> Шифр: mvuk/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-7 Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні. - С.10-12 Фарат, О. Перспективність технологій пошукового просування / О. Фарат, Д. Лалак. - С.14-20 Діброва, Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні / Т. Діброва. - С.21-24 Гаврилова, І. Як правильно написати дослідницький бриф / І. Гаврилова. - С.28-29 Дідківська, Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі / Л. Дідківська. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Лошенюк, І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення / І. Лошенюк. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Старостіна, А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків / А. Старостіна. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст. Окландер, М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту / М. Окландер, І. Жарська. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст. Гриценко, С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні / С. Гриценко. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипчук, В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу / В. Пилипчук. - С.61-65 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Окландер, М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту [] / М. Окландер, І. Жарська> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 45-55. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка транспорту Кл.слова (ненормовані): маркетингова система зализничного транспорту Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Жарська, І. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень- фахівець відділу / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.12 Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.13-14 Дайновський, Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії / Ю. Дайновський. - С.18-22. - Л-ра: с. 22 : граф. Ткаченко, Т. Інтернет технології у виставковій діяльності / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.23-28. - Л-ра: с. 28 : табл. Окландер, М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу / М. Окландер, І. Литовченко. - С.29-35. - Л-ра: с. 35 : табл. Бісвас, Парімал Чандра. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні / Парімал Чандра Бісвас. - С.36-39. - Л-ра: с. 39 Пилипчук, В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу / В. Пилипчук. - С.40-45. - Л-ра: с. 45 Маліч, Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств / Ю. Маліч. - С.46-52. - Л-ра: с. 52 : табл. Юдіна, Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва / Н. Юдіна, М. Терещенко. - С.53-56. - Л-ра: с. 56 Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє. - С.57-60 : табл. Ходько, Н. Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків / Н. Ходько, В. Пасічник. - С.61-65. - Л-ра: с. 65 Решетнікова, І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності / І. Решетнікова. - С.68-70 Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
> Шифр: ekuk/2008/11 Журнал 2008р. N 11 Онищенко, В. Основні концептуальні положення сучасного міжнародного менеджменту / В. Онищенко. - С.4 -15 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Сутність,структура і методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємства / С. Ілляшенко. - С.16-26 Попов, В. Ознаки ринкової рівноваги в сучасній Україні / В. Попов. - С.26-37 Паламарчук, Г. Проблеми концентрації виробництва в Україні / Г. Паламарчук. - С.38-46 Окландер, М. Маркетингові дослідження перспектив науково- технологічного розвитку України / М. Окландер. - С.47-56 Льовочкін, С. Фінансова інфраструктура ринкової економіки: Концептуальні підходи / С. Льовочкін. - С.57-71 Пасхавер, Б. Рентний чинник розвитку аграрного ринку / Б. Пасхавер. - С.72-80 Підлісецький, Г. Економічні проблеми технічного забезпечення сільського господарства / Г. Підлісецький. - С.81-87 Садєков, А. Соціальні аспекти розвитку корпоративного управління в Україні / А. Садєков. - С.88-93 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Окландер, М. Маркетингові дослідження перспектив науково- технологічного розвитку України [Текст] / М. Окландер> // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №11. - С. 47-56 . - ISSN 0131-775Х Рубрики: маркетингові дослідження науково-технічна діяльність Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Окландер, М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу [] / М. Окландер, І. Литовченко> // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 29-35 : табл. - Л-ра: с. 35 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Литовченко, І. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: mvuk/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Дубинский, І. Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень / І. Дубинский. - С.11-13 Окландер, М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки / М. Окландер. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст. Федорченко, А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах / А. Федорченко. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст. Київський міжнародний фестиваль реклами. - С.33-35 Таранська, О. Стратегічне планування у рекламних агенствах / О. Таранська. - С.37-38. - Л-ра в кінці ст. Лилик, І. Кейс. Завоювання сектору кредитування для малого та середнього бізнесу / І. Лилик, О. ВолянськаМ. Магдік. - С.39-41. - Л-ра в кінці ст. Міненко, М. Інституційна спроможність фахових об'єднань в Україні / М. Міненко. - С.42-49 Іванова, Л. Роль якості при формуванні маркетингової стратегії підприємствами готельного господарства / Л. Іванова. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст. Кирилова, О. Маркетинг на ринку туристичних послуг / О. Кирилова. - С.57-59. - Л-ра в кінці ст. Кулицький, С. Про сегментацію ринку ділових періодичних видань в Україні / С. Кулицький. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Окландер, М. Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки [] / М. Окландер> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 14-20. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг--Україна Інновації--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
> Шифр: vshk/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Звєряков, М. Розвиток наукової складової в Одеському державному економічному університеті / М. Звєряков. - С.7-14 Ковальов, А. Перспективні напрямки наукових досліджень Одеського державного економічного університету / А. Ковальов. - С.15-22 Звєряков, М. Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес-середовища / М. Звєряков, А. КовальовТ. Кублікова. - С.23-33 Проценко, О. Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення / О. Проценко, О. Рксєва. - С.34-41 Суворовський, О. Проблеми формування контингенту студентів у вищих навчальних закладах / О. Суворовський. - С.42-47 Тринчук, О. Центр сприяння працевлаштуванню студентів у сучасному університеті / О. Тринчук. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст. Корольова, Т. Профспілкова організація Одеського державного економічного університету: віхи історії та сьогодення / Т. Корольова, Г. Шамаєва. - С.54-58 Шубартовський, Г. Інтернаціоналізація університетської освіти / Г. Шубартовський. - С.59-63 Кузнєцова, Л. Конкурентоспроможність України у сфері освіти / Л. Кузнєцова. - С.64-69. - Л-ра в кінці ст. Никифоренко, В. Селективна підтримка обдарованих студентів як складова формування інтелектуального капіталу України / В. Никифоренко. - С.70-77. - Л-ра в кінці ст. Окландер, М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні / М. Окландер. - С.78-82 Козлова, Г. Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів / Г. Козлова, Т. Кублікова. - С.83-93 Кіршо, С. Забезпечення якості компетентнісно орієнтованої мовної підготовки майбутніх економістів / С. Кіршо. - С.94-100 Допіра, І. Подовжена освіта - шлях у майбутнє / І. Допіра, О. ОбнявкоО. Чернега. - С.101-106 Беспалов, В. Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ / В. Беспалов, С. Стеценко. - С.107-112 Іваницька, Т. Інформаційний простір бібліотеки: нові технології - нові можливості / Т. Іваницька, Н. Фадєєва. - С.113-122. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ekuk/2011/11 Журнал 2011р. N 11 Оскольський, В. Раціональне природокористування - важлива умова ноосферного розвитку України / В. Оскольський. - С.4-13 Малахова, Н. Запровадженння direct-costing у практику управління підприємствами: політекономічний аналіз прикладних теорій / Н. Малахова. - С.14-19 Окландер, М. Трансформація системи поставок промислових підприємств / М. Окландер, Н. Меджибовська. - С.20-29 Козьменко, О. Джерела покриття і страхування збитків від катастроф: зарубіжний та вітчизняний досвід / О. Козьменко, О. Пахненко. - С.30-37 Пасхавер, Б. Сценарії розвитку агросфери / Б. Пасхавер. - С.38-43 Сінєльніков, Б. Розвиток цукробурякового виробництва в контексті інтелектуальної спадщини М. Д. Кондратьєва / Б. Сінєльніков. - С.44-59 Балакірєва, О. Вплив соціально-економічної нерівності на економічну поведінку населення України / О. Балакірєва, А. Ноур. - С.60-68 Попов, В. Українська економіка в параметрах інфляції та безробіття / В. Попов. - С.69-79 Олійник, О. Ризик втрати роботи в Україні / О. Олійник. - С.80-88 Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1) Вільні: ФП (1), ВВ (1) |
Окландер, М. Трансформація системи поставок промислових підприємств [] / М. Окландер, Н. Меджибовська> // Економіка України. - 2011. - N 11. - С. 20-29 . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Промислові підприємства--Україна Кл.слова (ненормовані): матеріально-технічне постачання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Меджибовська, Н. Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1) Вільні: ФП (1), ВВ (1) |
Окландер, М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні [] / М. Окландер> // Вища шк. = Higher School. - 2011. - N 4. - С. 78-82 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища економічна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ekst/2012/11 Журнал 2012р. N 11 Макаренко, М. Україна - транзитна держава? / М. Макаренко, В. Мироненко. - С.4-8. - Л-ра в кінці ст. Бобух, І. Національне багатство, платіжний баланс та міжнародна інвестиційна позиція: взаємний вплив тенденцій формування / І. Бобух. - С.9-15. - Л-ра в кінці ст. Шпенюк, О. Основні напрями валютно-курсової політики України для забезпечення стабільного економічного розвитку / О. Шпенюк. - С.16-20. - Л-ра в кінці ст. Крисанов, Д. Ресурсозабезпечення переробно-харчового виробництва / Д. Крисанов. - С.21-25. - Л-ра в кінці ст. Яценко, О. Стан та перспективи розвитку сільських територій центрального регіону України / О. Яценко. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст. Ковтун, О. Інноваційні стратегії для вітчизняних підприємств / О. Ковтун. - С.31-38. - Л-ра в кінці ст. Окландер, М. Технологія брендінгу страхової компанії / М. Окландер, М. ЧукурнаЛ. Новошинська. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Стасишен, М. Інноваційні проблеми економічного розвитку залізниць України / М. Стасишен, О. Ярмоліцька. - С.43-46. - Л-ра в кінці ст. Петрушенко, М. Концепція економічної оцінки та механізму управління екологічними конфліктами / М. Петрушенко. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Кушнір, С. Інституціональні аспекти регулювання трансформаційних процесів у природно-ресурсній сфері регіону / С. Кушнір. - С.52-54. - Л-ра в кінці ст. Серпухов, М. Методичне обгрунтування позиції країни у торговельній війни / М. Серпухов. - С.55-57. - Л-ра в кінці ст. Носова, О. Досвід взаємодії Туреччини та Угощини з МВФ: схожа тактика, різні результати та уроки для України / О. Носова. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст. Джан, А. Организация управления человеческими ресурсами в обрабатывающей промышленности Азербайджана / А. Джан. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст. Бєлозерцев, В. Проблеми обліку дебіторської заборгованості підприємств у контексті розвитку товарного кредиту / В. Бєлозерцев, О. ЄлісєєваО. Гуня. - С.68-73. - Л-ра в кінці ст. Чепелєв, М. Оцінка мультиплікативних ефектів для галузей економіки України: ретроспективний аналіз на базі таблиць "витрати-випуск" / М. Чепелєв. - С.74-76. - Л-ра в кінці ст. Полухов, Т. Совершенствование системы организации управления затратами на нефтегазодобывающих предприятиях Азербайджана / Т. Полухов. - С.77-79. - Л-ра в кінці ст. Гордійчук, А. Інституціональні форми розвитку харчової промисловості в регіонах аграрної спеціалізації / А. Гордійчук. - С.80-83. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Окландер, М. Технологія брендінгу страхової компанії [] / М. Окландер, М. Чукурна, Л. Новошинська> // Економіст. - 2012. - N 11. - С. 39-42. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1810-3944 Рубрики: Страхування--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Чукурна, М.; Новошинська, Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ekst/2015/4 Журнал 2015р. N 4 Орлов, О. Инновации в планировании промышленного производства на основе маржинального подхода / О. Орлов, Е. Рсных. - С.6-12. - Библиогр. в конце ст. Окландер, М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації / М. Окландер, І. Педько. - С.13-18. - Бібліогр. в кінці ст. Угрин, В. Дієвість способів та методів погашення податкового боргу в Україні / В. Угрин. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Шедяков, В. Зростання ролі духовного виробництва як чинника трансформацій відчуження праці / В. Шедяков. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст. Бережна, Ю. Роль національного кластеру охорони здоров'я у формуванні потенціалу сфери охорони здоров'я / Ю. Бережна. - С.29-32. - Бібліогр. в кінці ст. Майстер, А. Підприємства державного сектору економіки на ринку корпоративних облігацій України / А. Майстер. - С.33-35. - Бібліогр. в кінці ст. Хвесик, Ю. Інституціональні передумови орендного водокористування в умовах децентралізації управління природними ресурсами / Ю. Хвесик, Р. Бусел. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст. Ступень, М. Ринок земель в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку / М. Ступень, Ю. Дума. - С.40-41. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ekst/2015/12 Журнал 2015р. N 12 Окландер, М. Централізація і концентрація - ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні / М. Окландер. - С.5-8 Гасанов, С. Фіскальне регулювання природокористування: перспективи модернізації / С. Гасанов, В. Голян. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст. Шедяков, В. Стратегічний організаційно-управлінський дизайн соціально-економічних точок розвитку суспільства / В. Шедяков. - С.13-18. - Бібліогр. в кінці ст. Богдан, Т. Емпіричне дослідження детермінант світових цін на сировинні товари, ролі курсової позиції долара та впливу валютно-цінових глобальних чинників на економіку України / Т. Богдан. - С.19-24. - Бібліогр. в кінці ст. Синютка, Н. Тенденції розвитку муніципальної боргової політики в Україні / Н. Синютка. - С.25-29. - Бібліогр. в кінці ст. Кікоть, О. Класифікація аукціонів цінних паперів / О. Кікоть. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Котляревський, Я. Трансформація фіскального регулювання водокористування: оцінка доцільності імплементації європейського досвіду / Я. Котляревський, І. Довга. - С.36-38. - Бібліогр. в кінці ст. Стешенко, Л. Інституціональне підгрунтя збільшення площі лісів та лісовкритих площ: українські реалії / Л. Стешенко. - С.39-41. - Бібліогр. в кінці ст. Язар, Б. Инновационная деятельность предприятий по производству пластмассовых изделий в Азербайджане / Б. Язар. - С.42-46. - Библиогр. в конце ст. Бекирова, С. Синергетический эффект от совершенствования системы управления нефтегазодобывающими предприятиями / С. Бекирова. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст. Жарикова, А. Проблеми обліку простроченої дебіторської заборгованості / А. Жарикова, В. Бєлозерцев. - С.52-55. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Окландер, М. Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [] / М. Окландер, І. Педько> // Економіст. - 2015. - N 4. - С. 13-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-3944 Рубрики: Інформаційний маркетинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Педько, І. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Окландер, М. Централізація і концентрація - ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні [] / М. Окландер> // Економіст. - 2015. - N 12. - С. 5-8 . - ISSN 1810-3944 Рубрики: Вища освіта--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетингова освіта -- маркетинговое образование Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |