> Шифр: otrd/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Рудницька, С. Ю. Проблема самопроектування особистості: психолого-герменевтичний підхід / С. Ю. Рудницька. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинець, Л. А. Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.11-13. - Бібліогр. в кінці ст. Горбань, С. І. Застосування технології програмованого навчання під час опанування прийомів долічного письма майбутніми художниками сакрального живопису / С. І. Горбань. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Колярова, А. О. Проблема тілесного досвіду особистості в психологічному дискурсі / А. О. Колярова. - С.18-20. - Бібліогр. в кінці ст. Сичевська, Л. Є. Міжособистісне спілкування у "Козацькій світлиці" як чинник зародження прогресивних ідей / Л. Є. Сичевська. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст. Янковська, Л. М. Психологічний супровід інноваційної діяльності вчителя як чинник розвитку нової української середньої освіти / Л. М. Янковська. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст. Чудакова, В. П. Особливості формувального експкрименту та етапи впровадження "Корекційної моделі створення сприятливого організаційно-інноваційного середовища організації" (В. Чудаковой) - компонента сформованості конкурентноздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст. Гальченко, О. П. Від проблеми до успіху: розв'язуємо задачі, граючись : (авторська технологія) / О. П. Гальченко. - С.37-39 Дроботенко, М. М. Практикум з підготовки та написання есе / М. М. Дроботенко. - С.40-46. - Бібліогр. в кінці ст. Романовський, С. В. Особливості освіти країн Європи та освітні реалії України / С. В. Романовський. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. Муранова, Н. П. Компетенції та компетентності в освіті / Н. П. Муранова, Н. Ф. Федорова. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Романовський, С. В. Особливості освіти країн Європи та освітні реалії України [] / С. В. Романовський> // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 5. - С. 47-53. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Європа Освіта--Україна Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
> Шифр: otrd/2017/7/8 Журнал 2017р. N 7/8 Зелений, П. О. Екологічні компетентності та рівні їх формування у обдарованих старшокласників / П. О. Зелений. - С.5-9. - Бібліогр. в кінці ст. Вдова, Н. П. Психологічний комфорт родини як необхідна умова гармонійного розвитку обдарованої дитини / Н. П. Вдова. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст. Галайдіда, Г. С. Мандри у пісочному царстві / Г. С. Галайдіда. - С.14-16. - Бібліогр. в кінці ст. Федорова, Н. Ф. Аналіз теоретичних основ педагогічного проектування / Н. Ф. Федорова. - С.17-23. - Бібліогр. в кінці ст. Мартинець, Л. А. Факторно-критеріальна модель ефективності управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів / Л. А. Мартинець. - С.24-28. - Бібліогр. в кінці ст. Бельская, Н. А. Особенности инструментальных ценностей старшеклассников с признаками интелектуально-академической и творческой одарённости / Н. А. Бельская. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст. Удовиченко, І. В. Професійна компетентність та здатність до інноваційної діяльності вчителів як передумова ефективного навчання випускників середньої освіти / І. В. Удовиченко. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст. Іноземцева, В. Ю. Формування лідерських якостей у обдарованих дітей / В. Ю. Іноземцева. - С.38-41. - Бібліогр. в кінці ст. Душило, О. В. Літній англомовний табір як комфортно-освітнє середовище для виховання та всебічного розвитку дитини / О. В. Душило. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст. Чудакова, В. П. Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі формування внутрішньої психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" - компонента конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.47-55. - Бібліогр. в кінці ст. Лук'янчук, Н. В. Тренінгові технології для розвитку комунікативних умінь майбутніх учителів / Н. В. Лук'янчук. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст. Бех, І. Д. Тренінг з патріотичного виховання дітей / І. Д. Бех, Ж. В. Петрочко, І. В. Кириченко. - С.61-65 Романовський, С. В. Навчання обдарованих учнів, які виявляють схильність до фізико-математичних дисциплін : (експериментальне застосування модернізованих програм з фізики) / С. В. Романовський. - С.66-74 Постова, К. Г. Календарно-тематичне планування з географії для 8-го класу в межах концепції нової української школи / К. Г. Постова. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст. Гальченко, М. С. Адаптація навчального змісту для обдарованих дітей у США / М. С. Гальченко. - С.82-86. - Бібліогр. в кінці ст. Зубченко, О. С. Застосування ІКТ-технології в освіті Великої Британії / О. С. Зубченко. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст. Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |
Романовський, С. В. Навчання обдарованих учнів, які виявляють схильність до фізико-математичних дисциплін [] : (експериментальне застосування модернізованих програм з фізики) / С. В. Романовський> // Освіта та розвиток обдарованої особистості : наук.-метод. журнал. - 2017. - N 7/8. - С. 66-74 Рубрики: Обдаровані діти--Фізика--Методика викладання Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1) |