П76 Примак, Тетяна Олександрівна. Економіка підприємств [] : навч. посібник / Т. О. Примак ; [відп. ред. І. В. Хронюк ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 1999. - 108 с. : граф. - Л-ра: с. 106. - ISBN 966-7312-72-0 : 7.00 грн
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): фонди підприємства -- фонды предприятия -- амортизація -- аммортизация -- кадрова політика підприємства -- кадровая политика предприятия -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- оплата праці -- оплата труда -- прибуток -- прибыль -- інвестиції підприємства -- инвестиции предприятия Анотація: Питання формування основних економічних категорій підприємства та економічні закони управління господарством. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 4 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), АБ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), АБ (1) |
П76 Примак, Тетяна Олександрівна. РR для менеджерів і маркетологів [] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 201, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 199-201. - ISBN 978-617-673-117-7 : 49.00 грн, 50.00 грн
Рубрики: Паблик рілейшнз--Бізнес--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): PR-служба -- PR-агенція -- PR-агентство -- PR-компанія -- PR-компания -- планування -- планирование -- діагностування проблеми -- диагностирование проблемы -- ситуативний аналіз -- ситуативный анализ -- інформаційна модель -- информационная модель -- інформаційний привід -- информационный повод -- прес-реліз -- пресс-релиз -- бекграунд -- факт-лист -- прес-конференція -- пресс-конференция -- брифінг -- брифинг -- презентації -- презентации -- прес-тур -- пресс-тур -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- внутрішній PR -- внутренний PR -- комунікативні технології -- коммуникативные технологии Анотація: Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 4 ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1) |
П75 Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 6 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2) |
П76 Примак, Тетяна Олександрівна. Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Міжрегіональна академія управління персоналом Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |