Б 27 Басараб, И. А. Композиционные базы данных [] / И. А. Басараб, Н. С. Никитченко, В. Н. Редько ; ред. Ю. Е. Кострица. - К. : Либідь, 1992. - 192 с. - Библиогр.: с. 187-190. - ISBN 5-325-00169-8 : 004.30 грн
Рубрики: Електронно-обчислювальні машини Програмування Бази даних Кл.слова (ненормовані): табличні і квазиреляційні бази данних -- табличные и квазиреляционные базы данных -- конструювання програм -- конструирование программ Анотація: Основные положения композиционного программирования и методология конструирования баз данных и информационных систем. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Никитченко, Н.С.; Редько, В.Н.; Кострица, Ю.Е. \ред.\ Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
> Шифр: eshs/2007/44 Газета 2007р. N 44 Редько, В. Підготовка вчителя іноземної мови до професійної діяльності / В. Редько. - С.3-6 Chugay, O. Home, Sweet Home / O. Chugay. - С.9-10 Vol'f, N. Englishman`s Home / N. Vol'f. - С.13-15 Кл.слова: МОЯ ДОМІВКА Stepas', S. City and Country Life / S. Stepas'. - С.18-20 Panashchuk, N. Welcome to London / N. Panashchuk. - С.22-24 Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Редько, В. Підготовка вчителя іноземної мови до професійної діяльності [Текст] / В. Редько> // English Шкільний світ : Language & Culture Weekly. - 2007. - N 44. - С. 3-6 Рубрики: Мови світу--Вчителі--Педагогічна підготовка Кл.слова (ненормовані): вчителі іноземної мови -- учителя иностранного языка Анотація: Що передбачає сучасна система підготовки учительських кадрів? Як досягти професійної майстерності учителя іноземної мови? Як визначити готовність вчителя іноземної мови до професійної діяльності? Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
Редько, В. Відчинити вікно в інший світ [] / В. Редько, Л. Мамонова, С. Полякова> // Іноземні мови в навчальних закладах : наук.-метод. журнал. - 2008. - N 1. - С. 22-26 Рубрики: Мови світу--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): комунікативний підхід -- коммуникативный подход Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Мамонова, Людмила; Полякова, Світлана Є примірники у відділах: всього 1 : ІН (1) Вільні: ІН (1) |
> Шифр: vofi/2008/12 Журнал 2008р. N 12 Шупер, В. А. Россия в глобализованном мире: альтернативы развития / В. А. Шупер. - С.3-21. - Библиогр. в подстрочном примеч. Аргонов, В. Ю. Искусственное программирование потребностей человека: путь к деградации или новый стимул развития? / В. Ю. Аргонов. - С.22-37. - Лит. в конце ст. Кузьмина, Т. А. "Гуляка праздный..." / Т. А. Кузьмина. - С.53-58. - Библиогр. в подстрочном примеч. Дубровский, Д. И. Основные категориальные планы проблемы сознания / Д. И. Дубровский. - С.59-75. - Библиогр. в подстрочном примеч. Редько, В. Г. Проблема происхождения интеллекта / В. Г. Редько. - С.76-83. - Лит. в конце ст. Столярова, О. Е. Реляционная онтология А.Н.Уайтхеда и ее конструктивистская интерпретация / О. Е. Столярова. - С.84-103. - Библиогр. в подстрочном примеч. Тарароев, Я. В. О двух онтологических парадигмах в генезисе оснований физического знания / Я. В. Тарароев. - С.104-114. - Библиогр. в подстрочном примеч. Миргородский, В. Н. Дискуссии об эволюции идей Вл.Соловьева и проблема сущего и бытия / В. Н. Миргородский. - С.115-129. - Примеч.: с.128-129 Вдовина, Г. В. "Моральное бытие" и лингвистические знаки в постсредневековой схоластике / Г. В. Вдовина. - С.130-141. - Примеч.: с.140-141 Скороходова, Т. Г. Традиция в интерпретации мыслителей Бенгальского Возрождения / Т. Г. Скороходова. - С.142-152. - Библиогр. в подстрочном примеч. Бурмистров, С. Л. Движущие силы историко-философского процесса в философии неоведантизма / С. Л. Бурмистров. - С.153-162. - Библиогр. в подстрочном примеч. Магазов, С. С. Замечания о метафорах в работах Хайдеггера "Бытие и время" и "Время и бытие" / С. С. Магазов. - С.163-173. - Лит. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Редько, В. Г. Проблема происхождения интеллекта [] / В. Г. Редько> // Вопросы философии. - 2008. - N 12. - С. 76-83. - Лит. в конце ст. . - ISSN 0042-8744 Рубрики: Мислення Інтелект Поведінка--Тварини--Роботи Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2010/11 Журнал 2010р. N 11 Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст. Міщенко, В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко. - С.9-16. - Л-ра в кінці ст. Кушнір, В. Педагогічні умови формування творчих умінь математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. КушнірН. Рожкова. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько. - С.23-32. - Л-ра в кінці ст. Матяш, Н. Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Назаренко, Т. Формування системи географічних понять у старшокласників / Т. Назаренко, Н. Шиліна. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст. Муранова, Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти / Н. Муранова. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст. Смірнова, О. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної педагогічної діяльності / О. Смірнова. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст. Столяренко, О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст. Задорожній, А. Моделювання ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра: пошук підходів / А. Задорожній. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст. Порох, Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська. - С.65-68. - Л-ра в кінці ст. Романовський, О. Корпоративна культура вищого навчального закладу / О. Романовський, Ю. РомановськаО. Романовська. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст. Шеверун, Н. До проблем змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі / Н. Шеверун. - С.75-78. - Л-ра в кінці ст. Ничкало, Н. Педагогіка мистецтва у контексті творчого розвитку суб'єктів освітнього процесу / Н. Ничкало. - С.79-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Редько, В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов [] / В. Редько> // Рідна шк. - 2010. - N 11. - С. 23-32. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Іспанська мова--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2011/1/2 Журнал 2011р. N 1/2 Бех, І. Совість: психологічна сутність та механізм виховання / І. Бех. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Андрущенко, Т. Виховна функція мистецтва в освітньому процесі / Т. Андрущенко. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Ципко, В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст. Захаренко, С. Педагогіка конкретної мети як провідний виховний метод у системі превентивного виховання О. А. Захаренка / С. Захаренко, О. Захаренко. - С.18-22. - Л-ра в кінці ст. Клокар, Н. Теоретико-методологічні засади формування інформаційно-навчального середовища системи освіти регіону / Н. Клокар. - С.23-29. - Л-ра в кінці ст. Ільман, В. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман. - С.30-32. - Л-ра в кінці ст. Курило, В. Створення та розвиток першого педагогічного ВНЗ Донбасу : до 90-річчя Луганського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Курило, А. Климов. - С.33-39. - Л-ра в кінці ст. Бенера, В. Відображення проблеми самостійної роботи студентів у вітчизняній педагогічній думці : друга половина ХІХ - початок ХХ ст. / В. Бенера. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Крутько, О. Навчальне телебачення: погляд у минуле : на матеріалах фахових педагогічних видань України 50 - 80-х років ХХ ст. / О. Крутько. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Дем'яненко, Н. Ідея освіти впродовж життя у світовому освітньому просторі (1949 - 2010 роки) / Н. Дем'яненко. - С.49-53. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько. - С.54-55 Липова, Л. Диференціація як провідний принцип допрофільної підготовки учнів основної школи / Л. Липова, М. ВойцехівськийП. Замаскіна. - С.56-60. - Л-ра в кінці ст. Громадська, В. Вибір методів виховання як ефективного засобу формування загальнолюдських цінностей / В. Громадська. - С.61-63. - Л-ра в кінці ст. Орішак, Л. Організація роботи педагогічного колективу гімназії у контексті вивчення освітніх систем інших країн / Л. Орішак. - С.64-66 Глушко, О. Психологічний супровід допрофільної підготовки і профільного навчання учнів гімназії / О. Глушко. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Секіріна, В. Дослідницько-пошукова робота учнів у процесі вивчення світової літератури / В. Секіріна. - С.71-73. - Л-ра в кінці ст. Россихіна, О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію / О. Россихіна. - С.74-76. - Л-ра в кінці ст. Ковтун, Н. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури / Н. Ковтун. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Редько, В. Сучасний підхід до навчання іноземних мов [] / В. Редько> // Рідна шк. - 2011. - N 1/2. - С. 54-55 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2011/8/9 Журнал 2011р. N 8/9 Розширене засідання колегії МОНмолодьспорту України "Про підсумки розвитку загальної середньої та дошкільної освіти у 2010/2011 навчальному році та завдання на 2011/2012 навчальний рік". - С.3 Савченко, О. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко. - С.4-8. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Рефлексія у духовному "Я" особистості / І. Бех. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст. Бойко, А. Упровадження інновацій як чинник оптимізації співвідношення педагогічної теорії і практики / А. Бойко. - С.15-22. - Л-ра в кінці ст. Пометун, О. Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови / В. Редько. - С.28-36. - Л-ра в кінці ст. Трухан, О. Організація роботи з підручником учнів основної школи на уроках історії / О. Трухан. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Скиба, М. Формування в учнів екологічних понять у процесі вивчення природознавства (6-й клас) / М. Скиба. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст. Червінська, Л. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська. - С.45-47. - Л-ра в кінці ст. Петрова, А. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова. - С.48-52. - Л-ра в кінці ст. Лукашів, В. Особливості становлення і розвитку інформаційної культури майбутніх фахівців зв'язку / В. Лукашів. - С.53-57. - Л-ра в кінці ст. Кабан, Л. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області / Л. Кабан. - С.58-64. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті освіти початкової школи (кінець ХІХ ст. - до 1917 р.) / Л. Бондар. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст. Березівська, Л. Диференціація навчання як форма індивідуального підходу до дитини у працях українських педагогів (1917 - 1920 роки) / Л. Березівська. - С.75-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Редько, В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови [] / В. Редько> // Рідна шк. - 2011. - N 8/9. - С. 28-36. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2012/12 Журнал 2012р. N 12 Бех, І. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст. Сисоєва, С. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5 - 9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20 Пасічник, О. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст. Онопрієнко, В. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст. Цвєткова, Г. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст. Шапран, Ю. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Прокоф'єва, М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст. Набока, О. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст. Кравченко, О. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст. Піддубна, О. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : кінець XVIII - перша чверть XX ст. / О. Піддубна. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст. Дубасенюк, О. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Редько, В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5 - 9-ті класи) [] / В. Редько> // Рідна шк. - 2012. - N 12. - С. 13-20 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підручники--Іноземні мови--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: rish/2013/4/5 Журнал 2013р. N 4/5 Табачник, Д. Освіта є ключовим елементом забезпечення сталого розвитку людського потенціалу, однією з найважливіших складових загальнолюдських цінностей : виступ Міністра освіти і науки України Дмитра Табачника на загальних зборах НАПН України / Д. Табачник. - С.3-6 Кремень, В. Методологічно і науково забезпечувати розвиток інноваційної освіти / В. Кремень. - С.7-12 Слюсаревський, М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. Слюсаревський. - С.13-19. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Ідентифікація у вихованні особистості / І. Бех. - С.20-25. - Л-ра в кінці ст. Хоружа, Л. Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок. - С.26-32. - Л-ра в кінці ст. Кириленко, С. Формування ефективного превентивного виховного середовища за умов державно-громадського управління в системі освіти / С. Кириленко. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов / В. Редько. - С.41-52. - Л-ра в кінці ст. Гупан, Н. Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень / Н. Гупан. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Решетова, І. Учена рада в освітньому просторі вітчизняних педагогічних ВНЗ (друга половина ХХ ст.) / І. Решетова. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст. Онищенко, Н. Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір / Н. Онищенко. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст. Четверта Міжнародна виставка "Сучасні заклади освіти - 2013". - С.68-73 Півстоліття - на педагогічній ниві : до ювілею академіка Миколи Євтуха. - С.75 Вчений, викладач, дослідник, лідер! : до ювілею Марії Гончаренко. - С.76-77 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Редько, В. Компетентнісно-діяльнісна технологія визначення змісту навчання іноземних мов [] / В. Редько> // Рідна шк. - 2013. - N 4/5. - С. 41-52. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2013/8/9 Журнал 2013р. N 8/9 Кремень, В. Проект сучасної освіти: інноваційна людина / В. Кремень. - С.4-8. - Л-ра в кінці ст. Бех, І. Проблема життєтворчості особистості у наукових пошуках В. О. Сухомлинського / І. Бех. - С.9-11. - Л-ра в кінці ст. Богуш, А. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В. О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.12-15. - Л-ра в кінці ст. Калініченко, Н. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів / Н. Калініченко. - С.16-19. - Л-ра в кінці ст. Завгородня, Т. Епістолярний жанр як важливий засіб батьківського виховання / Т. Завгородня. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст. Бондар, Л. В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей учнів початкової школи / Л. Бондар. - С.25-28. - Л-ра в кінці ст. Омельчук, В. Педагогіка В. О. Сухомлинського - педагогіка гуманізму / В. Омельчук. - С.28-30. - Л-ра в кінці ст. Пустовіт, Г. Проблеми взаємодії людини і природи: генезисно-ментальна характеристика / Г. Пустовіт. - С.31-38. - Л-ра в кінці ст. Гавриш, І. Всеукраїнський науково-педагогічний проект "Інтелект України": теоретичні та практичні питання реалізації в початковій школі / І. Гавриш, С. КириленкоО. Щербаков. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст. Кравченко, Т. Підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів до сімейного життя / Т. Кравченко. - С.44-49. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько. - С.50-53 Чернишова, Є. Структурно-організаційний аспект формування кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Чернишова. - С.54-59. - Л-ра в кінці ст. Цвєткова, Г. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: обгрунтування технології / Г. Цвєткова. - С.60-66. - Л-ра в кінці ст. Гупан, Н. Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації / Н. Гупан. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст. Шевченко, С. Організація навчального процесу в школах національних меншин в Україні (кінець 20-х - 30-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.71-76. - Л-ра в кінці ст. Пугач, А. "Філософія сердечності" для особливої дитини : педагогічні портрети: з нагоди ювілею академіка Віталія Бондаря / А. Пугач. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Редько, В. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі [] / В. Редько> // Рідна шк. - 2013. - N 8/9. - С. 50-53 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2013/11 Журнал 2013р. N 11 Зязюн, І. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн. - С.3-12. - Л-ра в кінці ст. Дічек, Н. Психолого-педагогічні дослідження в УРСР у контексті індивідуалізації шкільного навчального процесу : (1945 - початок 1950-х років) / Н. Дічек. - С.13-20. - Л-ра в кінці ст. Редько, В. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему / В. Редько, О. Пасічник. - С.21-30. - Л-ра в кінці ст. Грабовий, А. Модернізація хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст. Бондар, В. Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова. - С.36-41. - Л-ра в кінці ст. Митник, О. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / О. Митник. - С.42-44. - Л-ра в кінці ст. Матвієнко, О. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров'я у дітей молодшого шкільного віку / О. Матвієнко. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Махінов, В. Соціокультурна комунікативно-мовленнєва діяльність на заняттях з іноземної мови / В. Махінов. - С.49-51. - Л-ра в кінці ст. Кочерга, О. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст. Доброханська, О. Освітнє середовище ЗНЗ як фактор розвитку надпредметних компетентностей учнів / О. Доброханська. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст. Денисюк, О. Ключові предметні компетентності школяра як засіб формування сучасної особистості / О. Денисюк, І. КазарянВ., Титаренко Н. Лямічев В. - С.59-62 Затворнюк, О. Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / О. Затворнюк. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст. Нечипоренко, К. Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті / К. Нечипоренко. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Полякова, О. Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів / О. Полякова. - С.69-72. - Л-ра в кінці ст. Шапошнікова, А. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога: обгрунтування психолого-педагогічних умов / А. Шапошнікова. - С.73-76. - Л-ра в кінці ст. Крикун, А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун. - С.77-80. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Редько, В. Забезпечення наступності іншомовної освіти в системі "старша школа - ВНЗ": зацікавлений погляд на проблему [] / В. Редько, О. Пасічник> // Рідна шк. - 2013. - N 11. - С. 21-30. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Іноземна мова--Методика викладання--Вища освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пасічник, О. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |