Шифр: bdin/2019/2
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. [Текст] : наук. журнал. - К. : Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2004 - . - Виходить кожного кварталу
2019р. N 2
Зміст:
Сидоренко, Тетяна Валеріївна. Сучасні підходи до збереження фондів у бібліотеках України: історіографія дослідження / Т. В. Сидоренко, А. О. Фігура. - С.6-13. - Бібліогр.: с. 12-13
Жалко, Тетяна Йосипівна. Віртуальний бібліотечний простір як середовище соціокультурної комунікації (на прикладі бібліотек м. Луцька) / Т. Й. Жалко, Н. В. Лящук. - С.14-21. - Бібліогр.: с. 20
Bernd, Lorenz. The Classification of Regensburg: History and Development / L. Bernd. - С.21-29. - Bibliogr.: p. 29
Політова, Олена Аркадіївна. Бібліографічні розвідки на сторінках журналу "Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія" / О. А. Політова. - С.30-36. - Бібліогр.: с. 35
Шелест, Тетяна Сергіївна. Тематична спрямованість публікацій у бібліотекознавчій періодиці / Т. С. Шелест. - С.37-43. - Бібліогр.: с. 43
Комова, Марія Василівна. Дисфункційність документа як феномен позиціювання у комунікаційній взаємодії / М. В. Комова. - С.44-54. - Бібліогр.: с. 53-54 : рис.
Ковальчук, Наталія Володимирівна. Концептуальна модель документаційного забезпечення управління бібліотекою в сучасних умовах / Н. В. Ковальчук. - С.55-62. - Бібліогр.: с. 61
Ковальська, Леся Андріївна. Управлінська документація як головне інформаційне джерело Другої світової війни / Л. А. Ковальська. - С.62-69. - Бібліогр.: с. 68
Добровольська, Вікторія Василівна. Документаційне забезпечення управління галузі культури в аспекті теорії документальних комунікацій / В. В. Добровольська. - С.69-77. - Бібліогр.: с. 76-77
Бойко, Наталія Вячеславівна. Нормативно-правове забезпечення документування управлінської інформації в органах місцевого самоврядування України / Н. В. Бойко. - С.78-86. - Бібліогр.: с. 84-85
Палеха, Юрій Іванович. Інформаційна культура організації як індикатор стану її інформаційного забезпечення / Ю. І. Палеха. - С.87-96. - Бібліогр.: с. 95
Петрушка, Аліна Іванівна. Вияви трансформації наукового контенту / А. І. Петрушка. - С.96-105. - Бібліогр.: с. 105
Мацюк, Галина Ростиславівна. Інформаційно-пошукові тезауруси: світовий та вітчизняний досвід формування / Г. Р. Мацюк. - С.106-115. - Бібліогр.: с.113-114
Василенко, Валерія Юріївна. Система рейтингування як складова процесу формування іміджу закладу вищої освіти / В. Ю. Василенко. - С.116-123. - Бібліогр.: с. 122
Парфенюк, Ігор Миколайович. Україномовний простір як стратегічний складник в системі захисту держави від інформаційних війн / І. М. Парфенюк. - С.123-129. - Бібліогр.: с. 128-129
Якубовська, М. Г. Еволюція соціальних комунікацій: становлення нової культурної реальності / М. Г. Якубовська, Н. І. Масі. - С.130-136. - Бібліогр.: с. 135-136
Kynderevych, Olena. The Professional standards and social responsibility in the field of the PR-activities / O. Kynderevych. - С.136-141. - Бібліогр.: с. 141
Варцаба, Надія Василівна. Застосування західних PR-методів музичного шоу-бізнесу на прикладі етногурту "Дахабраха" / Н. В. Варцаба. - С.142-148. - Бібліогр.: с. 148
Осаула, Вадим Олександрович. Патріотична реклама в Україні: відповідь на виклики часу / В. А. Осаула. - С.148-153. - Бібліогр.: с. 153
Вербицька, Ганна Анатоліївна. Соціально-комунікаційні мережі політичної еліти в глобальному управлінні / Г. А. Вербицька. - С.154-161. - Бібліогр.: с. 160-161
Горбань, Юрій Іванович. Зв'язки з громадськістю як важливий чинник міжкультурної комунікації / Ю. І. Горбань. - С.162-164
Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)




    Осаула, Вадим Олександрович.
    Патріотична реклама в Україні: відповідь на виклики часу [] / В. А. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 2. - С. 148-153. - Бібліогр.: с. 153
Рубрики: Реклама--Патріотичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
патріотична реклама -- українська армія -- відеоролик

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)


Шифр: bdin/2019/3
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. [Текст] : наук. журнал. - К. : Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2004 - . - Виходить кожного кварталу
2019р. N 3
Зміст:
Добко, Тетяна Василівна. Покажчики змісту українських часописів - складова національної бібліографії України / Т. В. Добко, В. А. Шкаріна. - С.6-14. - Бібліогр.: с. 13-14
Соколов, Віктор Юрійович. Розвиток діяльності центральних губернських бібліотек в Україні у 1920-х рр. у контексті еволюції провідних публічних бібліотек губурнських міст / В. Ю. Соколов. - С.15-26. - Бібліогр.: с. 24-26
Комова, Марія Василівна. Класифікаційна схема як відображення соціально-комунікаційної природи феномена документа / М. В. Комова. - С.27-35. - Бібліогр.: с. 35
Ковальська, Леся Андріївна. Організаційно-розпорядча документація як документальне джерело Другої світової війни / Л. А. Ковальська. - С.36-43. - Бібліогр.: с. 42-43
Петрушка, Аліна Іванівна. Алгоритм просування університетських видань в наукометричні бази даних / А. І. Петрушка, А. М. Пелещишин. - С.44-53
Палєха, Юрій Іванович. Культура пошуку та опрацювання інформації як складник інформаційної культури організації / Ю. І. Палєха. - С.54-61. - Бібліогр.: с. 61
Засанська, Світлана Володимирівна. Передумови створення автоматизованої інформаційної системи організації та проведення наукової і науково-технічної експертизи в Україні / С. В. Засанська. - С.62-68. - Бібліогр.: с. 68
Панькевич, Олена Олександрівна. Професійна культура майбутнього журналіста: аксіологічний аспект / О. О. Панькевич. - С.69-74. - Бібліогр.: с. 74
Філіпова, Людмила Яківна. Роль комп'ютерної етики в формуванні інформаційної культури користувачів комп'ютерно-мережевого середовища (за книгою американського етика Дебори Джонсон) / Л. Я. Філіпова. - С.75-80. - Бібліогр.: с. 79
Салата, Галина Володимирівна. Культура і комунікація: як культура впливає на сприйняття інформації / Г. В. Салата, Н. А. Бачинська. - С.80-87. - Бібліогр.: с. 85-87
Осаула, Вадим Олександрович. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання / В. О. Осаула. - С.88-93. - Бібліогр.: с. 92-93
Каракоз, Олена Олександрівна. Традиційна книга - феномен сучасного соіокультурного простору / О. О. Каракоз. - С.93-100. - Бібліогр.: с. 99-100
Антонович, Володимир Сергійович. Діяльність бібліотек по інформаційно-комунікаційному забезпеченню готельно-ресторанної сфери у зарубіжних країнах / В. С. Антонович. - С.101-106. - Бібліогр.: с. 105-106
Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)




    Осаула, Вадим Олександрович.
    Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [] / В. О. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 3. - С. 88-93. - Бібліогр.: с. 92-93
Рубрики: Соціальна реклама
Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама -- інформація -- комунікація -- суспільство

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)