> Шифр: ppts/2006/9 Журнал 2006р. N 9 Максименко, С. Д. Онтогенез особистості / С. Д. Максименко. - С.1-10 Міщик, Л. І. Розвиток нових стратегій підготовки спеціалістів в контексті соціальної політики України / Л. І. Міщик. - С.12-14 Кл.слова: ПЕДАГОГІКА СОЦІАЛЬНА, ПОЛІТИКА СОЦІАЛЬНА Радчук, Г. К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів / Г. К. Радчук. - С.14-29. - Бібліогр. в кінці ст. Подтикан, І. В. Особливості формування мотиваційної сфери особистості / І. В. Подтикан. - С.29-36 : табл. - Далі буде Кл.слова: МОТИВАЦІЯ, МЕТА, ІНТЕРЕС Черников, А. В. Тренинг по семейной диагностике / А. В. Черников. - С.37-42 Кл.слова: СЕМЕЙНЫЙ ТЕСТ ГЕРИНГА, ЦИРКУЛЯРНАЯ МОДЕЛЬ ОЛСОНА Сіткар, В. І. Психологічний практикум для школярів / В. І. Сіткар. - С.43-53 : мал. - Закінч. Поч.: 2006. № 8. Потоцька, Ю. В. Програма з формування здорового способу життя першокласників "Здоровчик" / Ю. В. Потоцька. - С.54-62. - Бібліогр. в кінці ст. Зінченко, С. М. Специфічні розлади здібностей дитини до навчання / С. М. Зінченко. - С.63-66 Карапетян, В. С. Знаково-символічні засоби психологічної реабілітації жертв землетрусу / В. С. Карапетян. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОРЕГУЛЯЦІЯ Одолінський, В. Г. Життєві перспективи старшокласників: мотивація та чіткість уявлення / В. Г. Одолінський. - С.70-72. - Бібліогр. в кінці ст. : табл. Кл.слова: ОСОБИСТІСНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ, ПСИХОСОЦІАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ Пеньковська, Н. М. Групова психокорекція у роботі з молодшими школярами: (психологічний супровід особистісного становлення молодших школярів) : Метод.рекомендації для студентів вищ.навч.пед.закладів за спец."Практична психологія" / Н. М. Пеньковська. - С.72-74 Кашницький, М. В. Спростування / М. В. Кашницький. - С.78-80 Кл.слова: ІСЛАМ, МУСУЛЬМАНИ, МУСУЛЬМАНИ УКРАЇНИ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
> Шифр: ppts/2006/8 Журнал 2006р. N 8 Черніков, А. В. Тренінг по сімейній діагностиці / А. В. Черніков. - С.1-12 : іл. Кл.слова: ТРЕНІНГ, ТРЕНИНГ, ДІАГНОСТИКА СІМЕЙНА, ДИАГНОСТИКА СЕМЕЙНАЯ Сіткар, В. І. Психологічний практикум для школярів / В. І. Сіткар. - С.13-25 : мал. Кл.слова: ПРАКТИКУМ, ШКОЛЯРІ, ШКОЛЬНИКИ, УВАГА, ВНИМАНИЕ, СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ, НАБЛЮДАТЕЛЬНОСТЬ Позитивная психотерапия : Справочный материал. - С.26-34. - Бібліогр. в кінці ст. - Закінч. Поч.: 2006. - № 7. Кл.слова: ПСИХОТЕРАПІЯ, ПСИХОТЕРАПИЯ Горностай, П. П. Консультативный практикум / П. П. Горностай. - С.35-42 Кл.слова: ПРАКТИКУМ, ТРУДНОСТИ ОБУЧЕНИЯ И ВОСПИТАНИЯ, ТРУДНОЩІ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ, МОТИВАЦІЯ, МОТИВАЦИЯ, МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ, ВІДНОШЕННЯ МІЖ ОСОБАМИ Климчук, В. О. Факторний аналіз: використання у психологічних дослідженнях / В. О. Климчук. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: АНАЛІЗ ФАКТОРНИЙ, АНАЛИЗ ФАКТОРНЫЙ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ, ИССЛЕДОВАНИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ Зінченко, С. М. Специфічні розлади здібностей дитини до навчання / С. М. Зінченко, В. В. Злагодух. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ЗДІБНОСТЕЙ РОЗЛАДИ, СПОСОБНОСТЕЙ НАРУШЕНИЯ, ДИТИНА, РЕБЕНОК Пеньковська, Н. М. Здатність молодших школярів регулювати власну поведінку як складова рефлексивної самосвідомості / Н. М. Пеньковська. - С.51-55: іл. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ, МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ, ПОВЕДІНКА, ПОВЕДЕНИЕ, САМОСВІДОМІСТЬ, САМОСОЗНАНИЕ Попелюшко, Р. П. Програма корекції відхилень у розвитку самооцінки студентської молоді / Р. П. Попелюшко. - С.55-65: табл. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ВІДХИЛЕННЯ, ОТКЛОНЕНИЯ, КОРЕКЦІЯ, КОРРЕКЦИЯ, САМООЦІНКА, САМООЦЕНКА, МОЛОДЬ СТУДЕНТСЬКА, СТУДЕНЧЕСКАЯ МОЛОДЕЖЬ, РОЗВИТОК, РАЗВИТИЕ Радчук, Г. К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів / Г. К. Радчук. - С.65-74 Кл.слова: ПСИХОЛОГИ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА, ПРАКТИКА Харченко, С. В. Интеллектуальные и творческие способности мужчин и женщин / С. В. Харченко. - С.75-80: табл. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: СПОСОБНОСТИ ТВОРЧЕСКИЕ, ЗДІБНОСТІ ТВОРЧІ, СПОСОБНОСТИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЕ, ЗДІБНОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ, МУЖЧИНА, ЧОЛОВІК, ЖЕНЩИНА, ЖІНКА Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Радчук, Г. К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів [Текст] / Г. К. Радчук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 8. - С. 65-74 Рубрики: Кл.слова (ненормовані): Психологи, Професійна підготовка, Профессиональная подготовка, Практика Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Радчук, Г. К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів [Текст] / Г. К. Радчук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 9. - С. 14-29. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2011/12 Журнал 2011р. N 12 Дьяконов, Г. В. Діяльнісно-генетичні передумови і засади розвитку діалогічногопідходу в роботах видатнихукраінських психологів Г.С. Костюка і С.Д. Максименка / Г. В. Дьяконов. - С.1-4. - Л-ра в кінці ст. Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів (на прикладі курсу "сімейне виховання") / Г. К. Радчук. - С.5-17 Красновский, В. Н. Психологическое образование : требование времени и пути освоенния / В. Н. Красновский. - С.18-22. - Лит. в конце ст. Лєпіхова, Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві / Л. А. Лєпіхова. - С.22-31. - Л-ра в кінці ст. Тоба, М. В. Когнітивне спілкування в педагогічній діяльності: прикладний та теоретичний аспекти / М. В. Тоба. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст. Максименко, С. Д. Матеріали до програми "Психологія. 11клас. Профільний рівень" / С. Д. Максименко, С. І. БолтівецьО. В. Губенко. - С.35-38. - Л-ра в кінці ст. Лобанов, А. П. Ментальные репрезентации как носители индивидуального интелекта / А. П. Лобанов. - С.39-42. - Лит. в конце ст. Афонина, Н. Ю. Исследование направленности локуса контроля у детей старшего дошкольного возраста / Н. Ю. Афонина. - С.42-47. - Лит. в конце ст. Онацький, В. М. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах школи повного року навчання / В. М. Онацький. - С.47-50. - Лит. в конце ст. Литовченко, О. В. Соціальне становище особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів / О. В. Литовченко. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст. Шмаргун, В. М. Просторово-часові репрезентаціі як структурно-змістовні складові процесу мислення / В. М. Шмаргун. - С.56-63. - Л-ра в кінці ст. Мелехин, С. П. социально-психологические факторы, детерминирующие проявление творческих способностей личности / С. П. Мелехин. - С.63-66. - Лит. в конце ст. Шилко, Р. С. Типы виртуальной реальности и возможности ее применения в психологии / Р. С. Шилко. - С.66-69 Гридковець, Л. М. Психологія як наука про душу в християннській парадигмі: шлях інтеграціі теоріі в практику / Л. М. Гридковець. - С.70-72. - Л-ра в кінці ст. Болтівець, С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах / С. І. Болтівець. - С.72-77. - Л-ра в кінці ст. Здіорук, С. І. Концептуальні засади ефективного використання змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання і здорового способу життя / С. І. Здіорук. - С.77-80 Губенко, О. В. Розробка концептуальних засад застосування просвітницьких заходів щодо проведення молоддю активного дозвілля / О. В. Губенко. - с.80 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів / Г. К. Радчук. - С.1-4 Лимар, Л. В. Аналіз особливостей готовності студентів медиків до безконфліктноі взаємодіі з пацієнтами / Л. В. Лимар. - С.5-9. - Л-ра в кінці ст. : табл. Завгородня, О. В. Своєрідність художньо обдарованоі особистості та гендерні аспекти іі самоздійснення / О. В. Завгородня. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. : табл. Матвеева, Л. В. Актуальные проблемы психологии массовой коммуникации (Основные направления исследований, осуществляемые на факультете психологии МГУ имени М. В. Ломоносова) / Л. В. Матвеева. - С.14-18. - Лит. в конце ст. Доценко, В. В. Навчально-тренінгова програма / В. В. Доценко. - С.19-26. - Л-ра в кінці ст. Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда Де Боно / Е. В. Новикова. - С.26-31. - Лит. в конце ст. Шебанова, В. Ы. Техніки роботи з механізмами психологічного захисту у гештальт-терапіі / В. Ы. Шебанова. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст. Творогова, Н. Д. Саногенна поведінка у контексті здорового способу життя / Н. Д. Творогова. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Пчелинова, В. В. Многоярусная классификация професий и специальностей как основание профориентирования / В. В. Пчелинова. - С.40-47 : табл. Русалов, В. М. Влияние семейных факторов на выбор школьных предметов будущей профессии у старшеклассников / В. М. Русалов, Н. А. Велумян. - С.48-52. - Лит. в конце ст. Семенов, И. Н. Развитие профессиональной деятельности В. П. Зинченко и его психологии сознания, рефлексии и творчества / И. Н. Семенов. - С.53-58. - Лит. в конце ст. Москалець, В. П. Психічне вигорання- реальність чи вигадка? / В. П. Москалець, Т. Колтунович. - С.58-65. - Л-ра в кінці ст. Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников : уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. РепкинГ. В. Репкина. - С.66-80 : табл. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів (на прикладі курсу "сімейне виховання") [] / Г. К. Радчук> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 12. - С. 5-17 Рубрики: Освіта--Психолого-педагогічні засади Інноваціі--Навчання Сімейне виховання Кл.слова (ненормовані): діалог -- диалог -- дитина -- ребёнок -- студенти -- студенты -- практичні психологи -- практикующие психологи -- соціальні працівники -- социальные работники -- тренінг -- тренинг Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Радчук, Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційноі форми навчання студентів [] / Г. К. Радчук> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 1. - С. 1-4 Рубрики: Вища педагогічна освіта--Психологія Психологія--Викладання--Вища освіта Сімейне виховання--Програми--Вища педагогічна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |