Рик, С. Єдність навчального процесу і наукового пошуку - головний пріоритет університету [] / С. Рик> // Рідна школа. - 2008. - N 10. - С. 9 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка вищої освіти Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2010/12 Журнал 2010р. N 12 Коцур, В. За знаннями та духовним здоров'ям - до Переяслава! / В. Коцур. - С.3-6 Рик, С. Педагогічна етика: пошуки нової парадигми / С. Рик. - С.6-12. - Л-ра в кінці ст. Куйбіда, В. Роль народних знань про навколишній світ у формуванні академічних природничих наук / В. Куйбіда. - С.13-16. - Л-ра в кінці ст. Коцур, Н. Фізіолого-гігієнічний супровід навчання школярів / Н. Коцур. - С.17-21. - Л-ра в кінці ст. Добросюк, І. Професійно орієнтовані технології у процесі підготовки магістрів соціальної педагогіки / І. Добросюк. - С.21-25. - Л-ра в кінці ст. Коханець, П. Спорт і наука - фундамент Інституту фізичного виховання і природознавства / П. Коханець. - С.26-29 Смірнова, Н. Розвиток філологічної науки в Інституті мови і літератури / Н. Смірнова, О. Свириденко. - С.29-32 Яременко, Л. Фінансування як функція управління вищою освітою / Л. Яременко. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст. Виноградня, В. Напрями розвитку системи інформаційного забезпечення управління ВНЗ / В. Виноградня. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст. Розсоха, А. Реформаторські погляди Миколи Ланге на шкільну освіту / А. Розсоха, О. Коваленко. - С.41-45. - Л-ра в кінці ст. Дудар, В. Вплив духовенства Почаївського монастиря на культурно-освітнє життя Волині : (ХІХ - початок ХХ ст.) / В. Дудар. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст. Городецька, О. Формування науково-педагогічного світогляду Івана Верхратського в контексті розвитку науки та освіти в Галичині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Городецька. - С.49-53. - Л-ра в кінці ст. Чернов, Б. Розвиток ідей щодо методів навчання в історії педагогічної думки : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Б. Чернов, К. Ковальська. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст. Багно, Ю. Деякі аспекти підготовки та перепідготовки вчителів сільської початкової школи в Україні : (20-ті роки ХХ ст.) / Ю. Багно. - С.58-61. - Л-ра в кінці ст. Черненко, Г. Особливості побудови змісту підручників для початкової школи в Україні : (1920-1933) / Г. Черненко. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст. Демуз, І. Організація навчально-виховної роботи у Переяслав-Хмельницькому педагогічному училищі : (1944 - 1987 роки) / І. Демуз. - С.66-69. - Л-ра в кінці ст. Яценко, Л. Гендерні відносини в шлюбі та сім'ї: ретроспективний аналіз європейської реальності / Л. Яценко. - С.70-73. - Л-ра в кінці ст. Пентилюк, М. Виховний потенціал сім'ї: традиції, реалії та перспективи / М. Пентилюк. - С.74-75 Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Рик, С. Педагогічна етика: пошуки нової парадигми [] / С. Рик> // Рідна шк. - 2010. - N 12. - С. 6-12. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна етика Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2012/11 Журнал 2012р. N 11 Коцур, В. Наукова, освітня, просвітницька місія університету / В. Коцур. - С.3-9 Рик, С. Педагогічна міфологія в українському освітньому просторі / С. Рик. - С.10-17. - Бібліогр. в кінці ст. Хомич, В. Формування особистості вчителя: компетентнісний вимір / В. Хомич. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст. Шапран, О. Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст. Онищенко, Н. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко. - С.28-33. - Бібліогр. в кінці ст. Смірнова, Н. Реалізація міжнародних гуманітарних проектів у педагогічному університеті / Н. Смірнова, Л. Яценко. - С.34-37 Токмань, Г. Шляхи творчого розвитку викладачів і студентів-філологів / Г. Токмань. - С.38-42. - Бібліогр. в кінці ст. Шапран, Ю. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології шляхом застосування особистісно орієнтованих технологій / Ю. Шапран. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст. Троценко, В. Організаційно-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури / В. Троценко. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст. Гончаренко, О. Формування конкурентоспроможного фахівця зі спеціальності "Технологічна освіта" / О. Гончаренко, Ю. КоломієцьН. Вересоцька. - С.51-55. - Бібліогр. в кінці ст. Носаченко, Т. Формування у студентів дизайнерських умінь засобами паперопластики / Т. Носаченко. - С.56-59. - Бібліогр. в кінці ст. Коцур, Н. Формування здоров'язбережувального простору в загальноосвітніх навчальних закладах / Н. Коцур. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст. Миколаєнко, А. Професійна орієнтація та професійне самовизначення учнів загальноосвітніх навчальних закладів / А. Миколаєнко, В. Герасимчук. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст. Лохвицька, Л. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до процесу морального виховання дітей / Л. Лохвицька. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. Розсоха, А. Педагогічні погляди та освітня діяльність М. К. Маккавейського / А. Розсоха, О. Хмельницька. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Рик, С. Педагогічна міфологія в українському освітньому просторі [] / С. Рик> // Рідна шк. - 2012. - N 11. - С. 10-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічна міфологія Болонський процес Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2015/11/12 Журнал 2015р. N 11/12 Коцур, В. Духовна велич Переяславсько-в'юнищанської Шевченкіани / В. Коцур. - С.3-9. - Л-ра в кінці ст. Рик, С. Екологічна освіта: досвід міжнародного проекту "EcoBRU" / С. Рик. - С.10-14 Чернов, Б. Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення / Б. Чернов [та ін.]. - С.15-20. - Л-ра в кінці ст. Інші автори: Коцур Н., Ковальська К., Дзюбенко О. Калмикова, Л. Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу / Л. Калмикова. - С.21-25 Куйбіда, В. Відображення антропогенних факторів у народній природничій термінології / В. Куйбіда. - С.26-30. - Л-ра в кінці ст. Малинка, Ю. Становлення толерантної особистості в українському соціумі / Ю. Малинка. - С.31-34. - Л-ра в кінці ст. Василькевич, Я. Освіта обдарованих дітей: тенденції та виклики сьогодення / Я. Василькевич. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст. Овсієнко, Л. Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів / Л. Овсієнко. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст. Шевчук, Л. Професійна підготовка майбутнього вчителя математики під час навчання у ВНЗ / Л. Шевчук. - С.44-47. - Л-ра в кінці ст. Янц, Н. Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи / Н. Янц. - С.48-52. - Л-ра в кінці ст. Різник, Л. Соціально-педагогічна практика студентів як значуща складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. Різник. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст. Горденко, С. Організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій / С. Горденко. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст. Лохвицька, Л. Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду / Л. Лохвицька. - С.61-64. - Л-ра в кінці ст. Борисова, О. П'ять років проекту з міжнародної співпраці / О. Борисова. - С.65-67 Бова, В. Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі / В. Бова. - С.68-71. - Л-ра в кінці ст. Розсоха, А. Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала / А. Розсоха. - С.72-75. - Л-ра в кінці ст. Шкира, О. Соціально-комунікаційний простір бібліотечного середовища: нові підходи в змісті і основних завданнях / О. Шкира. - С.76-78. - Л-ра в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
Рик, С. Екологічна освіта: досвід міжнародного проекту "EcoBRU" [] / С. Рик> // Рідна шк. - 2015. - N 11/12. - С. 10-14 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Екологічне виховання--Загальноосвітні школи Екологічна освіта--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1) |
> Шифр: rish/2018/3/4 Журнал 2018р. N 3/4 Коцур, В. Інтернаціоналізація освіти: шлях України до себе в європейському цивілізаційному просторі / В. Коцур. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст. Ляшенко, О. На шляху до Нової української школи / О. Ляшенко, В. Коцур. - С.8-10 Рик, С. Педагогічні аспекти екологічної етики: європейські традиції та український досвід "EcoBRU" / С. Рик. - С.11-17. - Бібліогр. в кінці ст. Шапран, О. Поняття "стратегії навчання" і "технології навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках / О. Шапран, Ю. Шапран. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст. Носаченко, Т. Мистецька діяльність у контексті профорієнтаційної роботи педагогічного факультету / Т. Носаченко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст. Коцур, Н. Психосоматичне здоров'я учнів в умовах упровадження інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Коцур, С. ГорденкоК. Варивода. - С.27-35. - Бібліогр. в кінці ст. Троценко, В. Вплив фізичних вправ на емоційний стан дітей старшого дошкільного віку / В. Троценко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст. Різник, Л. Організація здоров'яспрямованої діяльності закладу освіти / Л. Різник. - С.41-44. - Бібліогр. в кінці ст. Васенко, Валентина. Проблема наступності графічної підготовки учнів / В. Васенко, В. Васенко. - С.45-49. - Бібліогр. в кінці ст. Свириденко, О. Епістолярні джерела вивчення творчості Олекси Стороженка / О. Свириденко. - С.50-54. - Бібліогр. в кінці ст. Лохвицька, Л. Науково-методичне забезпечення системи дошкільної освіти: історична ретроспектива і напрями модернізації на сучасному етапі / Л. Лохвицька. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст. Шимченко, Л. Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя в контексті ідей педагогічної майстерності / Л. Шимченко. - С.60-63 Андреєва, Т. Виховання ціннісного ставлення до предметного довкілля у дітей дошкільного віку / Т. Андреєва. - С.64-66. - Бібліогр. в кінці ст. Хомич, В. Реформування української школи: уроки вітчизняного досвіду (1917 - 1930) / В. Хомич. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст. Коцур, С. Особливості системи вищої освіти Австрії / С. Коцур. - С.72-75. - Бібліогр. в кінці ст. Учений, дидакт, практик : до ювілею Бориса Чернова. - С.76-78 Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Рик, С. Педагогічні аспекти екологічної етики: європейські традиції та український досвід "EcoBRU" [] / С. Рик> // Рідна шк. - 2018. - N 3/4. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Екологічна етика Екологічна освіта Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |