> Шифр: ppts/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, . К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 Кл.слова: СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИЙ, РОЗВИТОК ДІТЕЙ Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7. - Библиогр.: с.7 Кл.слова: СЕМАНТИКА ПСИХОЛОГІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 Кл.слова: НАВЧАННЯ, ПАРАДОКСИ ОСВІТНІ Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18. - Библиогр.: с. 18 Кл.слова: ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 Кл.слова: ТЕСТЫ, СТУДЕНЧЕСТВО Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ ІНТУЇЦІЇ, ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко : 28-30 Кл.слова: КОНТАКТ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, СПІЛКУВАННЯ, ОРГАНИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ Кирилюк, Л. Г. Активное обучение: инструментарий и методы : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / Л. Г. Кирилюк, В. В. Величко, Д.В., Карпиевич Е.Ф. Карпиевич Д.В. - С.31-36. - Библиогр.: с.36 Кл.слова: АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / В. В. Рибалка. - С.37-47. - Библиогр.: с.46-47 Токарева, І. В. Ласкаво просимо у школу ввічливості : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / І. В. Токарева. - С.47-53 Зубаль, Н. Г. Розвивальна ігротека для школярів 6-7 років : Продовж. Поч.: 2006. № 1 / Н. Г. Зубаль. - С.54-58 Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Продовж. Поч.: 2005. № 12 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.59-64 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69. - Библиогр.: с.69 Кл.слова: КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА, ПОВЕДІНКА, ОСОБИСТІСТЬ Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73. - Библиогр.: с.73 Кл.слова: КОНСУЛЬТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНЕ, ПСИХОЛОГІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 Кл.слова: МОБІНГ Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЦИНИ, ХВОРІ, МЕДИЧНІ СЕСТРИ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
О-75 Основи практичної психології [] : підручник / В. Панок [та ін.] . - 3-тє вид., стер. - К. : Либідь, 2006. - 536 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-06-0409-2 : 022.00 грн, 021.00 грн, 16.00 грн
Рубрики: Практична психологія Система освіти Кл.слова (ненормовані): життєвий шлях -- жизненый путь -- профілактична робота -- профилактическая робота -- психологічна корекція -- психологическая коррекция -- психологічна служба -- психологическая служба Анотація: Теоретично-методологічни засади практичної психології. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Панок, В.; Титаренко, Т.; Чепелєва , Н. ; Рибалка, В.; Маценко, В.; Кісарчук, З.; Дзюбко, Л.; Юрченко, Т.; Гврітішвілі, Н.; Осадько, О.; Уманець , Л.; Онищенко, Г.; Мациєва, Н.; Ставицька, О.; Пов'якель, Л.; Плахотникова, Н.; Терлецька , Л.; Пінчукова, Л.; Усачова, Л. Примірників всього: 3 ФОНД (2), ВСМЛ (1) Свободны: ФОНД (2), ВСМЛ (1) |
Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю [Текст] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 2. - С. 37-47. - Библиогр.: с.46-47 Рубрики: Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2007/10 Журнал 2007р. N 10 Дусавицкий, А. К. О мотивационной модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4. - Библиогр. в конце ст. Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8. - Бібліогр. в кінці ст. Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпітичних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. - (Далі буде) Кікінеджі, О. М. Формування гендерної культури молоді / О. М. Кікінеджі, О. Б. Кізь. - С.19-36 Рибалка, В. В. : Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52 Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53. - Бібліогр. в кінці ст. Малкова, Т. М. Психологічні механізми професійної деформації працівників міліції / Т. М. Малкова, І. А. Вартилецька. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С.72-77 Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. - (Далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Рибалка, В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді [Текст] / В. В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 10. - С. 42-52 Рубрики: Психологія юнацтва Юридична психологія Психологія поведінки Психологія соціальної роботи Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: ppts/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Рибалка, В. Індивід та особистість у психологічній теорії часу Б. Й. Цуканова / В. Рибалка. - С.1-18 Волков, Е. Зависимость от реальности : Предположение о когнитивных и социокультурных источниках зависимостей : теоретические модели и практические следствия / Е. Волков. - С.18-26 Шах, Т. Пізнавальний потенціал дошкільника. Вивчення та розвиток / Т. Шах [та ін.]. - С.27-29 Кікінеджі, О. Формування гендерної культури молоді : [моделі та стратегії поведінки чоловіків та жінок у конфлікті ; техніка асертивності та їх використання ; шлюб та сім"я гендерні акценти ; нормативні засади гендерної поведінки в сім"ї] / О. Кікінеджі, О. Кізь. - С.29-36 Микитюк, Н. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н. Микитюк [та ін.]. - С.37-42 Крупська, О. Ретроспективний погляд юнаків на своїх батьків : адаптація методики А. Рое та М. Сігельмана / О. Крупська. - С.42-49 Коць, М. Психолого-педагогічні засоби оптимізації здатностей майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії / М. Коць. - С.49-61 Кавчук, П. Цветовые личностные расстановки : [с использованием опыта семейных расстановок по Б. Хеллингеру , теории трансактного анализа Э. Берна , элементов символодрамы и проектированых возможностей цвета] / П. Кавчук. - С.61-64 Клібайс, Т. Методика визначення адаптивних можливостей атрибутивного стилю особистості : експериментальне обгрунтування / Т. Клібайс. - С.65-67 Гусева, А. Структура психологической готовности к гражданской активности / А. Гусева. - С.68-69 Бебик, В. Про деякі особливості масової політичної свідомості України / В. Бебик [та ін.]. - С.70-72 Сизанов, А. Профилактика курения среди школьников (7-11 классы ) / А. Сизанов [и др.]. - С.73-80 Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Рибалка, В. Індивід та особистість у психологічній теорії часу Б. Й. Цуканова [Текст] / В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №2. - С. 1-18 Рубрики: психологія особистості психологія--персоналії Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Цуканов, Б. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВСМЛ (1) Вільні: ФП (1), ВСМЛ (1) |
> Шифр: ppts/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Рибалка, В. Особистість у філософії , психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна : До 70-річчя з дня народження / В. Рибалка. - С.1-12 Наталушко, І. Ю. Самотність та усамітнення через призму творчості : [за матеріалами зарубіжних досліджень] / І. Ю. Наталушко. - С.13-17 Варфоломеева, О. Акмеологические критерии , показатели и уровни профессионального становления психотерапевта / О. Варфоломеева. - С.18-22 Бадалова, М. Моральные суждения будущих психологов : поиск специфического / М. Бадалова. - С.22-28 Старовойтов, А. Психологическое пространство телесно-ориентированной психотерапии / А. Старовойтов. - С.28-31 Мустафаев, С. Изучение особенностей организации сознания у больных инфарктом миокарда и ишемической болезнью сердца / С. Мустафаев. - С.31-34 Микитюк, Н. Психологічні аспекти супроводу дітей раннього віку / Н. Микитюк. - С.34-38 Дьяков, С. Техніка застосування репертуарних решіток Дж. Келлі у дослідженні суб"єктності особистості / С. Дьяков. - С.39-53 Третяк, Т. Методичні рекомендації щодо освоєння культурного середовища міста та культурного саморозвитку особистості / Т. Третяк. - С.54-57 Фролова, Е. Психометрическая характеристика опросника Б. Уайнхолда для диагностики межличностной зависимости / Е. Фролова. - С.58-59 Кікінеджі, О. Формування гендерної культури молоді / О. Кікінеджі, О. Кізь. - С.60-62 Янковчук, М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей / М. Янковчук. - С.63-66 Чорна, Л. Творче настановлення особистості : природа , структура , функції / Л. Чорна. - С.66-72 Шулдик, Г. Психологічні особливості творчої діяльності студента та педагога / Г. Шулдик. - С.72-73 Пахомов, І. Психологічні особливості засуджених-рецидивістів / І. Пахомов. - С.74-77 Сизанов, А. Профилактика курения среди школьников ( 7 - 11 классы ) / А. Сизанов, др. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ |
Рибалка, В. Особистість у філософії , психології та педагогіці добра і культури І. А. Зязюна : До 70-річчя з дня народження [Текст] / В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №3. - С. 1-12 Рубрики: психологія--персоналії Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Зязюн, І. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: pisu/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Рибалка, В. Микола Грот: Теоретичні питання філософії і психолгії особистості / В. Рибалка. - С.9-24. - Бібліогр. в кінці ст. Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62. - Бібліогр. в кінці ст. Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87. - Бібліогр. в кінці ст. Яценко, Т. Об'єктивність та об'єктність у глибинно-психологічному пізхнанні / Т. Яценко. - С.88-92 Бутерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бутерко. - С.93-105. - Бібліогр. в кінці ст. Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст. Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концептуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126. - Бібліогр. в кінці ст. Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129. - Бібліогр. в кінці ст. Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133. - Бібліогр. в кінці ст. Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137. - Бібліогр. в кінці ст. Синєокий, О. Індивідуально-психологічні умови професійної деформації слідчого / О. Синєокий. - С.138-142. - Бібліогр. в кінці ст. Полунін, О. Відтворення часових інтервалів: роль референтної пам'яті та її зв'язку з компаратором / О. Полунін. - С.143-150. - Бібліогр. в кінці ст. Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: ppts/2008/7 Журнал 2008р. N 7 Рибалка, В. О. К. Дусавицький : теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності : [розділ 16-й з книги "Теорії особистості у вітчизняній психології"] / В. Рибалка. - С.1-12 Васьківська, С. Засоби особистісної презентації та роботи з ними / С. Васьківська. - С.13-23 Заика, Е. Эксперементальная психология памяти : основные методики и результаты исследований / Е. Заика. - С.23-27 Гройсман, А. Самовнушение и психическая саморегуляция / А. Гройсман. - С.27-37 Локарева, Г. Теорія та методика діагностики научуваності / Г. Локарева, др. - С.37-47 Носков, В. Гуманизация учебного процеса / В. Носков. - С.47-50 Мерзлякова, Е. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа : профилатика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Мерзлякова, В. Петухов. - С.50-56 Штанге, С. Так учатся дети : Педагогика , ориентированная на ребенка / С. Штанге, др. - С.56-69 Носенко, Е. Психологічні ознаки культури українців на сучасному етапі розвитку суспільства і напрями змін цих ознак у пострадянський період / Е. Носенко, Н. Маєвська. - С.69-77 Кукуленко, І. Теоретичний аналіз змісту поняття "професійно важливі якості психолога" / І. Кукуленко, О. Крпаєва. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича |
Рибалка, В. О. К. Дусавицький : теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності : До 80-річчя з дня народження : [розділ 16-й з книги "Теорії особистості у вітчизняній психології"] [Текст] / В. Рибалка> // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №7. - С. 1-12 Рубрики: психологія педагогічна психологія--персоналії Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Дусавицький, О. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Р 49 Рибалка, Валентин Васильович. Методологічні питання наукової психології (досвід особистісно центрованої систематизації категоріально-поняттєвого апарату) [] : навч.-метод. посібник / Рибалка Валентин Васильович. - К. : Ніка-Центр, 2003. - 204 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 192-204. - ISBN 966-521-214-1 : 020.00 грн Є автограф: Рибалка, В. В.
Рубрики: Психологія особистості--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): принципи наукової психології -- принципы научной психологии -- психологічна наука -- психологическая наука -- прикладна психологія -- прикладная психология -- практична психологія -- практическая психология -- психологічна культура -- психологическая культура -- здібності особистості -- способности личности Анотація: Висвітлюються деякі питання побудови методології сучасної психологічної науки, в центрі якої стоїть категорія особистості. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Примірників всього: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
О-75 Основи практичної психології [] : підручник для студ. вищих закл. освіти / [В. Г. Панок та ін.; гол. ред. С. Головко; ред. Ю. Медюк]. - К. : Либідь, 1999. - 536 с. - Додатки с. 495-529. - ISBN 966-06-0066-6 : 16.11 грн
Рубрики: Практична психологія--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): побутова психологія -- бытовая психология -- структура практичної психології -- структура практической психологии -- завдання практичної психології -- задания практической психологии -- національна система -- национальная система -- методологія практичної психології -- методология практической психологии -- особистість -- личность -- життєва ситуація -- жизненная ситуация -- життєвий шлях -- жизненный путь -- життєві кризи -- жизненные кризисы -- прблема долі -- проблема судьбы -- психотерапевтична ситуація -- психотеравпевтическая ситуация -- професійний відбір -- профессиональный отбор -- соціально-психологічна служба. -- социально- психологическая служба -- практична психологія в системі освіти -- практическая психология в системе образования -- особистість у навчально-виховному процесі -- личность в учебно- виховном процессе -- шкільний психолог -- школьный психолог Анотація: Подані у цій книжці матеріали можуть бути використані для багатьох видів навчальної діяльності, але головне призначення підручника автори вбачаютьв тому, щоб він став підгрунтям професійних семінарів із теоретично-методологічних засад практичної психології. Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Панок, Віталій Григорович; Титаренко, Тетьяна Михайлівна; Чепєлева, Наталя Василівна; Рибалка, В.; Головко, С. \ред.\; Медюк, Ю. \ред.\ Примірників всього: 2 ЧЗ (1), АБ (1) Свободны: ЧЗ (1), АБ (1) |
Рибалка, В. Микола Грот: Теоретичні питання філософії і психолгії особистості [] / В. Рибалка> // Психологія і суспільство. - 2008. - N 1. - С. 9-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Філософи російські Психологія особистості Філософія особистості Кл.слова (ненормовані): особистість -- личность -- психічні явища -- психические явления -- почуття -- чувства -- бажання -- желания -- моральні ідеали -- моральные идеалы -- свідомість особистості -- сознание личности Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Грот, Микола Якович (рос. вчений, філософ, психолог ; 1852-1899) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Рибалка, В. В. Обдарованість, талант, геніальність: класичні та сучасні наукові визначення / В. В. Рибалка. - С.2-6 Китрова, В. А. В режиме поиска... / В. А. Китрова, И. М. Преображенская. - С.7-15. - Л-ра в кінці ст. Диогенова, Н. Н. Воспитание социальной активности учащихся в условиях специализированной школы / Н. Н. Диогенова. - С.15-21 Гуленко, Н. Н. Игровые формы и методы обучения в практике школьной библиотеки / Н. Н. Гуленко. - С.21-30. - Л-ра в кінці ст. Бормотова, О. И. Применение компьютерных технологый при изучении геометрии в школе / О. И. Бормотова. - С.31-35. - Л-ра в кінці ст. Краснослободцева, Л. И. Психологическое сопровождение учебно-воспитательного процесса в гимназии / Л. И. Краснослободцева. - С.36-41 Губенко, А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приема удвоения : (как простыми методами развивать интелект ребёнка) / А. В. Губенко. - С.42-48 Галичина, М. В. Гимнастика пробуждения : (комплекс утренних гимнастических упражнений для повышения физического тонуса детей трёх-шести лет) / М. В. Галичина. - С.49-50 Мюллер, С. Игры с тренажерами по развитию памяти / С. Мюллер. - С.51-54 Учимся разгадывать и составлять ребусы : (для младшего школьного возраста). - С.55-62 Ігри юних натуралістів. - С.62-65 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: obdy/2012/8 Журнал 2012р. N 8 Рибалка, В. В. Обдарованість, талант, геніаліність: класичні та сучасні наукові визначення / В. В. Рибалка. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст. Мержевицкая, Т. А. Применение интерактивных методов обучения на уроках истории в школе / Т. А. Мержевицкая. - С.9-18. - Л-ра в кінці ст. Малаховська, О. Д. Інтегровані уроки як засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів / О. Д. Малаховська. - С.19-24 Яценко, А. В. Свободное владение словом : (формирование навыка описательного и творческого рассказывания у детей дошкольного возраста) / А. В. Яценко. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст. Губенко, А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приема удвоения : (как простыми методами развить интелект ребенка) / А. В. Губенко. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Губенко, А. В. Развиваем творческое изобретательское мышление школьников с помощью приема динамизации : (для учеников среднего и старшего школьного возраста) / А. В. Губенко. - С.34-38 Методика експертних оцінок з визначення обдарованих дітей : (модифікований варіант методики визначення спеціальних здібностей дитини А. де Хаана і Г. Кафа, розробник Лосєва А. А.). - С.39-42 Попова, Л. В. Образовательные программы для одаренных учащихся в странах Европы / Л. В. Попова. - С.43-49 Уорнер, П. Играем вместе с ребенком : (развивающие игры для детей 3-3,5 лет) / П. Уорнер. - С.50-54 Кащенко, Р. І. Математичні цікавинки: віршовані задачі для учнів 1-го класу / Р. І. Кащенко. - С.55-56 Необычные кроссворды : (для детей младшего школьного возраста). - С.57-63 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Рибалка, В. В. Обдарованість, талант, геніальність: класичні та сучасні наукові визначення [] / В. В. Рибалка> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 7. - С. 2-6 Рубрики: Обдаровані діти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Рибалка, В. В. Обдарованість, талант, геніаліність: класичні та сучасні наукові визначення [] / В. В. Рибалка> // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 8. - С. 2-8. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Обдаровані діти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |