні правописної компетентності учнів / Н. Бондаренко. - С.8-13. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень учнів 5 класів з теми "Лексикологія" / В. Новосьолова. - С.13-15 Мартиненко, В. Труднощі сприймання художніх творів молодшими школярами / В. Мартиненко. - С.16-20. - Л-ра в кінці ст. Горячок, І. Інтерактивні прийоми вивчення публіцистичних творів на уроках української літератури / І. Горячок. - С.20-22. - Л-ра в кінці ст. Фенцик, О. Проблема вивчення епічного твору крізь вимір його змісту і форми в методичній науці / О. Фенцик. - С.23-25. - Л-ра в кінці ст. Маткобожик, В. Довідник "Все для учнів про фразеологію" / В. Маткобожик. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Лозан, Т. Проблеми білінгвізму і психологічні особливості оволодіння українським мовленням російськомовними етнічними українцями / Т. Лозан. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Яновицька, Н. Усний курс української мови : (перший рік навчання в ЗНЗ з польською мовою викладання) / Н. Яновицька. - С.39-43 Бабійчук, Т. Живі джерела для молоді : науково-практична конференція "Іван Огієнко - великий син України / Т. Бабійчук. - С.44-49 Зеленська, Г. Антону Семеновичу Макаренку - 125 : слово навчає, слово й виховує / Г. Зеленська, Л. Лимар. - С.50-52 Бєляєва, О. Структура, види і форми мовленнєвої комунікації / О. Бєляєва. - С.53-57. - Л-ра в кінці ст. Ткаченко, Р. Оповідання В. Домонтовича про вчених / Р. Ткаченко. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Гнаткович, Т. Структурно-тематична схема курсу української мови в 9 класі / Т. Гнаткович. - С.61-62 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Новосьолова, В. Тестові завдання для контролю навчальних досягнень учнів 5 класів з теми "Лексикологія" [] / В. Новосьолова> // Укр. мова і л-ра в школі . - 2012. - N 6. - С. 13-15 Рубрики: Українська мова --Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Кулик, О. Поняття рефлексії, її сутність та роль у методиці навчання української мови / О. Кулик. - С.2-7. - Л-ра в кінці ст. Зенченко, Т. Вивчення теми "Прикметник" у 4 класі як пропедевтика комунікативної діяльності в основній школі / Т. Зенченко. - С.8-14 Шелехова, Г. Особливості навчання учнів 5-7 класів на уроках української мови / Г. Шелехова, С. Цінько. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст. Новосьолова, В. Методи, прийоми й засоби навчання в процесі формування лексичної компетентності учнів 5-7 класів / В. Новосьолова. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Дослідження системних зв'язків образів-персонажів на уроках української літератури / Ю. Бондаренко. - С.24-27. - Л-ра в кінці ст. Скрипник, Л. Іван Франко - велетень думки і праці / Л. Скрипник. - С.28-33 Опімах, Н. Особливості навчання української мови як державної в ЗНЗ України / Н. Опімах, І. ДараганЛ. Тарнавська. - С.34-40 Овсієнко, Л. Особливості поетапного навчання лінгвістики тексту студентів філологічних спеціальностей на засадах компетентнісного підходу / Л. Овсієнко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Програма "Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах". Факультативний курс (17 годин) : (схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах МОН України, лист № 14.1/12-Г-641 від 19.11.13 р.). - С.47-53 Андрела, Л. Про нього - великого, єдиного, нашого Тараса (думки наодинці) / Л. Андрела. - С.54-57 Задорожний, В. Мовознавчі мініатюри / В. Задорожний. - С.58-64 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: umil/2014/4 Журнал 2014р. N 4 Пентилюк, М. Типологія уроків у контексті сучасної лінгводидактики / М. Пентилюк. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Янко, Н. Формування стилістичних умінь в учнів початкових класів у процесі роботи над текстами різних типів (лінгвометодичний аспект) / Н. Янко. - С.7-12. - Л-ра в кінці ст. Голуб, Н. Реалізація завдань діяльнісної змістової лінії у процесі навчання української мови учнів 5 - 7 класів / Н. Голуб. - С.13-18. - Л-ра в кінці ст. Голуб, Н. Концептуальні засади підручника української мови для основної школи з українською мовою навчання / Н. Голуб [та ін.]. - С.19-22. - Л-ра в кінці ст. Інші автори: Шелехова Г., Новосьолова В., Ярмолюк А. Ярмолюк, А. Психолого-педагогічні засади формування ціннісного компонента комунікативної компетентності учнів 5 - 7 класів / А. Ярмолюк. - С.23-29. - Л-ра в кінці ст. Бондаренко, Ю. Дослідження системних зв'язків образів-персонажів на уроках української літератури / Ю. Бондаренко. - С.30-32. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Т. До проблеми періодизації розвитку методики літератури як галузі наукового знання / Т. Яценко. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст. Балагура, Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі : ( до 200-річчя з дня народження Т. Г. Шевченка) / Т. Балагура. - С.38-45 Бабійчук, Т. Діалоги в позааудиторній самостійній роботі студента з української мови / Т. Бабійчук. - С.46-50. - Л-ра в кінці ст. Шуневич, О. Інтерпретація теорії множинного інтелекту в процесі диференціації навчання української мови й літератури / О. Шуневич. - С.51-55. - Л-ра в кінці ст. Романенко, Ю. Мотиви і мотивація навчальної діяльності. Основні проблеми та перспективи розв'язання / Ю. Романенко. - С.55-60. - Л-ра в кінці ст. Урок української мови в системі компетентнісної освіти. - С.61-62 Лісовському Антону Михайловичу - 80!. - С.63 : фото Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |