П 12 Павленко, А. Ф. Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с. - Бібліогр.: с. 386-402. - ISBN 966-574-801-7 : 082.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Комунікації Кл.слова (ненормовані): комунікації -- коммуникации -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- споживчий ринок -- потребительский ринок -- імідж підприємтсва -- имидж предприятия Анотація: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Войчак, А.В.; Примак, Т.О. Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Х30 Хвильовий, Микола Григорович. Сині етюди [] : новели, оповідання, етюди / Микола Хвильовий ; [упорядкув. і передм. І. Ф. Драча ; приміт. та комент. П. І. Майдаченка ; ред. Я. В. Гончарук ; худож. Павленко А. Ф.]. - К. : Рад. письм., 1989. - 423 с. : il., портр. - ISBN 5-333-00597-4 : 2.60 р.
Рубрики: Українська література, 20 ст.--Збірники Художня література--Україна, 20 ст.--Збірники Історичні романи та оповідання--Художня література--Україна, 20 ст.--Збірники Кл.слова (ненормовані): новели -- новеллы -- оповідання -- рассказы -- етюди -- этюды Анотація: [У творах представлених в збірнику, відтворено події тих пореволюційних років, коли старе ще не відійшло, а нове не набрало ще сили. Одним нова Україна уявлялася молочними стежками, які співають, а інші мстили за такі думки]. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Драч, І. Ф. \упоряд., авт. передм.\; Майданченко, П. І. \авт. прим., авт. комент.\; Гончарук, Я. В. \ред.\; Павленко, А. Ф. \худож.\ Примірників всього: 2 АБ (1), ВУ (1) Свободны: АБ (1), ВУ (1) |