> Шифр: rish/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Кремень, В. Інновація - alter ego глобалізації / В. Кремень. - С.3-9. - Л-ра в кінці ст. Бондар, В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Радул, В. Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості / В. Радул. - С.15-20. - Л-ра в кінці ст. Отич, О. Особистість і діяльність учителя у вимірах педагогічної естетики / О. Отич. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст. Малихін, О. Аспектний аналіз категорій "пізнавальна самостійність" і "пізнавальна активність" у контексті організації самостійної навчальної діяльності студентів / О. Малихін. - С.25-29. - Л-ра в кінці ст. Онопрієнко, В. Практико-екологічна складова підготовки і перепідготовки сільськогосподарських кадрів / В. Онопрієнко. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст. Матвєєва, Г. Методика вивчення та аналізу стану організації діяльності спеціалізованих шкіл художньо-естетичного профілю / Г. Матвєєва. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Порох, Л. Робота зі здібними та обдарованими дітьми: організаційно-управлінський аспект / Л. Порох, Н. Осінна. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст. Покась, В. Шкільництво в Україні: становлення та історична генеза інтернатної освіти / В. Покась. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Лях, Г. Позакласна виховна робота у гімназіях східноукраїнського регіону : друга половина ХІХ - ХХ ст. / Г. Лях. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст. Петрощук, Н. До проблеми профільного навчання: особливості диференціації освіти та підготовки вчителів : кінець ХІХ - початок ХХ ст. / Н. Петрощук. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст. Дунаєва, Л. Безкомпромісний лицар національної ідеї : до дня вшанування пам'яті Б. Д. Грінченка / Л. Дунаєва. - С.55-60. - Л-ра в кінці ст. Гавриленко, Т. Україномовна навчальна література для початкової школи (1905 - 1914 роки) / Т. Гавриленко. - С.61-65. - Л-ра в кінці ст. Кучай, О. Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні: порівняльний аналіз / О. Кучай. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Гарбуза, Т. Основні функції тьютора у процесі дистанційного навчання іноземної мови студентів ВНЗ Великої Британії / Т. Гарбуза. - С.69-72. - Л-ра в кінці ст. Берегиня історико-педагогічної науки : до ювілею Нінелі Павлівни Калениченко . - С.73-74 Найда, Ю. "Горить моє серце" / Ю. Найда, В. Найда. - С.75-76. - Л-ра в кінці ст. Кирій, С. Відзначення 155-ї річниці від дня народження С. Ф. Русової / С. Кирій. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Радул, В. Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості [] / В. Радул> // Рідна шк. - 2011. - N 3. - С. 15-20. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Соціальна психологія Соціальна педагогіка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2012/8/9 Журнал 2012р. N 8/9 Бех, І. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Л-ра в кінці ст. Радул, В. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Мухін, М. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Л-ра в кінці ст. Бондарь, В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? / В. Бондарь, В. СиньовВ. Тищенко. - С.20-27. - Л-ра в кінці ст. Мариновська, О. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст. Абсалямова, Я. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Доброскок, І. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст. Мисовська, Г. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст. Онаць, О. Взаємозв'язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Л-ра в кінці ст. Юник, Д. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструменталь-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Турчин, Т. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63 Стрілецька, Н. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Л-ра в кінці ст. Олексін, Ю. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30 - 70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Л-ра в кінці ст. Нос, Л. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: shos/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Радул, В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя / В. В. Радул. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст. Богданова, Н. Г. Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова. - С.7-11. - Л-ра в кінці ст. Першукова, О. О. Багатомовна освіта школярів Іспанії / О. О. Першукова. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст. Чернишова, Є. Р. Досвід міжнародного співробітництва у формуванні кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Р. Чернишова. - С.17-23. - Л-ра в кінці ст. Онаць, О. М. Самореалізація інноваційного управлінського потенціалу керівника ЗНЗ / О. М. Онаць. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст. Богуславський, М. В. Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народження / М. В. Богуславський. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст. Бойко, А. М. Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність / А. М. Бойко. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. П. Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек. - С.40-46. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Радул, В. Розвиток та формування якісних характеристик особистості [] / В. Радул> // Рідна шк. - 2012. - N 8/9. - С. 8-12. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--Виховання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Радул, В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя [] / В. В. Радул> // Шлях освіти. - 2012. - N 3. - С. 2-6. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Вчителі--Акмеологічна підготовка Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Кузьмінський, А. "Науковий дебют" - спільні наукові студії українського і польського студенства у Варшаві / А. Кузьмінський. - С.3-6 Радул, В. Кореляційний взаємозв'язок соціальної зрілості та активності особистості / В. Радул. - С.7-12. - Л-ра в кінці ст. Абсалямова, Я. Розвиток професіоналізму викладача іноземних мов технічного ВНЗ у процесі професійної самореалізації / Я. Абсалямова. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Завалевський, Ю. Деякі аспекти формування основ професіоналізму вчителя / Ю. Завалевський. - С.17-19. - Л-ра в кінці ст. Набок, М. Умови підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону / М. Набок. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Островерхова, Н. Державний стандарт загальної середньої освіти: засади реалізації / Н. Островерхова. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Митник, О. Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст. Захаренко, С. Формування громадянина-патріота у педагогічній системі О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Коваленко. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Васьківська, Г. Використання навчальних тестів у процесі формування системи знань про людину в учнів старшої школи / Г. Васьківська. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Майорський, В. Практичне застосування знань учнями профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства / В. Майорський. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Люшин, М. Методичні засади реалізації релігієзнавчої складової змісту всесвітньої історії в 6 - 7-х класах / М. Люшин. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Литвиненко, Г. Формування науково-методичного середовища: обгрунтування засад та визначення критеріїв ефективності функціонування / Г. Литвиненко. - С.57-63. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. Розвиток змісту початкової освіти : 40 - 80-ті роки ХХ століття / Л. Бондар. - С.64-68. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, Н. Особливості соціально-педагогічної діяльності українських письменників : 70 - 90-ті роки ХІХ століття / Н. Шевченко. - С.69-73. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Радул, В. Кореляційний взаємозв'язок соціальної зрілості та активності особистості [] / В. Радул> // Рідна шк. - 2013. - N 6. - С. 7-12. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Психологія особистості Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2014/4/5 Журнал 2014р. N 4/5 До інноваційної освіти: контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя. - С.3-6 Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта. - С.6 Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Лілії Гриневич. - С.7 Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності : виступ доктора педагогічних наук, академіка НАПН України, ректора Луганського національного університету імені Тараса Шевченка Віталія Курила. - С.8-9 Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора Інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова. - С.10-11 Савченко, О. Упровадження компетентнісного підходу в початову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст. Красняков, Є. Державна політика у сфері позашкільної освіти: сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст. Радул, В. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст. Сидоркін, Є. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп'ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Мариновська, О. Інтегроване навчання: технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Митник, О. Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, К. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст. Кіян, О. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст. Сидоркін, Є. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп'ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Бережна, Т. Педагогічні технології здоров'язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Войцях, Т. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Л-ра в кінці ст. Головко, М. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України (40 - 80-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.72-76. - Л-ра в кінці ст. Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Радул, В. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості [] / В. Радул> // Рідна шк. - 2014. - N 4/5. - С. 27-31. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--Виховання Професійне становлення особистості Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2016/1 Журнал 2016р. N 1 Радул, В. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях : (друга половина ХХ століття) / В. Радул. - С.3-10. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв'язання / В. Редько. - С.11-13 Ничкало, С. Естетичне виховання школярів у контексті викликів сучасності / С. Ничкало. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст. Мартиненко, С. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір / С. Мартиненко. - С.19-24. - Л-ра в кінці ст. Кравчук, О. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань / О. Кравчук. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Гусак, Л. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. ЛещенкоО. Чухнова. - С.31-36. - Л-ра в кінці ст. Бережна, Т. Моделювання здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього закладу: обгрунтування структури і критеріїв / Т. Бережна. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст. Костюк, В. Кейс-технології у підготовці судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації / В. Костюк. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст. Кузьмич, В. Гуманізація освіти як чинник формування гуманного ставлення до людей похилого віку / В. Кузьмич. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст. Дем'яненко, Н. "Громадівський соціалізм" М. П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей / Н. Дем'яненко. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Березівська, Л. Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції: за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917 - 1920) / Л. Березівська. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст. Антипін, Є. Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського / Є. Антипін. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст. Окольнича, Т. Українські етнографічні дослідження народної педагогіки східних слов'ян : (ХІХ - початок ХХ ст.) / Т. Окольнича. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст. Пугач, А. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25-річчя від часу заснування / А. Пугач. - С.72-74 Ткаченко, Л. Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку вітчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко. - С.75-78 Погрібна, Н. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти / Н. Погрібна. - С.78-79 Мануйленко, А. Сільська школа України: сучасний контекст : з досвіду роботи Золотоношківської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області / А. Мануйленко. - С.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Радул, В. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях [] : (друга половина ХХ століття) / В. Радул> // Рідна шк. - 2016. - N 1. - С. 3-10. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистісний розвиток--Діти Професійне самовизначення--Старшокласники Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2017/3/4 Журнал 2017р. N 3/4 Семенюк, О. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка: освітня місія / О. Семенюк. - С.3-5 Радул, В. Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості / В. Радул. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст. Галета, Я. Соціальний розвиток особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст. Дубінка, М. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст. Довга, Т. Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст. Бабенко, Т. Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутніх учителів історії / Т. Бабенко. - С.26-30. - Бібліогр. в кінці ст. Прибора, Т. Ергономічний підхід до організації інтер'єру класу / Т. Прибора. - С.31-35. - Бібліогр. в кінці ст. Мельничук, С. Побут та традиції в системі формування естетичної культури майбутніх учителів / С. Мельничук. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Андросова, Н. Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова. - С.41-45. - Бібліогр. в кінці ст. Баранюк, І. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Радул, О. Народна педагогіка східних слов'ян про вікові періоди життя дитини / О. Радул. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, О. Ігровий дитячий фольклор у змісті етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.57-61. - Бібліогр. в кінці ст. Кравцова, Т. До проблеми наукового обгрунтовання феномена особистості : (початок ХХ століття) / Т. Кравцова. - С.62-65. - Бібліогр. в кінці ст. Окольнича, Т. Внесок Зенона Кузелі у вивчення виховних традицій українців / Т. Окольнича. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст. Савченко, Н. Сучасна практика позашкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / Н. Савченко. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст. Язловецька, О. Фізичне виховання і спорт у шкільній освіті європейських країн / О. Язловецька. - С.75-80. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Радул, В. Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості [] / В. Радул> // Рідна шк. - 2017. - N 3/4. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--Відповідальність Психологія особистості Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2018/1/2 Журнал 2018р. N 1/2 Савченко, О. Початкова освіта в контексті ідей Нової української школи / О. Савченко. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Радул, В. Культура та соціалізація особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр. в кінці ст. Деркач, В. Василь Сухомлинський про управлінську діяльність керівника школи / В. Деркач. - С.13-16. - Бібліогр. в кінці ст. Хайруліна, В. Ідеї Василя Сухомлинського у розбудові музейного середовища сучасної школи / В. Хайруліна. - С.17-20 Бойко, А. Освітні і наукові позиції полтавських педагогів Григорія Ващенка та Антона Макаренка / А. Бойко. - С.21-28. - Бібліогр. в кінці ст. Лук'янова, Л. Потенціал літніх людей на ринку праці України / Л. Лук'янова. - С.29-38. - Бібліогр. в кінці ст. Клачко, В. Педагогічна система підготовки управлінських кадрів у закладах вищої освіти МВС України / В. Клачко. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст. Шнюкова, І. Сучасний стандарт професійної освіти - основа підготовки професійно мобільного робітника / І. Шнюкова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст. Кайтановська, О. Навчання за дуальною системою у закладах професійної освіти Німеччини / О. Кайтановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст. Сліпухіна, І. Поняття дитячої обдарованості у контексті формування навичок ХХІ століття / І. Сліпухіна, В. Щєлко. - С.53-57. - Бібліогр. в кінці ст. Митник, О. Становлення конкурентоздатного психолога у позааудиторній діяльності закладу вищої освіти / О. Митник, О. Затворнюк. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст. Момот, О. Модель виховання особистості майбутнього вчителя в здоров'язбережувальному середовищі закладу вищої освіти / О. Момот. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Філіпчук, Н. Виховний потенціал музейної діяльності в Україні (ХХ століття) / Н. Філіпчук. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Радул, В. Культура та соціалізація особистості [] / В. Радул> // Рідна шк. - 2018. - N 1/2. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--Соціалізація Культура--Розвиток--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Семенюк, О. Освітні традиції у розвитку педагогічного університету / О. Семенюк. - С.3-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рацул, А. Факультету педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка - 60! / А. Рацул. - С.8-10 Радул, В. Екзистенційний розвиток та соціальна зрілість особистості (спроба ретроспективного аналізу) / В. Радул. - С.11-16. - Бібліогр. в кінці ст. Гейко, Є. Полісистемна цілісність особистості / Є. Гейко. - С.17-21 Савченко, Н. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі / Н. Савченко, М. Дубінка, О. Язловецька. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст. Краснощок, І. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців / І. Краснощок, Т. Кравцова. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст. Довга, Т. Педагогічна толерантність як інструмент протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи / Т. Довга, Т. Прибора. - С.39-44. - Бібліогр. в кінці ст. Демченко, Ю. Інноваційні технології особистісно орієнтованого навчання учнів початкової школи / Ю. Демченко, О. Нікітіна. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст. Кіндей, Л. Підготовка вчителя початкових класів з методики навчання української мови та літературного читання / Л. Кіндей, І. Жигора. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст. Горська, Г. Розвиток творчого мовлення студентів під час професійної педагогічної підготовки / Г. Горська, О. Горська. - С.56-61. - Бібліогр. в кінці ст. Озерна, Н. Школи раннього розвитку в Україні у контексті модернізації дошкільної освіти / Н. Озерна. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст. Радул, О. Корпоративна культура європейських університетів Середньовіччя / О. Радул. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Філоненко, О. Соціокультурні умови розвитку освіти Єлисаветградщини : (друга половина ХІХ - перша половина ХХ ст.) / О. Філоненко, Т. Окольнича, О. Перцов. - С.73-77. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Радул, В. Екзистенційний розвиток та соціальна зрілість особистості (спроба ретроспективного аналізу) [] / В. Радул> // Рідна шк. - 2019. - N 2. - С. 11-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--Розвиток--Філософські аспекти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2020/2/4 Журнал 2020р. N 2/4 Кремень, В. Сучасна освіта: і слово, і візіо / В. Кремень. - С.3-5 Колебошин, С. Огляд національних систем вимірювання результатів навчання у професійній освіті 14 держав ЄС (фокус: ECVET) / С. Колебошин, Р. Герасимов. - С.6-13 Яніцка-Панек, Т. Значення технічної освіти у розвитку дитини та учня початкової школи / Т. Яніцка-Панек. - С.14-18. - Бібліогр. в кінці ст. Шемпрух, І. Освітні зміни vs функціонування школи / І. Шемпрух. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст. Саух, П. Освіта перед викликами бездуховності: проблеми та шляхи подолання / П. Саух. - С.23-28. - Бібліогр. в кінці ст. Радул, В. Базові якості особистості в глобалізаційних процесах / В. Радул. - С.29-35. - Бібліогр. в кінці ст. Громко, Г. Методичні рекомендації щодо організації роботи сайту закладу освіти : (в аспекті поваги прав людини в онлайновому просторі) / Г. Громко, О. Мельник, І. Сокол. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст. Онищенко, Н. Навчальна програма курсу "Корпоративний імідж закладу вищої освіти" / Н. Онищенко. - С.42-53. - Бібліогр. в кінці ст. Носаченко, Т. Пленерна практика як засіб формування творчої особистості майбутнього вчителя-художника / Т. Носаченко, О. Шпитальова. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст. Калюжка, Н. Формування мовної особистості сучасного учня: пошук підходів / Н. Калюжка. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст. Фізеші, О. Діяльність учительських семінарій Закарпаття (перша половина ХХ століття) / О. Фізеші. - С.65-69. - Бібліогр. в кінці ст. Духовність - екологія - -виховання: стратегічні вектори сталого розвитку українського суспільства. - С.70-73 Левченко, М. STEM як стратегія освіти XXI століття / М. Левченко. - С.74-76 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Радул, В. Базові якості особистості в глобалізаційних процесах [] / В. Радул> // Рідна шк. - 2020. - N 2/4. - С. 29-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--Виховання--Загальноосвітні школи Освіта і глобалізація Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |